Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Egget hadde overlevd opptiningen (helt utrolig at det går an). Innsett i morgen
Da har jeg satt inn ett opptint embryo, og er nok en gang ruger. Fordelen med å være ruger i førjulstiden er jo at jeg ikke kommer til å ha så mye tid til å tenke, gruble og vente på testdag. Ulempen er at det sikkert kommer til å ødelegge litt av julegleden hvis jeg skulle få negativ test rett før jul.
Gratulerer Tenk så bra jula blir med positiv test
Da har jeg satt inn ett opptint embryo, og er nok en gang ruger. Fordelen med å være ruger i førjulstiden er jo at jeg ikke kommer til å ha så mye tid til å tenke, gruble og vente på testdag. Ulempen er at det sikkert kommer til å ødelegge litt av julegleden hvis jeg skulle få negativ test rett før jul.
Gratulerer som ruger! Deler de samme tankene som deg..
Her også (om jeg får ruge), men tenk så glad vi blir om testen vi to fine streker da
Ble inseminert på lørdag. Tenker jeg er 2/1dpo i dag og jeg har godfølelsen tror oppriktig at jeg blir gravid denne måneden Det er jo jul og julemirakler skjer flere som har godfølelsen?
Jeg ruger jeg og
Ble inseminert på lørdag. Tenker jeg er 2/1dpo i dag og jeg har godfølelsen tror oppriktig at jeg blir gravid denne måneden Det er jo jul og julemirakler skjer flere som har godfølelsen?
Foferdelig nervepirrende de morgenene man venter på telefon om befruktning altså...
EDIT: 3 av 5 hadde blitt befruktet
Foferdelig nervepirrende de morgenene man venter på telefon om befruktning altså...
EDIT: 3 av 5 hadde blitt befruktet
En time til ul for fryseforsøk stimulert kjenner det kiler i magen av spenning og nervøsitet :O