Nå er det desember jenter, måneden for våre julemirakler
Weeeee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er det desember jenter, måneden for våre julemirakler
Så spennende med alle dere som skal i gang med uttak og innsett Må nok smøre meg med litt tålmodighet. Første kontroll om fire dager. Merker fortsatt ikke noe til den sprayen. Tr er på vei da, så blir gøy å ligge på gyn. benken på mandag
Det kan nok stemme med når tr begynner for fullt TakkDet tok ganske lang tid før jeg merket noen bivirkninger, sprayen virker nok som den skal likevel. Jeg fikk blødning på dag 10 etter spraystart Lykke til på kontroll
Kontroll imorgen Håper de finner mer enn 1 egg denne gangen da..
Kontroll i morgen her også!
Merker dere noen ting?
Blir spennende å se på kontroll i morgen, lykke til på kontroll i morgen forresten
Merker dere noen ting?
Blir spennende å se på kontroll i morgen, lykke til på kontroll i morgen forresten
Så herlig da men et lite frysemirakel, jeg har igrunn stor tro på fryseforsøk jeg, jeg ble selv gravid på første fryseforsøket (desember for 2 år siden men mistet uke 5). Håper vi lykkes nå ja [emoji173]️[emoji173]️ jeg skal nå sette inn egg for 8 gang så denne prosessen mot førstefødte er utrolig lang og tung.. Må bare holde ut [emoji173]️[emoji173]️
EDIT: ooops ser jeg quotet feil melding hehe...
Jeg har MYE utflod, ubehag i magen. Kjenner at noe skjer.
Ja, jeg merker ting... jeg har gått 24 dager på nesespray og 9 dager på sprøyter. Det er trykk nederst i magen, mye slim som kommer ut (uæææ). Har blitt ganske rørete av behandlingen, er ganske rørete fra før, det spiller kanskje inn også har jeg fått mindre pupper :-(
Ok da må det slim greiene være normalt . Har hatt en del av det selv så første tanken som slo var at eggløsninga starta selv, Hehehe!
Ja en blir bare verre og verre på den surringa men puppene dine vokser nok snart igjen når en skal ha all den melka