Deres symptomer

Det er like vanlig å ikke merke noen ting, som å merke masse!!! [emoji5]
Her varierer det litt, men stort sett føler jeg meg helt vanlig!!!

Ømme pupper (særlig på sidene), murringer i magen og lite matlyst. Og veldig lykkelig. 4+0 bare da;)

Her er det murringer og ømme pupper som gjelder.. og kvalme av og på

Noen som synes symptomene går opp og ned? Jeg synes jeg kjenner mindre i puppene denne uke enn forrige feks.
Magen er kjempe oppblåst fortsatt da!
Blir litt bekymret :/

Noen som synes symptomene går opp og ned? Jeg synes jeg kjenner mindre i puppene denne uke enn forrige feks.
Magen er kjempe oppblåst fortsatt da!
Blir litt bekymret :/
Varierer veldig her også.
Og puppene har alltid begynt å avta i smerte i uke 7-8 i alle mine svangerskap ;)
Men jeg får det til gjengjeld veldig tidlig i svangerskapet.

Varierer veldig her også.
Og puppene har alltid begynt å avta i smerte i uke 7-8 i alle mine svangerskap ;)
Men jeg får det til gjengjeld veldig tidlig i svangerskapet.

Okay :) godt å høre :) er 6+1 i dag, så regner med det tar seg opp igjen.. håper jeg hvertfall!
Kan ha noe med om at jeg har endret bh også uten spiler osv!

Har overraskende lite ømme bryster, men brystvortene har blitt skikkelig såre de siste dagene, og de klør:wideyed: og er fortsatt avhengig av post it lapper og notater på mobilen for å huske noe som helst :hilarious:

Blitt mer trøtt nå, og veldig hormonell - som i snarsint :o

Helt surretulling i hodet, lært meg å skrive ned _absolutt_ ALT jeg må huske!! [emoji23] på og av vondt i puppene, masse 'mensmurringer', sjukt vondt i korsrygg, tissetrengt (og det lukter SÅ MYE av tisset!) sinna [emoji23] ellers lite enda [emoji4] bare 3+6 da så hadde vært overraska hvis det var noe skikkelig liksom!

6+5 i dag og jeg er kvalm døgnet rundt. Føler jeg må spy mange ganger om dagen, men blir som regel bare brekninger Fatter ikke hvordan de som får hyperemesis holder ut!

Glemte det at
Signerer snarsint! I stad ville absolutt ikke pc laderen inn i stikkontakten og det var nok for å si det sånn:hilarious:

Det er så plagsomt. Kjefta på alle i familien i dag jeg.. Eller, ikke han minste da! Alt er feil liksom, bare plaget! Liker ikke å være så sint.

6+0
Glemsk, puppene har vokst og er ømme, tungpustet på trening.
Oppblåst, spesielt på kveldstid.
Fortsatt veldig tørst.
Siste par dagene har jeg blitt trøttere på kveldstid.

De der brystvortene er såre og puppene er sykt ømme, og har blitt større [emoji85] og har fått meget kort lunte [emoji26] Stakkars mannen[emoji23][emoji16]

Glemte det at

Det er så plagsomt. Kjefta på alle i familien i dag jeg.. Eller, ikke han minste da! Alt er feil liksom, bare plaget! Liker ikke å være så sint.
Kjenner meg veldig igjen. Prøver å være ærlig på det ovenfor mannen min i alle fall så han kan vite at jeg virkelig ikke gjør det med vilje.

Back
Topp