Desember 2016

Testesmell, 8 dager etter ovitrelle. Hadde håpet på blenda :/ 6 dpo, 3 dager siden innsett så alt for tidlig for noe spennende strek.

ImageUploadedByBV Forum1482432209.579060.jpg

Nå har eg te og med fått termin, fine julapresang det [emoji2] 1september. Og ultralyd fredag den 13 januar, krremt. Godt eg ikkje e overtruiske [emoji106]
Jeg testet positivt med datteren vår fredag 13:P Så for oss ble det en lykkedag.

Ha, ha, LITT kort lunte for tiden, kan man si. Vasket klær, vasket alle dørene på kjøkkenskapene, tørket støv, støvsugd mesteparten av huset m.m. mens samboeren satte juletreet i foten, pakket inn gaver til familien sin og lå på sofaen. La meg si det slik at han ble gjort oppmerksom på hva jeg synes om arbeidsfordelingen..
Hormoner altså! :)

Ha, ha, LITT kort lunte for tiden, kan man si. Vasket klær, vasket alle dørene på kjøkkenskapene, tørket støv, støvsugd mesteparten av huset m.m. mens samboeren satte juletreet i foten, pakket inn gaver til familien sin og lå på sofaen. La meg si det slik at han ble gjort oppmerksom på hva jeg synes om arbeidsfordelingen..

Hehehehe, har heldigvis ikkje tatt av her endo

Jeg klikka på mannen for at han kritiserte matlaginga mi i sta [emoji14] der var det hormonene som snakka, huff [emoji14]

Hehehehe!!! Jeg kjenner meg igjen humøret svinger grådig raskt til forbanna... Stod å tok på mascara på badet i går og så ble det ikke fult så bra på ene øyet så jeg ble fly forbanna slo mascaraen hardt hardt i vaskemaskinen og bannet høylytt... Jaddaaa

Jeg testet positivt med datteren vår fredag 13:p Så for oss ble det en lykkedag.

Sambo er hellig overbevist at det blir tvillinger nå - med test dato fredag den 13... heheheh... Begynne liksom litt å venda meg te tanken om to eg nå, får heller barra bli positivt overraska om det barra e ein. Av sju jenter i nærmeste nabolag i bygda her så har fem fått tvillinger.... alle prøverør.... så oddsen er med meg... Lurer forresten litt på om det er noe i vannet i bygda her, for 80% av jentene har blitt gravide med ivf.... liiiit spesielt på en så liten plass

Sambo er hellig overbevist at det blir tvillinger nå - med test dato fredag den 13... heheheh... Begynne liksom litt å venda meg te tanken om to eg nå, får heller barra bli positivt overraska om det barra e ein. Av sju jenter i nærmeste nabolag i bygda her så har fem fått tvillinger.... alle prøverør.... så oddsen er med meg... Lurer forresten litt på om det er noe i vannet i bygda her, for 80% av jentene har blitt gravide med ivf.... liiiit spesielt på en så liten plass
Så snålt at det er så mange som har gått gjennom ivf der! Godt å ha noen å dele dette med da [emoji173]

Back
Topp