Deres symptomer

Wææ, nada pinjada symptomer! Noen hvis jeg legger godviljen til ;) Er såå spent på ultralyden på tirsdag, er så spent på hvor langt jeg er på vei!

Er så glemsom! Må skrive ned alt for tida ellers er det bortevekk:wideyed:
Og hormonene kommer mer og mer. I dag begynte jeg å gråte fordi mannen min hadde luka ugress fordi han ville hjelpe meg mens jeg hadde tenkt å gjøre det i helga:hilarious:

ca 4+5 idag. Tyngre pupper, kjenner korsryggen er sliten når jeg legger meg, tørst, tørr hud, blir fortere tungpustet på trening, leggkramper.

5+3 idag. Føler meg fortsatt i uforskammet bra form. Kjenner at treningen har blitt litt tyngre og at jeg ikke holder like lenge. Merker at jeg er fryktelig uinspirert i matveien. Frokost går greit for da spiser jeg alltid det samme, middag er også greit siden jeg har andre munner å mette, men lunsjen er litt vrien. Ikke kvalm, men bare ikke sulten :meh:
Føler meg til tider oppblåst og lever i tights med romslige overdeler.

Veldig lite symptomer her nå, håper kvalmen kommer innen noen få dager, har brukt å bli litt kvalm ca.6+2 med de andre.
Oppblåst, fryser /glovarm, tyngre å trene nå - mer tungpustet, bittelitt hormonell bare noen ganger. Utflod. Svimmel til tider.

Hvor er murringer, strekk i livmorområdet, ømme pupper og kvalme!?? o_O

4+0 i dag, er trøtt, tisser oftere og har dårlig matlyst, pluss at jeg kjenner at jeg har en "klump" i magen :)

Første graviditet og er 4+3, og aner jo ikke hva som er symptomer og ikke egentlig [emoji23] Men er trøttere enn vanlig, er støl i magen, hatt menslignende smerter, litt småuggen og metallsmak i munnen. Så noen symptomer har jeg vel [emoji5] Men skulle gjerne hatt noe mer håndfast. Har tatt flere graviditetstester bare for å forsøke overbevise megselv om at jeg faktisk er gravid [emoji85]

Haha okej, begynte akkurat å grine av karaokesangen til Even på Skam [emoji23]

Blir litt betenkt når jeg nå i dag har hatt svært lite symptomer. Liker ikke.

Vil så gjerne slippe MA denne gangen.

Kjenner absolutt ingenting nå, bortsett fra luft i magen. o_O 6+1 uker.

i følge sambo er jeg mega fjern og glemmer heletiden :P

småkvalm, oppblåst og hormonell :P

sist jeg var gravid fikk jeg hvit lignende veske fra ene puppen, det sluttet ikke når det endte i SA. så det kommer enda noen dråper ut :O

Fryser snart ihjel, har murringer fra en annen verden og kvalm på morgenen.

Tror jeg kommer til å få en del vann i kroppen, allerede er sokkekanten begynt å lage merke rundt anklene, noe som aldri har vært før[emoji849]

Litt murringer på ettermiddagen i dag, følte meg gravid noen timer :happy: (ørlite i kveld også)

Ellers lite å nevne, jo oppblåst særlig på ettermiddag /kveld.

Back
Topp