Deres symptomer

Shit for noen "strekk"-smerter som kom nå. Dro på begge sider på en måte. Merket sånn mensmurring før, men nå var det skikkelige greier. Kjentes nesten ut som jeg skulle spy pga det :p
 
Kvalme, puppene er blitt så ømme at jeg ikke kan være borti dem, trøtt! Sover hele dagen om jeg kan [emoji28]
 
8+5
den siste uka har vært preget av hele dagen uggen, med mer og mer fremtredende kvalme på ettermiddag kveld. Ikke kastet opp (enda) men brekker meg hver kveld når jeg pusser tennene.
Ungene, spesielt eldste på snart 10, lurer veldig på hvorfor jeg er så slapp. Ikke så lett å skjule ting for unger når de blir litt eldre. Håper å kunne vente litt til før vi forteller det til dem.
Håper det gir seg før sommerferie reisene våre begynner. To uker til Canada og jeg har ikke lyst til å ligge på hotellrommet en uke!
 
Jippi! Jeg har plutselig blitt uvell av forskjellige lukter! :joyful: Veldig god luktesans. Jeg kjenner meg gravid igjen :D

Også smakte ikke makrell i tomat godt i dag, det er virkelig et godt tegn, for jeg liker det veldig godt til vanlig.

Og jeg som ikke følte meg gravid i dag tidlig, det varierer tydeligvis iløpet av dagen nå da.
9+1.
 
Jeg er 7+5 i dag, er ekstremt trøtt, småkvalm om dagene (kommer og går litt), veldig ømme bryster og går på do hele tia. I dag har jeg kjent det litt i korsryggen også, og stølhetsfølelse i magen.
 
Luktesansen er mest fremtredende nå for tiden. Lukter alt på lang avstand! Og så er puppene mer ømme :)
 
Jeg er 7+5 i dag, er ekstremt trøtt, småkvalm om dagene (kommer og går litt), veldig ømme bryster og går på do hele tia. I dag har jeg kjent det litt i korsryggen også, og stølhetsfølelse i magen.

Så artig, kjenner meg igjen i det aller meste her Er 7+5 idag. Bekkenet begynte å krangle allerede ved 3+3 uker.. skikkelig plagsomt!
 
Er 6+6 og var litt uggen i dag til morgenen.
Fortsatt veldig trøtt og sliten, ømme pupper og oppblåst.
 
Og der merka jeg også den kraftige luktesansen! Kom hjem i kveld og møtte samboer på tur ut, hadde ordna seg og tatt på parfyme som jeg vanligvis elsker. Og nå var lukta av den bare så sykt sterk og jeg ble.så.kvalm! Så kjiiiipt, stakkars mann jeg vil jo ikke si at jeg blir kvalm av lukta av han heller liksom! Bruker heldigvis ikke parfyme så ofte..
 
Veldig trøtt, litt kvalm når eg er sulten, god luktesans, frys, ømme bryst, oppblåst og full av luft [emoji23] ganske hormonell i tillegg [emoji28]
 
Kan legge til hetetokter på lista. Ikke hatt det med de to forrige så den var ny. Holder meg unna sola og det er heldigvis ikke grisevarmt for tiden. (Bor i California så dette kan bli interessant utover..)
 
7+4

Føler meg generelt dårlig!

Kvalmen har jeg hatt siden 3+5, den ble enda verre fra uke 6.
Jeg er trøtt, tissetrengt, ømme pupper og brystvorter, halsbrann og jeg er forstoppet.

Jeg er delvis sykemeldt pga kvalme og vurderer å øke graden. I går kom jeg meg ikke på jobb i hele tatt..[emoji53]
 
Her er ikke kvalmen like intens og konstant lengre, men kommer litt i bølger [emoji85] Fortsatt trøtt og blir fort sliten.. Og de puppene er fortsatt ømme[emoji29] De er vonde og brystvortene klør [emoji13] 8+3 idag.
 
Back
Topp