Desember 2016

Hvordan går det? Merker du noe etter sprøyte start? :)
Det går fint. Reagerer sånn på sprayen så det er fantastisk å ha gått ned på den! Begynner å kjenne litt ømhet på høyre side. Alltid der jeg får flest egg og så noe skjer hvertfall :)

Det går fint. Reagerer sånn på sprayen så det er fantastisk å ha gått ned på den! Begynner å kjenne litt ømhet på høyre side. Alltid der jeg får flest egg og så noe skjer hvertfall :)

Åh, der sa du no. Skjønte ikke hvorfor jeg plutselig var så øm på ene siden i natt :P Håpe håpe

Hvor lang tid tok det før dere merket bivirkninger av Synarela? Og hva slags bivirkninger har dere fått?

Hvor lang tid tok det før dere merket bivirkninger av Synarela? Og hva slags bivirkninger har dere fått?

Andre dagen. Hodepine og ren uvelhet. Litt lignende influensasymptomer i grunn.. Ble værende og er her fortsatt på spraydag 22. Blitt mer sliten etter hvert også, nå er det såpass at jeg ber om sykemelding ut stimuleringen (ut uke 49 cirka) på tirsdag.

Merket det bare timer etter første dose, i form av migrene. Har ellers hatt veldig humørsvingninger og hetetokter.

Spraydag 22, sprøytedag 5 og 5 dager til kontroll.. Flere enn meg som er lei stimuleringen? Vil bare ha egget inn og ruge på gullegget jeg nå (med positiv test før julaften selvfølgelig) ❤️

Spraydag 22, sprøytedag 5 og 5 dager til kontroll.. Flere enn meg som er lei stimuleringen? Vil bare ha egget inn og ruge på gullegget jeg nå (med positiv test før julaften selvfølgelig) ❤️
Jeg er LEI!! Samtidig gruer jeg meg til rugetiden.

Andre dagen. Hodepine og ren uvelhet. Litt lignende influensasymptomer i grunn.. Ble værende og er her fortsatt på spraydag 22. Blitt mer sliten etter hvert også, nå er det såpass at jeg ber om sykemelding ut stimuleringen (ut uke 49 cirka) på tirsdag.
Kjenner ingenting, så blir veldig usikker på om det er riktig det jeg gjør. Ikke at en nesespray har så mange måter å brukes på, men jeg kjenner liksom ikke noe spesielt etter hver spray. Er veldig tett i nesa om dagen også og føler jeg må nyse etter hver spray. Er vel dette som er den berømte berg og dalbanen.

På'n igjen! Startet på Progynova onsdag. Skal på kontroll torsdag, og da håper jeg på innsett mandag. Kjenner at jeg har mistet litt troen etter 3 mislykkede søskenforsøk i år, men krysser fingrene for at vi lykkes nå!

Huff ja.. Krysser fingrene for kontrollen imorgen :) Hva er følelsen?

Sa feil,sprøytedag 10 faktisk :p følelsen er at folliklene ikke er store nok, kjenner nemlig ikke så mye enda annet enn litt øm innimellom. Tror og håper egentlig på sprøyter i 2-3 dager til :)

På'n igjen! Startet på Progynova onsdag. Skal på kontroll torsdag, og da håper jeg på innsett mandag. Kjenner at jeg har mistet litt troen etter 3 mislykkede søskenforsøk i år, men krysser fingrene for at vi lykkes nå!
Velkommen i progynovaknasking-gjengen, da ligger du to dager forran meg :D vi er ganske likt i løypen det blir spennende! Jeg skjønner godt det med å miste motet og troen :( vi må bare fortsette og håpe at det vil skje en gang snart ❤️

Vi er på samme opplegg. Er godt i gang med progynova og skal selv på undersøkelse torsdag og håper på innsett mandag/tirsdag :)
Mitt 2. forsøk, dog 1. fryseforsøk. Synes det hele virker helt absurd. hehe. At det kan være mulig å tine opp egg liksom. Spennende da. Håper dere lykkes med 4. forsøk :)

Er vi mange som er på fryseforsøk her nå? Styrt eller naturlig?

Back
Topp