Desember 2016

Kontroll imorgen :D Håper de finner mer enn 1 egg denne gangen da..

Ul i dag og sikkert innsett av frys neste uke:D

Så spennende med alle dere som skal i gang med uttak og innsett :) Må nok smøre meg med litt tålmodighet. Første kontroll om fire dager. Merker fortsatt ikke noe til den sprayen. Tr er på vei da, så blir gøy å ligge på gyn. benken på mandag:(

Så spennende med alle dere som skal i gang med uttak og innsett :) Må nok smøre meg med litt tålmodighet. Første kontroll om fire dager. Merker fortsatt ikke noe til den sprayen. Tr er på vei da, så blir gøy å ligge på gyn. benken på mandag:(

Det tok ganske lang tid før jeg merket noen bivirkninger, sprayen virker nok som den skal likevel. Jeg fikk blødning på dag 10 etter spraystart :) Lykke til på kontroll :)

Og her :D :p

Merker dere noen ting? :)

Blir spennende å se på kontroll i morgen, lykke til på kontroll i morgen forresten :)

Merker dere noen ting? :)

Blir spennende å se på kontroll i morgen, lykke til på kontroll i morgen forresten :)

Ja, jeg merker ting... jeg har gått 24 dager på nesespray og 9 dager på sprøyter. Det er trykk nederst i magen, mye slim som kommer ut (uæææ). Har blitt ganske rørete av behandlingen, er ganske rørete fra før, det spiller kanskje inn :-P også har jeg fått mindre pupper :-(

Så herlig da men et lite frysemirakel, jeg har igrunn stor tro på fryseforsøk jeg, jeg ble selv gravid på første fryseforsøket (desember for 2 år siden men mistet uke 5). Håper vi lykkes nå ja [emoji173]️[emoji173]️ jeg skal nå sette inn egg for 8 gang så denne prosessen mot førstefødte er utrolig lang og tung.. Må bare holde ut [emoji173]️[emoji173]️

EDIT: ooops ser jeg quotet feil melding hehe...

Da er jeg SIKKER på at dere lykkes denne gangen! Lykke til![emoji3]

Jeg har MYE utflod, ubehag i magen. Kjenner at noe skjer.

Det er jo bra :) blir spennende å se i morgen da heldigvis ikke lenge til :D

Ja, jeg merker ting... jeg har gått 24 dager på nesespray og 9 dager på sprøyter. Det er trykk nederst i magen, mye slim som kommer ut (uæææ). Har blitt ganske rørete av behandlingen, er ganske rørete fra før, det spiller kanskje inn :-P også har jeg fått mindre pupper :-(

Ok da må det slim greiene være normalt :D. Har hatt en del av det selv så første tanken som slo var at eggløsninga starta selv, Hehehe!
Ja en blir bare verre og verre på den surringa :p men puppene dine vokser nok snart igjen når en skal ha all den melka :p ;)

Ok da må det slim greiene være normalt :D. Har hatt en del av det selv så første tanken som slo var at eggløsninga starta selv, Hehehe!
Ja en blir bare verre og verre på den surringa :p men puppene dine vokser nok snart igjen når en skal ha all den melka :p ;)

Ja, håper titsa kommer. Kjipt å sitte flatbrøsta i en slimpøl alt for lenge... æsj.

Back
Topp