Desember 2016

Nei ? :( har du hatt veldig lav dose eller vet de hvorfor du ikke hadde noe egg? Gått mange dager på hormoner?
Krysse fingrene for deg på onsdag :)

112,5 menopur + spray. Fått lav på grunn av veldig høy AMH. De øker visst trolig ikke over 150 IE sa de. Redd for OHSS. Gått 10 dager på sprøyter, 27 eller noe på sprayen.

Åh så leit at du er blitt overstimulert :( håpe du ikke blir så dårlig og at du snart får satt inn, god bedring og masse lykke til :)

Ja veldig kjedelig :/ hvertfall når jeg ga beskjed om det på forhånd at det samme skjedde sist også når jeg gikk så lenge på sprøytene.
Tusen takk :) formen er egentlig grei. Må bare holde meg unna salt mat så det blir ingen pinnekjøtt på julebord i morgen.

Flott med så mange egg :) Men hvor lenge må du vente hvis det ikke blir innsett på mandag da? Håper det ikke blir for lenge.
Må vente til januar, så håper virkelig vi får sette inn på mandag :)

112,5 menopur + spray. Fått lav på grunn av veldig høy AMH. De øker visst trolig ikke over 150 IE sa de. Redd for OHSS. Gått 10 dager på sprøyter, 27 eller noe på sprayen.

Ah da skjønner jeg, men håpe de tar skikkelig sats nå siste dagene :D

Ah da skjønner jeg, men håpe de tar skikkelig sats nå siste dagene :D

Håper det.. Kroppen er drittlei og jeg er sykemeldt ut stimuleringen. Håper virkelig på gode nyheter onsdag :)

Ja veldig kjedelig :/ hvertfall når jeg ga beskjed om det på forhånd at det samme skjedde sist også når jeg gikk så lenge på sprøytene.
Tusen takk :) formen er egentlig grei. Må bare holde meg unna salt mat så det blir ingen pinnekjøtt på julebord i morgen.

Det er utrolig surt da når det skjer igjen og de ikke tar noe hensyn til at det har skjedd tidligere :/ Godt å høre at du ikke er så dårlig :) Hehe ja det kan jo være greit å holde seg unna det da :p
Men positive er jo at du har fått en god fangst og forhåpentligvis ligger mirakelet blandt de eggene :) håpe bare det ikke tar så lang tid før du får satt inn <3

Håper det.. Kroppen er drittlei og jeg er sykemeldt ut stimuleringen. Håper virkelig på gode nyheter onsdag :)

Ja håpe virkelig på gode nyheter for deg på onsdagen :D Skjønner godt du er dritt lei den stimuleringen er det selv, dag 10 i Dag her å, går på menopur 150 og gonal f 300. Går tregere og tregere for hver sprøyte syntes jeg :p

Ja håpe virkelig på gode nyheter for deg på onsdagen :D Skjønner godt du er dritt lei den stimuleringen er det selv, dag 10 i Dag her å, går på menopur 150 og gonal f 300. Går tregere og tregere for hver sprøyte syntes jeg :p

Hadde jeg bare visst at uttak for eksempel var neste fredag eller mandagen etter hadde det vært helt greit, nå er jo alt usikkert. Det som er verst, syns jeg :(

Eggløsning og inseminering i morgen ;)
ImageUploadedByBV Forum1480708257.108105.jpg
Krysser alt jeg har av fingre og tær for at vi får verdens beste julepresang :)

Jeg hadde fem folikler som var store nok, og noen som kanskje kom etter i løpet av dagene fram til uttak :-) Jeg skal ha uttak på onsdag.

Så spennende :D ble onsdag her også, masse lykke til :)

Hadde jeg bare visst at uttak for eksempel var neste fredag eller mandagen etter hadde det vært helt greit, nå er jo alt usikkert. Det som er verst, syns jeg :(

Ja det er det som er værst når en ikke vet noen ting :( blir jo nesten som å starte på ny påfølgende runde dette her. Får skikkelig vondt av deg, men ska hvertfall heie og krysse alt jeg har for deg. Dette må bare gå i mål <3

Back
Topp