Lulu89
Linda + Heidi = ?
Da tar man gjerne til man vet at produksjonen (ergo morkaken) er tipp topp
Takk for svar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da tar man gjerne til man vet at produksjonen (ergo morkaken) er tipp topp
Wow, to dager før testdato. Kjenner jeg har litt blanda følelser nå. Tenk om... Lyst til å ringe riksen og spørre om jeg kan gå på lutinus lenger. Ser for meg at jeg mister så fort jeg slutter på deVis vedlegget 213888
TakkGratulerer!!
Wow, to dager før testdato. Kjenner jeg har litt blanda følelser nå. Tenk om... Lyst til å ringe riksen og spørre om jeg kan gå på lutinus lenger. Ser for meg at jeg mister så fort jeg slutter på deVis vedlegget 213888
TakkGratulerer!!!!
Lykke til!Uttak idag for meg. På vei til Ullevål nå
To egg ut. Hadde to eggposer då det gikk bra.
Nå må vente for imorgen og finne ut hvis det skal være innsett torsdag eller ikke
[emoji120]
Hvordan har det gått?To egg ut. Hadde to eggposer då det gikk bra.
Nå må vente for imorgen og finne ut hvis det skal være innsett torsdag eller ikke
[emoji120]
Hvordan har det gått?
Jeg skjønner at du er redd for det, men dette egget skal være selveste gullegget og vokse og gro til en babyJeg er på vei til Ullevål nå. Innsett av den eneste egg som ble befrukte og overlevde skal være kl.12:30
Jeg er livredde at jeg kommer til sykehuset og at egget er ikke bra nok til innsett. På ivf#1 4 ble befrukte men bare en utvikle seg til dag 2 [emoji20]
Gratulerer! I januar tråden e d flere i samme fase som duNå er jeg ruger [emoji175]
Så braNå er jeg ruger [emoji175]
Var så stille her :-D men kan nå informere om at eg var på UL i dag.... 7+2 .... og jaggu såg me to hjerter som banka! Kan du tenka deg!! Har ikkje heilt gått opp for meg endo, men men, gjør vell det snart! Visste jo at det var sjans for to, for det blei jo satt inn to egg... men e jo aller førsta forsøket våres og... så nå går me spennande tider i møte geett!
Gratulerer så mye [emoji173]Var så stille her :-D men kan nå informere om at eg var på UL i dag.... 7+2 .... og jaggu såg me to hjerter som banka! Kan du tenka deg!! Har ikkje heilt gått opp for meg endo, men men, gjør vell det snart! Visste jo at det var sjans for to, for det blei jo satt inn to egg... men e jo aller førsta forsøket våres og... så nå går me spennande tider i møte geett!
Var så stille her :-D men kan nå informere om at eg var på UL i dag.... 7+2 .... og jaggu såg me to hjerter som banka! Kan du tenka deg!! Har ikkje heilt gått opp for meg endo, men men, gjør vell det snart! Visste jo at det var sjans for to, for det blei jo satt inn to egg... men e jo aller førsta forsøket våres og... så nå går me spennande tider i møte geett!