Desember 2016

Kinkig men ikke umulig.
Du kan nok ta med sæd på boks så sant du holder den kroppstemperert på reisen... Typ, legg den inni genseren din e.l.
Kan være lurt å ringe klinikken å høre hva de sier.

Du trenger i tillegg en annen sjåfør om han ikke blir med.

God bedring til han og lykke til! :)
Vi har for lang reisevei til at det går:( Er maks 1,5 time. Uff:(

Vi har for lang reisevei til at det går:( Er maks 1,5 time. Uff:(

Ja, da er det kanskje verre...
Håper han klarer å holde seg oppe så han blir med i morgen <3

Ja, da er det kanskje verre...
Håper han klarer å holde seg oppe så han blir med i morgen <3
Håper egentlig han begynner å levere snart, så han blir ferdig. Jeg begynte på lørdag og har vært dårlig fram til nå. Jeg kan i hvert fall kjøre inn, så han kan sove( eventuelt spy), men hjem må han kjøre. Vi har ikke mulighet til å ha med oss noen siden vi må dra så tidlig.

Åhh, nei! Kan se ut som jeg spotter litt. Ikke blod, men litt rosa/brunfarget Lutinusrester. Jeg blir så utrolig skuffet om det er en ny kjemisk på gang!! :(
Huff, da må jeg nok ta en test til i morgen og se om den fortsatt er positiv.

Hva er egentlig kjemisk? Hvor lenge er kan man ha positiv test da?

Uff, ser ut som samboer blir syk av omgangssyken nå. Han har samme symptomer som jeg hadde rett før det slo ut på lørdag:( Vi skal jo på uttak i morgen! Hva gjør vi hvis han blir så dårlig at han ikke kan reise?
Håper virkerlig dere kommer dere avgårde!!!! Krysser fingrer for det!!!

ImageUploadedByBV Forum1482311389.660739.jpg

Rugedag 7-8-9 :)
Dpo 10-11-12

Ser en form for stigning her, håper sånn at spira skal sitte:)

Hva er egentlig kjemisk? Hvor lenge er kan man ha positiv test da?

Da har egget bare så vidt festet seg nok til at det blir en økning i HCG, men det løsner igjen. Så normalt vil man vel egentlig ikke merke dette hvis man ikke har tatt en graviditetstest.
Jeg fikk mensen på testdato da det skjedde meg. Trodde da at forsøk var negativt, men for å være 110% sikker tok jeg en test noen dager senere fordi jeg skulle drikke vin. Da var den svakt positiv. Gikk da til legen og fikk tatt blodprøve med et par dagers mellomrom for å sjekke HCG. Det var ikke høyt nok og hadde gått ned på andre prøven. Var ikke mange dagene testen var positiv.

Vi kom oss avgårde og vi fikk ut 10 egg. Det var de veldig fornøyde med:) Nå er det bare å vente på den skumle tlf:p

Krysser fingrene for bedre uttelling enn jeg fikk :)

Tok en ny test i dag. Fortsatt positiv, og har heldigvis ikke spottet noe mer så krysser alt som krysses kan for at det ikke er en kjemisk og at alt går bra videre. :)

Tok en ny test i dag. Fortsatt positiv, og har heldigvis ikke spottet noe mer så krysser alt som krysses kan for at det ikke er en kjemisk og at alt går bra videre. :)

Så bra! Jeg har også en bedre følelse i dag, stigning på testen:)

Jeg fikk denne idag (14dpo).... Men jeg hadde så typiske nå-kommer-mensen-tegn i går samt at jeg blør litt i dag. Tør ikke håpe :(

ImageUploadedByBV Forum1482333694.754152.jpg

Back
Topp