Desember 2016

Kunne gått på lutinus i 9 mnd hvis det var det som måtte til:) Men fortsatt æsj:p

Blir så tørr jeg.. Så våknet natt til søndag av at jeg hadde klødd meg til blods :( Fortsatt skikkelig ubehagelig..

Uff da:( Det følger med noen bivirkninger på lutinus også.

Ene brystvorten min har vært konstant stiv og sår siden jeg startet på lutinus :P

Hvor lenge har dere planer om å gå på lutinus ved graviditet? :)

Kjipt! Jeg har kjent på litt småkvalme i dag jeg også, men IKKE mye. Kan like godt være jeg som leter etter symptomer, for selv om jeg i dag fikk min 3. positive test på en uke, klarer jeg ikke å fatte at jeg er gravid:)

God bedring!

Hehehe, ekje heilt gått opp for meg heller... men 3 positive testar seie vell egentlig sitt... eg har vell 7-8 positive, hehehe

Hvor lenge har dere planer om å gå på lutinus ved graviditet? :)
Jeg fikk beskjed om å slutte men fikk lov til å gå på to tabletter om dagen til uke 7 ;) fordi jeg trenger noe konkret å klamre meg til når jeg er redd for å miste [emoji14]

Det går i lutinus her også. Klineri... Må gå med truseinnlegg for å ikke ødelegge både truser og bukser. Men hvis det funker, så...
Innsett forrige mandag, uttak to dager før. 6 egg på frys, ett satt inn. Ventetiden til det kan testes føles uendelig lang. Brystvortene er vonde og såre, men ellers er alt som før. Magen murrer til og fra, og den gode følelsen jeg hadde da jeg så egget på monitoren er helt vekk. Føler meg skikkelig PMS-dårlig, med humørsvingninger og generell nedstemthet. Er det helt fjernt å teste i morgen? Det er vel egentlig det... Æsj.

Hvorfor skal du gå på det til uke 10? Jeg fikk beskjed om å slutte å ta det da jeg fikk positiv test. Jeg bare undrer hvorfor folk får ulik behandling :)

Aner ikke, kanskje fordi jeg har hatt styrt syklus og mistet tidligere. Kanskje noen andre som vet hvorfor det er ulik behandling? :happy:

Aner ikke, kanskje fordi jeg har hatt styrt syklus og mistet tidligere. Kanskje noen andre som vet hvorfor det er ulik behandling? :happy:

Frys? Da skal man gå lengre :)

I dag har jeg hatt litt menssmerter til tider. Litt av og på med pms-plager i noen dager også. Begynner å bli litt rastløs og vil bare vite om det blir baby eller ikke:P

Back
Topp