Desember 2016

Og så ser det ut te at kvalmen har inntatt heimen,... Hadde meg to skikkelige bølger i går, kasta opp på kvelden. Og i dag kom det plutselig utpå formiddagen, og blei jo ikkje akkurat bedre av å kjøra bil.... så måtte te pers og helsa på elgen i dag og... Eg så har gått rundt og kryssa fingrane for at eg ikkje kom te å bli kvalm... trur eg kan glømma den drømmen......

Kossen går det med dåke andre som nett har fått positive testar da? E det forresten fleire her inne som har fått satt inn to egg?

Negativt forsøk her :(

Og så ser det ut te at kvalmen har inntatt heimen,... Hadde meg to skikkelige bølger i går, kasta opp på kvelden. Og i dag kom det plutselig utpå formiddagen, og blei jo ikkje akkurat bedre av å kjøra bil.... så måtte te pers og helsa på elgen i dag og... Eg så har gått rundt og kryssa fingrane for at eg ikkje kom te å bli kvalm... trur eg kan glømma den drømmen......

Kossen går det med dåke andre som nett har fått positive testar da? E det forresten fleire her inne som har fått satt inn to egg?

Har vært kvalm her også noen dager. Kommer og går i bølger. Pleier å ha verste kvalmeperioden ca. 10-15, så gruer meg virkelig til å begynne på jobb igjen tirsdag. Selv om det ikke bare er enkelt å være hjemme heller med en toåring i hus når jeg er kvalm, KAN jeg da klare å legge meg nedpå sofaen/gulvet noen minutter inne mellom, og det hjelper. Blir verre på jobb der jeg sitter hele dagen, og deler kontor med to andre. Har heldigvis ikke vært så kvalm at jeg spyr, men ubehagelig nok å gå rundt mesteparten av dagen å føle seg skikkelig fyllesyk:)

God bedring til deg! Håper det kommer seg litt etter hvert.

Det var trist å høre:( Lykke til på neste forsøk! "Plutselig" sitter gullegget:)

Håper det sitter på neste forsøk. Fikk ingen på frys så blir nye uker med synarela og dårlig form på nyåret nå..

Det var leit! Håper det går fint med deg.

Det går overraskende bra :) Vond TR og sliten kropp, men får bare se fremover.

Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli utålmodig og ønsker svar på hvordan det har gått. 3 dager til, så er det blodprøve og jeg kommer til å ta en hjemmetest.

Klarer du å vente med å teste?? Store muligheter for positiv test nå,jeg fikk positiv test 8 dg etter innsett :) :)
Jeg har klart det hittil:) Jeg har vært overraskende tålmodig, men nå er det slutt:P Jeg har bevisst ingen tester liggende, men det kan nok hende jeg drar en liten tur innom apoteket i morgen:D

Jeg har klart det hittil:) Jeg har vært overraskende tålmodig, men nå er det slutt:P Jeg har bevisst ingen tester liggende, men det kan nok hende jeg drar en liten tur innom apoteket i morgen:D
Flink du har vært da :) det er jo like greit mht evt kjemisk også. Masse lykke til!!

Wow, to dager før testdato. Kjenner jeg har litt blanda følelser nå. Tenk om... Lyst til å ringe riksen og spørre om jeg kan gå på lutinus lenger. Ser for meg at jeg mister så fort jeg slutter på de:(
IMG_1027.JPG

Wow, to dager før testdato. Kjenner jeg har litt blanda følelser nå. Tenk om... Lyst til å ringe riksen og spørre om jeg kan gå på lutinus lenger. Ser for meg at jeg mister så fort jeg slutter på de:(Vis vedlegget 213888

Ojojoj! Så kjekkt!! Må jo gratulera her da, krysse alt for at det klamre seg fast!

Back
Topp