Desember 2016

To egg ut. Hadde to eggposer då det gikk bra.

Nå må vente for imorgen og finne ut hvis det skal være innsett torsdag eller ikke
[emoji120]
 
To egg ut. Hadde to eggposer då det gikk bra.

Nå må vente for imorgen og finne ut hvis det skal være innsett torsdag eller ikke
[emoji120]

Krysser fingrene :)
 
Hvordan har det gått?

Jeg er på vei til Ullevål nå. Innsett av den eneste egg som ble befrukte og overlevde skal være kl.12:30

Jeg er livredde at jeg kommer til sykehuset og at egget er ikke bra nok til innsett. På ivf#1 4 ble befrukte men bare en utvikle seg til dag 2 [emoji20]
 
Jeg er på vei til Ullevål nå. Innsett av den eneste egg som ble befrukte og overlevde skal være kl.12:30

Jeg er livredde at jeg kommer til sykehuset og at egget er ikke bra nok til innsett. På ivf#1 4 ble befrukte men bare en utvikle seg til dag 2 [emoji20]
Jeg skjønner at du er redd for det, men dette egget skal være selveste gullegget og vokse og gro til en baby:)
 
Spørsmål : Noen som vet om man kan ta boblebad/hot tub mens man er gravid (er bare 6 u på vei..) Har ett hjemme utenfor, har nettopp tømt det, og vurderer om jeg skal fylle det opp eller ikke. Jeg kan regulere temperaturen på det... Blir ikke helt klok når jeg googler, noen sier ja, andre nei..... Erfaringer?
 
Var så stille her :-D men kan nå informere om at eg var på UL i dag.... 7+2 .... og jaggu såg me to hjerter som banka! Kan du tenka deg!! Har ikkje heilt gått opp for meg endo, men men, gjør vell det snart! Visste jo at det var sjans for to, for det blei jo satt inn to egg... men e jo aller førsta forsøket våres og... så nå går me spennande tider i møte geett!
 
Var så stille her :-D men kan nå informere om at eg var på UL i dag.... 7+2 .... og jaggu såg me to hjerter som banka! Kan du tenka deg!! Har ikkje heilt gått opp for meg endo, men men, gjør vell det snart! Visste jo at det var sjans for to, for det blei jo satt inn to egg... men e jo aller førsta forsøket våres og... så nå går me spennande tider i møte geett!

Så kjekt å høre:) Gratulerer så mye med tvillinger i vente:) Dette blir spennende[emoji173][emoji173]
 
Var så stille her :-D men kan nå informere om at eg var på UL i dag.... 7+2 .... og jaggu såg me to hjerter som banka! Kan du tenka deg!! Har ikkje heilt gått opp for meg endo, men men, gjør vell det snart! Visste jo at det var sjans for to, for det blei jo satt inn to egg... men e jo aller førsta forsøket våres og... så nå går me spennande tider i møte geett!
Gratulerer så mye [emoji173]
 
Var så stille her :-D men kan nå informere om at eg var på UL i dag.... 7+2 .... og jaggu såg me to hjerter som banka! Kan du tenka deg!! Har ikkje heilt gått opp for meg endo, men men, gjør vell det snart! Visste jo at det var sjans for to, for det blei jo satt inn to egg... men e jo aller førsta forsøket våres og... så nå går me spennande tider i møte geett!

Gratulerer så mye!! Og så spennende med to :D
 
Back
Topp