Desember 2016

Vært på kontroll i dag, passelig med eggmengde, men må gå noen dager til, var ikke store nok enda.. Men alt så fint ut, ny kontroll på mandag og sannsynligvis uttak på onsdag:) Spennende! Startet på Albyl-e også i dag:)

Lykke til alle sammen!! Måtte desember bli vår måned:)

Ikke lenge igjen nå :D skal bli godt å snart bli ferdig med første delen, både nesespray og sprøyter. Blir så oppgitt at en kan være så susete, går på bade står der å tenker hva var det jeg skulle.. hm.. JO ta en ny dose nesespray, Hahaha føler seg så teit :p

Masse lykke til på kontroll senere i dag jenter :) :D

Har en sønn som ble til på 4 frys første forsøk i naturlig syklus:) skal igang med 5 frys og første forsøk. Har altså hatt ett fersk og 4 frys:)

Aah så herlig da! Håper dette er det som skal til for nr 2 da :) :)

Har vært på ul ja, cd 9. Blir innsett i morgen, cd 15! Superspent! :)
Lykke til på ul:)

Oooh hvordan gikk innsettet i dag?? [emoji173]️ takk takk håper det ikke er lenge etter ul at jeg får innsett :)

22 egg poser ut men jeg er dessverre over stimulert og noe usikker om det blir innsett på mandag :/

Yey dhea-hormonet har fungert og det var flere eggposer der :D blir noen dager til her også utak på onsdag :)

22 egg poser ut men jeg er dessverre over stimulert og noe usikker om det blir innsett på mandag :/

Åh så leit at du er blitt overstimulert :( håpe du ikke blir så dårlig og at du snart får satt inn, god bedring og masse lykke til :)

Ingen egg..

Høyere dose, ny kontroll onsdag :(

Ingen egg..

Høyere dose, ny kontroll onsdag :(

Nei ? :( har du hatt veldig lav dose eller vet de hvorfor du ikke hadde noe egg? Gått mange dager på hormoner?
Krysse fingrene for deg på onsdag :)

Back
Topp