Deres symptomer

Hoho ja vi får trøste oss med det :laughing002
Det hjelper litt [emoji28][emoji28] Men blir like grinete hver gang jeg våkner å må på do fordi[emoji23]
 
Det hjelper litt [emoji28][emoji28] Men blir like grinete hver gang jeg våkner å må på do fordi[emoji23]
Bare tenk hvordan det da blir mot slutten hvor man allerede sover dårlig og må dra seg ut av senga med en alt for stor mage også! Vi har noe å glede oss til!:laughing021
Men for å være klisje så er jo alt verdt det for den lille som kommer til sist:love017
 
Bare tenk hvordan det da blir mot slutten hvor man allerede sover dårlig og må dra seg ut av senga med en alt for stor mage også! Vi har noe å glede oss til!:laughing021
Men for å være klisje så er jo alt verdt det for den lille som kommer til sist:love017
Det er verd det ja[emoji173][emoji177] Men det er nok en viss fare for at det blir litt klaging og spes mot slutten [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Gud for noe greier dette humøret:p jeg har nå survet og holdt på å gråte pga at typen har pantet Imsdalflaska jeg drikker vann av! Jaggu meg tålmodige disse gutta! :p
 
Gud for noe greier dette humøret:p jeg har nå survet og holdt på å gråte pga at typen har pantet Imsdalflaske jag drikker vann av! Jaggu meg tålmodige disse gutta! :p
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Jeg gråt i en times tid her om dagen fordi mannen tok akkurat den sjokoladebiten jeg hadde lyst på.. Vi hadde bare en skål full[emoji85][emoji85]
 
Jeg er 4+1 i dag. Har få symptomer: litt ømme bryster, murringer i ny og ned, trøtt og må på do midt på natta. Føler meg ikke gravid, samme symptomer som jeg pleier å ha mellom EL og IKM.
 
5+4 og kvalmen ankom i dag! Krysser fingre for kortvarig besøk.... sist svangerskap kastet jeg opp til uke 17:meh:
 
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Jeg gråt i en times tid her om dagen fordi mannen tok akkurat den sjokoladebiten jeg hadde lyst på.. Vi hadde bare en skål full[emoji85][emoji85]

Haha!
Er jo vanvittig at man skal bli sånn:p var egentlig første symptomet jeg merket. Var vel 5 dager før jeg testet positivt:p gråt (og lo av meg selv samtidig) fordi jeg solgte bilen min:p
 
Haha!
Er jo vanvittig at man skal bli sånn:p var egentlig første symptomet jeg merket. Var vel 5 dager før jeg testet positivt:p gråt (og lo av meg selv samtidig) fordi jeg solgte bilen min:p
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
 
7+1
[emoji254]Utrolig slapp, alt er et ork[emoji28] Kan sove flere timer midt på dagen,samtidig som jeg ikke har noe problem med å sove igjennom natten.
[emoji254]Kvalm om morgenen og når jeg begynner å bli småsulten. Har ikke kastet opp enda,men bryter meg.
[emoji254]Luktesansen er virkelig på plass og bryter meg bare av å stikke nesen inn i kjøleskapet
 
I dag er jeg helt skjelven, blir så fort sliten.
Så er jeg trøttere nå ja, det merkes, helt avhengig av en til to timers hvil midt på dagen.

6+6 uker på vei :)
 
5+3
  • Kvalm, konstant uggen liksom:meh:
  • Murringer som varierer litt i intensitet
  • Og pupper som er ømme, såre brystvorte.. Og puppene har blitt større:p
  • Trøtt som bare det, og blir fort sliten
 
Sånn føles det enkelte netter nå [emoji85][emoji85] Nesten så jeg vurderer drikkestopp 2-3 timer før jeg legger meg[emoji28]

5620f83e389fe3e421652d81574fe176.jpg
tenkte akkurat det samme i 4 tiden i natt. -jeg ORKER ikke tisse nå :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Jeg holdt på å gå ut av mitt gode skinn når jeg oppdaget at mannen hadde satt drikkeflasken til guttungen feil inni oppvaskmaskinen [emoji14] makan [emoji14] :p
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Stakkars menn, de får vel gjennomgå litt de neste mnd [emoji23][emoji85]
 
Det er det. men etter å ha bært frem 2 barn så er blæren min allerede ødelagt. Men synes det er så mye tyngre å stå opp nå når jeg er gravid. :p
Ser den ja... tungt uansett å måtte opp, men definitivt verre som gravid [emoji4]
 
Back
Topp