Kunne gått på lutinus i 9 mnd hvis det var det som måtte til Men fortsatt æsjJeg også!!! Men så lenge den gjør jobben sin får vi bare holde ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kunne gått på lutinus i 9 mnd hvis det var det som måtte til Men fortsatt æsjJeg også!!! Men så lenge den gjør jobben sin får vi bare holde ut
Kunne gått på lutinus i 9 mnd hvis det var det som måtte til Men fortsatt æsj
Uff da Det følger med noen bivirkninger på lutinus også.Blir så tørr jeg.. Så våknet natt til søndag av at jeg hadde klødd meg til blods Fortsatt skikkelig ubehagelig..
Uff da Det følger med noen bivirkninger på lutinus også.
Kunne gått på lutinus i 9 mnd hvis det var det som måtte til Men fortsatt æsj
Jeg fikk beskjed om å gå på de i 14 dager. Spurte om det kanskje var lurt å gå på det lenger, men det skulle jeg visst ikke.Hvor lenge har dere planer om å gå på lutinus ved graviditet?
Kjipt! Jeg har kjent på litt småkvalme i dag jeg også, men IKKE mye. Kan like godt være jeg som leter etter symptomer, for selv om jeg i dag fikk min 3. positive test på en uke, klarer jeg ikke å fatte at jeg er gravid
God bedring!
Eg fekk beskjed om å slutte testdagen min eg, hadde bare nok til akkurat det og.Hvor lenge har dere planer om å gå på lutinus ved graviditet?
Jeg fikk beskjed om å slutte men fikk lov til å gå på to tabletter om dagen til uke 7 fordi jeg trenger noe konkret å klamre meg til når jeg er redd for å miste [emoji14]Hvor lenge har dere planer om å gå på lutinus ved graviditet?
Sykepleier sa at for hver eneste eggpose som ble tømt så ble det dannet gult legeme som produserer progesteron. Derfor vil ikke lutinus være nødvendig lengreHvorfor må vi slutte etter 14 dager egentlig?
Hvor lenge har dere planer om å gå på lutinus ved graviditet?
Jeg har fått beskjed om gå gå på det helt til svangerskapsuke 10
Hvorfor skal du gå på det til uke 10? Jeg fikk beskjed om å slutte å ta det da jeg fikk positiv test. Jeg bare undrer hvorfor folk får ulik behandling
Aner ikke, kanskje fordi jeg har hatt styrt syklus og mistet tidligere. Kanskje noen andre som vet hvorfor det er ulik behandling?
Hvor lenge har dere planer om å gå på lutinus ved graviditet?