Tara87
Blir kjent med forumet
Jeg er i gang med 1. fryseforsøk. Hva er forskjell på styrt og naturlig? Jeg er litt grønn på dette. Går på metformin og progynova. Du da?Er vi mange som er på fryseforsøk her nå? Styrt eller naturlig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er i gang med 1. fryseforsøk. Hva er forskjell på styrt og naturlig? Jeg er litt grønn på dette. Går på metformin og progynova. Du da?Er vi mange som er på fryseforsøk her nå? Styrt eller naturlig?
Er vi mange som er på fryseforsøk her nå? Styrt eller naturlig?
Startet synarela idag. Åh den smaken !! Har allerede hodepine, bare 6 timer etter dosen... disse 22 dager blir langt!
Kontroll den 20/12 og virkelig håper at uttak blir i januar. Siste gang det skjedde på dag 14, så kanskje det går bra.
Lykke til alle som skal på kontroll og har uttak snart!
Hvor langt opp på magen stikker dere da? Er sååå dritt lei 3 sprøyter om dagen og nedre delen av magen er full av blåmerker. Noen som vet om det går Ann å stikke litt lenger opp på sidene for navlen lissom :/ ?
Jeg kjenner ikke noe til den smaken eller bivirkninger Føles som jeg gjør noe feil.Startet synarela idag. Åh den smaken !! Har allerede hodepine, bare 6 timer etter dosen... disse 22 dager blir langt!
Kontroll den 20/12 og virkelig håper at uttak blir i januar. Siste gang det skjedde på dag 14, så kanskje det går bra.
Hvor langt opp på magen stikker dere da? Er sååå dritt lei 3 sprøyter om dagen og nedre delen av magen er full av blåmerker. Noen som vet om det går Ann å stikke litt lenger opp på sidene for navlen lissom :/ ?
Startet synarela idag. Åh den smaken !! Har allerede hodepine, bare 6 timer etter dosen... disse 22 dager blir langt!
Er vi mange som er på fryseforsøk her nå? Styrt eller naturlig?
Vet ikke hvis det er det beste for meg å gå på sprayen, er nedregulert allerede med amh på 4 og aldri mer enn 2/3 eggHuff er jo nesten bedre å starte på sprøytene for da slipper man så mye spray..
Vet ikke hvis det er det beste for meg å gå på sprayen, er nedregulert allerede med amh på 4 og aldri mer enn 2/3 egg
Men det er lettere for sykehus så de kan planlegge alle :/
Vært på kontroll i dag. Blir uttak 2 desember for meg Blir totalt 13 dager på sprøyter, håper inderlig at det gjør susen. Andre som er likt i løpet?
Uttak her også 2. Des og innsett 5
Er det innvendig ul på første kontroll?
Så spennende da med første frys! Håper det blir full klaff da styrt syklus betyr at du går på medisin for å styre syklusen/undertrykke eggløsning og da brukes progynova så da har du styrt syklus lik som meg i naturlig syklus tester man etter eggløsning og klinikk setter inn egg noen dager etter at en tester positivt på eggløsningstestJeg er i gang med 1. fryseforsøk. Hva er forskjell på styrt og naturlig? Jeg er litt grønn på dette. Går på metformin og progynova. Du da?
Så spennende! Åh kan jeg spørre deg hvorfor du tar blodprøve for å bestemme oppstart av progynova?Jeg holder på med styrt fryseforsøk første gang IVF, venter på blodprøve svar om når jeg kan begynne med progynova (Håper jeg får svar i morgen, da jeg tok blodprøve på tirsdag)
Det blir bra! Har du da hatt styrt syklus eller naturlig?Skal ha innsett av fryse egg i slutten av uken. Er så spent!
Det blir bra! Har du da hatt styrt syklus eller naturlig?