Deres symptomer

Jeg svetter som en gris om natta... våkner opp alltid på natta og må tisse.. nippelene er ømme , magen er merkelig.. syndes det er mye som er forandret med meg selv om jeg bare er 3+6 [emoji85][emoji85]
 
Jeg har fått et nytt symptom også (i tillegg til småkvalm iblant). Jeg klarer ikke gjøre to ting på en gang (feks snakke og holde på med telefonen samtidig). Tar meg laaang tid å klare å fortelle en historie, står HELT stille. Haha
 
Sover dårlig om natta.
Og i natt strakk det skikkelig til en gang da jeg snudde meg :)
Tungpustet når jeg trener.
Oppblåst særlig ettermiddag /kveld.
 
I natt slo kvalmen inn for fullt[emoji32] måtte ligge i akkurat samme stillinga hele natta for hvis jeg rørte meg kjentes det ut som jeg skulle spy[emoji31]
 
8+1 idag og jeg føler at symptomene har roa seg. Hadde nesten forventet at kvalmen skulle bli verre. ikke bedre :p
Men for all del. Skal juble så lenge jeg fungerer som normalt:)
 
Jeg svetter som en gris om natta... våkner opp alltid på natta og må tisse.. nippelene er ømme , magen er merkelig.. syndes det er mye som er forandret med meg selv om jeg bare er 3+6 [emoji85][emoji85]
Åååh, så godt å høre at jeg ikke er alene:angelic: jeg fikk positiv test i går og er ca 5+2. Har våknet 100 ganger i natt og senga har vært klissvåt av svette hver gang, og har våknet av at kroppen har begynt å brekke seg:depressed: Sliter med å sovne igjen også! Håper det gir seg! Har veldig mensen murring, og litt kvalm på natters tid:wideyed:
 
4+2 i dag, tidvis litt morgenkvalm. Brekker meg noen ganger, så dette er ganske likt forrige svangerskap inntil videre! Også er jeg hormonell-hissig, hjelpes! I forgårs kjente jeg det kokte over for en filleting, så jeg gikk på et annet rom for å ventilere ut litt. Samboeren kom inn etter hvert og sa at dette nok var fordi jeg er gravid haha :p
 
Jeg er 5+1. Mine symptomer er:

-Fryser
-Trøtt
-Distre (jeg glemte å gå av bussen på holdeplassen min 3 dager på rad).
-Stikninger der nede :oops:
-KJEMPE ømme brystvorter! :smiley-angry017
-Støl i ryggen/ venstre hoftekam
-Tisser oftere

Jeg har forstått det slik at murringer og stikninger er være normalt utover hele svangerskapet, men også at de kommer å går @Toblerone :)
 
4+1:
- kjennes ut som mensen er like rundt hjørnet, men på en annen måte enn når mensen er like rundt hjørnet - jeg har MYE mensmurringer og MYE vondt i korsryggen!
- bittelitt ømme pupper når jeg klemme HARDT :p
- distré - irriterer vettet av meg selv, klarer å glemme alt og er så surrete!
- går på do ofte!
- begynner å kjenne trøttheten
- i dag smakte ikke kaffe kjempegodt, men heller ikke enda grusomt!
- tror jeg er litt sinna - haha!
 
Luktesansen begynner å bli farlig god..og tårene sitter lett for tida..mildt sagt :p
 
6+0 i dag, Klarer nå ikke å sove hele natta uten å måtte på do. Helt i koma da så i dag hadde jeg helt glemt at jeg var oppe halv fire :hilarious:
Får også noen skikkelige strekninger til tider når jeg snur meg mens jeg sover.
 
Sånn føles det enkelte netter nå [emoji85][emoji85] Nesten så jeg vurderer drikkestopp 2-3 timer før jeg legger meg[emoji28]

5620f83e389fe3e421652d81574fe176.jpg
 
Sånn føles det enkelte netter nå [emoji85][emoji85] Nesten så jeg vurderer drikkestopp 2-3 timer før jeg legger meg[emoji28]

5620f83e389fe3e421652d81574fe176.jpg

Akkurat sånn føler jeg meg! [emoji28][emoji23]
Jeg har alltid vært slik at jeg må tisse en gang løpet av natta, siden jeg drikker enormt løpet av en dag, men nå er jeg oppe 3-4 ganger å tisser[emoji849]
 
Akkurat sånn føler jeg meg! [emoji28][emoji23]
Jeg har alltid vært slik at jeg må tisse en gang løpet av natta, siden jeg drikker enormt løpet av en dag, men nå er jeg oppe 3-4 ganger å tisser[emoji849]
Jeg også, det er helt ekstremt [emoji23][emoji23] Å så er jeg jo så trøtt at jeg blir sur fordi jeg må opp[emoji1]
 
Sånn føles det enkelte netter nå [emoji85][emoji85] Nesten så jeg vurderer drikkestopp 2-3 timer før jeg legger meg[emoji28]

5620f83e389fe3e421652d81574fe176.jpg
Er så enig! Pleier aldri å måtte opp om natta men den siste uka har det vært hver natt...:meh:er alt for glsd i å ligge under dyna til at det går greit:hilarious:
 
Er så enig! Pleier aldri å måtte opp om natta men den siste uka har det vært hver natt...:meh:er alt for glsd i å ligge under dyna til at det går greit:hilarious:
Det skal visst bli bedre snart før det blir verre på slutten igjen [emoji1][emoji23]
 
Back
Topp