Desember 2016

Er vi mange som er på fryseforsøk her nå? Styrt eller naturlig?

Jeg holder på med styrt fryseforsøk første gang IVF, venter på blodprøve svar om når jeg kan begynne med progynova (Håper jeg får svar i morgen, da jeg tok blodprøve på tirsdag) :happy:

Startet synarela idag. Åh den smaken !! Har allerede hodepine, bare 6 timer etter dosen... disse 22 dager blir langt!
Kontroll den 20/12 og virkelig håper at uttak blir i januar. Siste gang det skjedde på dag 14, så kanskje det går bra.

Lykke til alle som skal på kontroll og har uttak snart! :)

Startet synarela idag. Åh den smaken !! Har allerede hodepine, bare 6 timer etter dosen... disse 22 dager blir langt!
Kontroll den 20/12 og virkelig håper at uttak blir i januar. Siste gang det skjedde på dag 14, så kanskje det går bra.

Hehe ja uff den smaker dritt! :P håpe ikke det blir så ille med hodepine og bivirkninger i spray perioden, lykke til til deg å :)

Hvor langt opp på magen stikker dere da? Er sååå dritt lei 3 sprøyter om dagen og nedre delen av magen er full av blåmerker. Noen som vet om det går Ann å stikke litt lenger opp på sidene for navlen lissom :/ ?

Hvor langt opp på magen stikker dere da? Er sååå dritt lei 3 sprøyter om dagen og nedre delen av magen er full av blåmerker. Noen som vet om det går Ann å stikke litt lenger opp på sidene for navlen lissom :/ ?

Fikk beskjed om å bare stikke på den ringen under navlen ;)

Jeg kjenner ikke noe til den smaken eller bivirkninger:confused: Føles som jeg gjør noe feil.

Det er min tredje gang med synarela. 1- ikke bivirkninger, dårlig smak (ble gravid, men mistet)
2- hodepine og hadde allergi så ikke mye smak
3- dårlig smak og hodepine på dag1!

Jeg stikker ved siden av navlen jeg :)

Huff :( er jo nesten bedre å starte på sprøytene for da slipper man så mye spray..

Huff :( er jo nesten bedre å starte på sprøytene for da slipper man så mye spray..
Vet ikke hvis det er det beste for meg å gå på sprayen, er nedregulert allerede med amh på 4 og aldri mer enn 2/3 egg
Men det er lettere for sykehus så de kan planlegge alle :/

Vet ikke hvis det er det beste for meg å gå på sprayen, er nedregulert allerede med amh på 4 og aldri mer enn 2/3 egg
Men det er lettere for sykehus så de kan planlegge alle :/

Åja,skjønner. Har forstått at det er lettest sånn at de kan styre deg til datoer ja.. Da slipper vi iallefall at det kræsjer med helg :)

Vært på kontroll i dag. Blir uttak 2 desember for meg :) Blir totalt 13 dager på sprøyter, håper inderlig at det gjør susen. Andre som er likt i løpet?

Uttak her også 2. Des :) og innsett 5 :)

Jeg er i gang med 1. fryseforsøk. Hva er forskjell på styrt og naturlig? ;) Jeg er litt grønn på dette. Går på metformin og progynova. Du da?
Så spennende da med første frys! Håper det blir full klaff da ❤️ styrt syklus betyr at du går på medisin for å styre syklusen/undertrykke eggløsning og da brukes progynova så da har du styrt syklus lik som meg :) i naturlig syklus tester man etter eggløsning og klinikk setter inn egg noen dager etter at en tester positivt på eggløsningstest :)

Jeg holder på med styrt fryseforsøk første gang IVF, venter på blodprøve svar om når jeg kan begynne med progynova (Håper jeg får svar i morgen, da jeg tok blodprøve på tirsdag) :happy:
Så spennende! Åh kan jeg spørre deg hvorfor du tar blodprøve for å bestemme oppstart av progynova? :)

Skal ha innsett av fryse egg i slutten av uken. Er så spent!
Det blir bra! Har du da hatt styrt syklus eller naturlig? :)

Back
Topp