Desember 2016

UL i dag etter noen dager på sprøyter! (Og uker på DHEA)
Låg ann til 8 egg (litt små) som måtte vokse litt til,
Ny kontroll fredag. :D De håpet på uttak på mandag

Var resultatet foreløpig bedre etter dhea? :) spent :p

Siste dag på gonal f og orgalutran i kveld:) gleder meg til å være ferdig! Er så spent og klar for uttak på fredag :) :)

Vi er på samme opplegg. Er godt i gang med progynova og skal selv på undersøkelse torsdag og håper på innsett mandag/tirsdag :)
Mitt 2. forsøk, dog 1. fryseforsøk. Synes det hele virker helt absurd. hehe. At det kan være mulig å tine opp egg liksom. Spennende da. Håper dere lykkes med 4. forsøk :)
Vi har en datter på snart 2 år som ble til ved fryseforsøk, så det er fullt mulig, ja:) Husker jeg også hadde SÅ liten tro på at et opptint egg kunne bli til en baby, men jammen gikk det den gang - på vårt siste forsøk. Håper vi lykkes begge to nå!

Velkommen i progynovaknasking-gjengen, da ligger du to dager forran meg :D vi er ganske likt i løypen det blir spennende! Jeg skjønner godt det med å miste motet og troen :( vi må bare fortsette og håpe at det vil skje en gang snart ❤️
Takk for det! Har du hatt mange forsøk? Vi fikk en datter for snart to år siden på fjerde innsett (hadde da bare ett egg på frys, så det var absolutt siste sjanse). Vil så veldig gjerne at hun skal få søsken, men alderen jobber nok litt mot meg, så begynner å se mørkt på det. Men det KAN jo gå:)

Styrt syklus. Krysser alt for at eggene skal tåle opptiningen:) Hvor er du i prosessen? :)
Samme her :) :) har du ul før innsett? Jeg skal ha ul 6 desember da er jeg på cd 12 :)

Vi har en datter på snart 2 år som ble til ved fryseforsøk, så det er fullt mulig, ja:) Husker jeg også hadde SÅ liten tro på at et opptint egg kunne bli til en baby, men jammen gikk det den gang - på vårt siste forsøk. Håper vi lykkes begge to nå!
Så herlig da men et lite frysemirakel, jeg har igrunn stor tro på fryseforsøk jeg, jeg ble selv gravid på første fryseforsøket (desember for 2 år siden men mistet uke 5). Håper vi lykkes nå ja ❤️❤️ jeg skal nå sette inn egg for 8 gang så denne prosessen mot førstefødte er utrolig lang og tung.. Må bare holde ut ❤️❤️

EDIT: ooops ser jeg quotet feil melding hehe...

Spennende! Har du hatt fryseforsøk før? Hvilket forsøk nr er du på? :)
Har en sønn som ble til på 4 frys første forsøk i naturlig syklus:) skal igang med 5 frys og første forsøk. Har altså hatt ett fersk og 4 frys:)

Spennende med uttak samme dag :D hørte du også til i Porsgrunn forresten?

Nei jeg hører til Haugesund :) har lang reisevei så vi skal være der kl 8 på fredag, så her blir det å stå opp på natten å kjøre :p

Back
Topp