Det går fint. Reagerer sånn på sprayen så det er fantastisk å ha gått ned på den! Begynner å kjenne litt ømhet på høyre side. Alltid der jeg får flest egg og så noe skjer hvertfallHvordan går det? Merker du noe etter sprøyte start?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går fint. Reagerer sånn på sprayen så det er fantastisk å ha gått ned på den! Begynner å kjenne litt ømhet på høyre side. Alltid der jeg får flest egg og så noe skjer hvertfallHvordan går det? Merker du noe etter sprøyte start?
Det går fint. Reagerer sånn på sprayen så det er fantastisk å ha gått ned på den! Begynner å kjenne litt ømhet på høyre side. Alltid der jeg får flest egg og så noe skjer hvertfall
Hvor lang tid tok det før dere merket bivirkninger av Synarela? Og hva slags bivirkninger har dere fått?
Merket det bare timer etter første dose, i form av migrene. Har ellers hatt veldig humørsvingninger og hetetokter.Hvor lang tid tok det før dere merket bivirkninger av Synarela? Og hva slags bivirkninger har dere fått?
Veldig greit når det kan hjelpe for begge deler på en gang daJeg tar det pga jeg har ganske utbredt endometriose så er for begge deler etter hauskens forklaring i allefall
Jeg er LEI!! Samtidig gruer jeg meg til rugetiden.Spraydag 22, sprøytedag 5 og 5 dager til kontroll.. Flere enn meg som er lei stimuleringen? Vil bare ha egget inn og ruge på gullegget jeg nå (med positiv test før julaften selvfølgelig)
Jeg er LEI!! Samtidig gruer jeg meg til rugetiden.
Spraydag 22, sprøytedag 5 og 5 dager til kontroll.. Flere enn meg som er lei stimuleringen? Vil bare ha egget inn og ruge på gullegget jeg nå (med positiv test før julaften selvfølgelig)
Lei jeg og sprøytedag 9 i dag, ny kontroll i morgen
Får håpe det går bedre denne gangenJeg også.. Sist var det over allerede 2 dpo med store smerter
Har generelt humørsvingninger, så merker ikke stor forskjell der uansettMerket det bare timer etter første dose, i form av migrene. Har ellers hatt veldig humørsvingninger og hetetokter.
Kjenner ingenting, så blir veldig usikker på om det er riktig det jeg gjør. Ikke at en nesespray har så mange måter å brukes på, men jeg kjenner liksom ikke noe spesielt etter hver spray. Er veldig tett i nesa om dagen også og føler jeg må nyse etter hver spray. Er vel dette som er den berømte berg og dalbanen.Andre dagen. Hodepine og ren uvelhet. Litt lignende influensasymptomer i grunn.. Ble værende og er her fortsatt på spraydag 22. Blitt mer sliten etter hvert også, nå er det såpass at jeg ber om sykemelding ut stimuleringen (ut uke 49 cirka) på tirsdag.
Huff ja.. Krysser fingrene for kontrollen imorgen Hva er følelsen?
Velkommen i progynovaknasking-gjengen, da ligger du to dager forran meg vi er ganske likt i løypen det blir spennende! Jeg skjønner godt det med å miste motet og troen vi må bare fortsette og håpe at det vil skje en gang snartPå'n igjen! Startet på Progynova onsdag. Skal på kontroll torsdag, og da håper jeg på innsett mandag. Kjenner at jeg har mistet litt troen etter 3 mislykkede søskenforsøk i år, men krysser fingrene for at vi lykkes nå!
På'n igjen! Startet på Progynova onsdag. Skal på kontroll torsdag, og da håper jeg på innsett mandag. Kjenner at jeg har mistet litt troen etter 3 mislykkede søskenforsøk i år, men krysser fingrene for at vi lykkes nå!