På onsdagAnbefaler ta de alle
Når har du uttak?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På onsdagAnbefaler ta de alle
Når har du uttak?
Jeg har fått utdelt tre typer tabletter før uttak. Er det nødvendig med f.eks beroligende? Jeg er litt merkelig av meg, men det jeg gruer meg mest til, er å ta tablettene.
Gratulerer som ruger [emoji108][emoji111]️[emoji16] rug vel og forhåpentligvis lenge!!Satt inn idag ja
Ja, tror det er ganske nødvendig. Blir ikke veldig susete av kun en Vival. Det er mest for å få musklene til å slappe avJeg har fått utdelt tre typer tabletter før uttak. Er det nødvendig med f.eks beroligende? Jeg er litt merkelig av meg, men det jeg gruer meg mest til, er å ta tablettene.
Spennande!!! Går nok heilt fint, og så e det to uker te med ventingPå onsdag
Velkommen som ruger! Veldig kjekkt, samtidig utrulig irriterande ;-) møøøøje venting.Satt inn idag ja
Ok Er ikke vival, men sikkert noe lignende.Ja, tror det er ganske nødvendig. Blir ikke veldig susete av kun en Vival. Det er mest for å få musklene til å slappe av
Åhh, nei! Kan se ut som jeg spotter litt. Ikke blod, men litt rosa/brunfarget Lutinusrester. Jeg blir så utrolig skuffet om det er en ny kjemisk på gang!!
Huff, da må jeg nok ta en test til i morgen og se om den fortsatt er positiv.
Å nei Er redd jeg er i samme situasjon.. Hvordan er symptomene dine? Her har jeg ikke begynt å blø(enda) men har begynt å få mensen smerter og ikke vonde pupper lenger..
Er ikke blødinger en av bivirkningene til Lutinus da? Jeg mener at noen her inne har opplevd at Lutinus kan irritere slimhinnene og dermed gi litt blod på papiret. Ikke mist håpet
Jeg hadde ømme bryster kun første uka etter innsett, så har ingen symptomer på hverken graviditet eller TR (utenom spotting, da). Men syns å huske at jeg hadde veldig få symptomer sist jeg var gravid også. Hadde da bare litt kvalme de tre første månedene.
Huff, liker ikke dette altså! Men vi krysser fingrene for oss begge!! Når hadde du innsett?
Jeg hadde innsett 5. desember. Testdato var i går, men testet en dag for tidlig og fikk da positiv test. Har kun tatt den testen og ikke målt HCG, så jeg aner ikke om det er stigning.
Får ta noen flere tester de neste dagene og håpe på det beste!
Hadde du innsett 12. desember? Da er det nok for tidlig å gi opp håpet!!
Blir spennende å høre hvordan det går videre med deg Ja jeg vet det ikke er lenge siden, men siden jeg fikk såpass sterk strek i går, og mye svakere i dag, synes jeg det er litt skummelt! Spent på ny test i morgen
Uff, ser ut som samboer blir syk av omgangssyken nå. Han har samme symptomer som jeg hadde rett før det slo ut på lørdag Vi skal jo på uttak i morgen! Hva gjør vi hvis han blir så dårlig at han ikke kan reise?
Uff, ser ut som samboer blir syk av omgangssyken nå. Han har samme symptomer som jeg hadde rett før det slo ut på lørdag Vi skal jo på uttak i morgen! Hva gjør vi hvis han blir så dårlig at han ikke kan reise?