Deres symptomer

heldigvis skjønner jeg ganske fort selv at jeg er teit:p
Samme her, men akkurat der og da blir jeg rasende eller knust og det virker helt logisk [emoji23][emoji23] Men tar meg i det ganske kjapt [emoji85][emoji4]
 
Gjett hvem som hadde kjøpt med imsdalsflaske hjem fra jobb i går kveld[emoji4] [emoji7][emoji7]
Da begynte jeg nesten å grine for det [emoji14] haha
Aaaaw så søtt [emoji177] Skal ikke så mye til før tårene kommer hos oss[emoji23][emoji23] Jeg begynte å grine idag fordi mannen hadde tømt oppvasksmaskina før han dro på jobb[emoji173]
 
Aaaaw så søtt [emoji177] Skal ikke så mye til før tårene kommer hos oss[emoji23][emoji23] Jeg begynte å grine idag fordi mannen hadde tømt oppvasksmaskina før han dro på jobb[emoji173]

Hahaha [emoji4][emoji8] er det sånn hele svangerskapet eller? [emoji55] Hehe
 
Hahaha [emoji4][emoji8] er det sånn hele svangerskapet eller? [emoji55] Hehe
Noen er hormonelle hele svangerskapet og noen ikke[emoji23][emoji23] Vi får leve i spenning og se hvordan det blir[emoji28][emoji85]
 
Her om dagen hadde mannen vært snill og luket løvetann i hagen for å overraske meg og da begynte jeg å gråte for det hadde jeg tydeligvis gledet meg veldig til å gjøre i helga :p
 
6+6 uker :

På en skala fra 1-10 over humørsvingninger, så er jeg på 8 nå!:sour::smiley-angry017.

Stakkars familien min :Heartred
Følelsene blir så forsterket at det er slitsomt.
Men jeg er på en måte glad for at jeg har et så sterkt symptom da :)
Og jeg er så sliten og trøtt, men kvalmen lar vente på seg.
 
Var veldig kvalmen og dårlig i formen og veldig veldig vondt i puppene , men nå har det godt over til å bare ville sove hele tiden og små murring i puppene å stikninger/smerter nederst i magen , savner nesten å vær kvalmen en å ha det slik jeg har det nå :) aldri opplevd at symptomene kan komme og gå å variere[emoji847]
 
Ekstremt trøtt, med en liten i hendene blir det ofte natta her sammen med han i 8- tida. Ellers klarer jeg ikke håndtere jobben min.

Tiiiiiidlig for meg enda, så her har ikke kvalmen kommet enda. Her bruker den å manifistere seg mellom 6-7 uker. Ellers har jeg litt dårlig matlyst og må tisse ofte.

Typiske tidlig-tegn hos meg.
 
Er så sulten!! 6+2 i dag og føler jeg spiser hele tiden:hilarious:
 
I dag kom symptomene skikkelig i gang. 5+1. Tidlig synes jeg. Følte meg litt kvalm når jeg våknet. Hadde dårlig matlyst, men spiste litt allikevel. Ble litt bedre, for deretter å bli kvalm en time senere, spiste litt, ble bedre. Det var slik noen timer. Ellers er puppene veldig ømme, også er jeg trøtt. Sist ble jeg ikke kvalm før uke 8. Håper ikke det blir mye verre denne gangen! :nailbiting:
 
4+6 nå. Det startet med festeblødning for en uke siden, og da begynte jeg å skjønne sammenhengen mellom at jeg var så sinnsykt trøtt og at puppene var så ømme. Litt surrete og glemmer hva jeg holder på med i det daglige. Ellers har jeg vært litt småkvalm på kveldene og morran. Veksler mellom å være ekstremt frossen og varm.
 
Glovarm, tørst, noen ytterst få men kraftige vonde strekk i livmorområdet, HORMONELL, må tisse om natta, litt murringer, litt ømme pupper nå endelig!
Og bomull i hodet :joyful: 7+1 uker i dag
 
Skal ikke klage så veldig på den lille kvalmen jeg har på morgenkvisten, men det er pyton å åpne kjøleskapet for å stelle istand frokost! Spesielt når det er mange middagsrester inni der [emoji37] For meg så gir uggenheten seg etter å ha spist heldigvis (enn så lenge).
 
4+0 i dag. Jeg har et par uker følt at det har vært noe annerledes med kroppen. Det jeg kan sette fingeren på er oppblåst, varm(jeg varmer samboeren om natten istedetfor omvendt[emoji23][emoji85]) og veldig trøtt på ettermiddagene.
Håper kvalmen ikke kommer [emoji23][emoji4]
 
Begynte med halsbrann før jeg fant ut jeg var gravid. Nå er jeg litt små uggen på morningene, blir fortere trøtt og ømme bryster som jeg føler har vokst + oppblåst mage. 9 uker på vei [emoji5]
 
4+1 og ganske få symptomer igrunn; trøtthet, må tisse oftere enn vanlig, tidvis hormonell i form av sur og grinete (stakkars mannen), murring og litt stikking spesielt på kvelden og litt såre brystvorter. Håper på flere symptomer da jeg mistet forrige gang.

Når kom kvalmen hos dere?
 
Back
Topp