Desember 2016

Egget hadde overlevd opptiningen (helt utrolig at det går an). Innsett i morgen :)

Da har jeg satt inn ett opptint embryo, og er nok en gang ruger. Fordelen med å være ruger i førjulstiden er jo at jeg ikke kommer til å ha så mye tid til å tenke, gruble og vente på testdag. Ulempen er at det sikkert kommer til å ødelegge litt av julegleden hvis jeg skulle få negativ test rett før jul.

Da har jeg satt inn ett opptint embryo, og er nok en gang ruger. Fordelen med å være ruger i førjulstiden er jo at jeg ikke kommer til å ha så mye tid til å tenke, gruble og vente på testdag. Ulempen er at det sikkert kommer til å ødelegge litt av julegleden hvis jeg skulle få negativ test rett før jul.

Gratulerer :) Tenk så bra jula blir med positiv test :)

Gratulerer som ruger! Deler de samme tankene som deg..

Gratulerer som ruger! Deler de samme tankene som deg..

Her også (om jeg får ruge), men tenk så glad vi blir om testen vi to fine streker da :)

Ble inseminert på lørdag. Tenker jeg er 2/1dpo i dag og jeg har godfølelsen :) tror oppriktig at jeg blir gravid denne måneden :) Det er jo jul og julemirakler skjer ;) flere som har godfølelsen?

Ble inseminert på lørdag. Tenker jeg er 2/1dpo i dag og jeg har godfølelsen :) tror oppriktig at jeg blir gravid denne måneden :) Det er jo jul og julemirakler skjer ;) flere som har godfølelsen?

Liker tankegangen din! Selv er jeg bare helt tom for følelser akkurat nå. Men det har vel litt med at jeg har vært på reise i ca. 8 timer i dag tur/retur sykehus og at jeg i tillegg ikke tør å håpe for mye etter flere negative forsøk. Kommer nok til å bli litt mer følelser nærmere testdato tenker jeg. Da satser vi på flere julemirakler for de som får/har fått innsett i desember!

Gratulerer som ruger!! :D og jeg er så enig med deg, gruer meg til testdato så nær jul men men det må bare være sånn :) krysser fingre for alle oss her i desembertråden :)

Lykke til :D velger å la godfølelsen dominere denne måneden så ja kjenner på godfølelsen :D

En time til ul for fryseforsøk stimulert kjenner det kiler i magen av spenning og nervøsitet :O :)

For en uke altså.. På mandag var ikke slimhinne tykk nok. Ny ul på fredag og endelig var æ over grense, MEN hadde en cyste på 10mm altså på grensen som var lov. Lokale sykehus hadde klart å skrive til st.Olavs at den var på 15 mm altså over grensen. Da avbrøt st.Olavs forsøket! Æ fortvilt ringer til lokale sykehus at dem har skrevet feil. Lokale sykehus har feil på faks og klarer ikke å sende riktig resultat! Og æ ska på innsett på fredag! Har holdt på i 2 dager nu å få dem sende den forbasket faks! St.olavs må ha d skriftlig! Forsøket e avbrutt frem til dem får fakset.. Irritert altså..

Back
Topp