Desember 2016

Gratulera så masse!!!! Eg tok jo ein test i dag... min seie faktisk 2-3 den... og eg satt inn to dager etter deg..... Kan det vera tegn på to? Satt jo inn to???

Det skal vel være mer hcg med 2...
Hadde ikke forventet å få 2-3 før etter IKM :)
Og du er jo bare 12 dpo. Spennende :D og GRATULERER

14 dpo (og IKM)
Ser veldig tydelig forskjell på 12-14 dpo :)

IMG_1745.JPG

Vis vedlegget 212223 Good morning! I natt har eg sove ekstremt dårlig, usikker på koffer, men trur meg eg har vore spennt! Så..... Denna her trenge ikkje tolkning for å sei det sånn... 10 dager siden jeg satt inn 2 egg :D Nesten ubegripelig detta her!
Så fantastisk, gratulerer så mye!! [emoji173]
14 dpo (og IKM)
Ser veldig tydelig forskjell på 12-14 dpo :)

Vis vedlegget 212225
Super stigning på den testen altså!! :) tror ikke dette blir kjemisk akkurat :)

Jeg er knust.. 1 av 4 egg har delt seg, det vil si 1 av 13 er blitt noe av :(

Mine tester i dag 17 dpo og testdag, nå er de skikkelig sterke [emoji173][emoji173]

4afa157da23aab345ebb447c731d895a.jpg

Ingen tvil der, nei! Kommer nok til å svi av noen tester til her også etter hvert. Samboer har bedt meg innstendig om ikke å ta ny test før 1. juledag for å ikke ødelegge julaften hvis det er en kjemisk, men vet ikke om jeg klarer å vente så lenge..

Jeg har fått utdelt tre typer tabletter før uttak. Er det nødvendig med f.eks beroligende? Jeg er litt merkelig av meg, men det jeg gruer meg mest til, er å ta tablettene.

Jeg har fått utdelt tre typer tabletter før uttak. Er det nødvendig med f.eks beroligende? Jeg er litt merkelig av meg, men det jeg gruer meg mest til, er å ta tablettene.

Anbefaler ta de alle :)

Når har du uttak?

Back
Topp