Deres symptomer

4+1 og ganske få symptomer igrunn; trøtthet, må tisse oftere enn vanlig, tidvis hormonell i form av sur og grinete (stakkars mannen), murring og litt stikking spesielt på kvelden og litt såre brystvorter. Håper på flere symptomer da jeg mistet forrige gang.

Når kom kvalmen hos dere?

Kvalmen kom over natten 5+4 Sånn virkelig fra en dag til en annen :) Føler jeg spiser hele tiden...
 
Kvalmen kom over natten 5+4 Sånn virkelig fra en dag til en annen :) Føler jeg spiser hele tiden...

Aha, det er litt rart å ønske seg kvalme, men jeg gjør faktisk det denne gangen :D God bedring til deg, håper den gir seg snart :)
 
Aha, det er litt rart å ønske seg kvalme, men jeg gjør faktisk det denne gangen :D God bedring til deg, håper den gir seg snart :)

Har lite symptomer jeg også, ønsker meg faktisk litt kvalme, er så betryggende det. :)
I de andre svangerskapene starta kvalmen ca.6+2, nå er det ingenting og jeg er 7+2.
 
Har lite symptomer jeg også, ønsker meg faktisk litt kvalme, er så betryggende det. :)
I de andre svangerskapene starta kvalmen ca.6+2, nå er det ingenting og jeg er 7+2.

Ja, er rart hva man ønsker seg som gravid :) Alle svangerskap er forskjellige, og vi må vel bare slå oss til ro med det, selv om det hadde vært litt betryggende med litt kvalme, ja :)
 
Her ligger jeg på sofaen med bøtta klar!
Var hos legen i dag for klarer ikkje gå på jobb. Hadde ikkje Hypermesis sist så syns det var kjipt å få det denne gang [emoji24]
 
Her kommer kvalmen mer og mer, får ikke kastet opp bare konstant uggen [emoji30]
 
Blæh å der starta oppkast og brekninger også.. trodde kvalmen skulle lette imellom slagene men nei[emoji28] [emoji85]
 
Gjett hvem som hadde kjøpt med imsdalsflaske hjem fra jobb i går kveld[emoji4] [emoji7][emoji7]
Da begynte jeg nesten å grine for det :p haha

Jeg er også skremmende opptatt av vannflaska mi. Holdt på å glemme den hos ei venninne her om dagen, ble nesten desperat. Må ha akkurat DEN!
 
I dag kom kvalmen som brev på posten... 5+6. Kastet opp, men kan vel delvis skylde megselv som la meg småsulten i går og ikke spiste noe første våkne halvtimen. Er ikke kvalm lenger nå, men veldig sliten og svimmel! Føler meg fyllesjuk på en måte... puh, tror det blir en lang dag...
 
Rart hvordan man ønsker seg symptomer :) det gir vel en slags trygghet.... jeg er veldig spent på hvordan dette svangerskapet skal bli. Er bare 5+0 enn så lenge....
 
Jeg har endelig begynt å få mindre matlyst! Eller, det er feil - jeg glemmer å spise/føler ikke sult før jeg er SKIKKELIG sulten! Det var begynnelsen på kvalmehelvete fra uke 6 sist, men det er hjertelig velkommen for nå ønsker jeg bare litt symptomer :p
 
Ett skikkelig vondt og kraftig strekk i ligament bånd i natt :)
Også er jeg litt mer sulten og trøtt.

Må si jeg er spent på ul i juni :nailbiting::)
 
Er helt utrolig trøtt. Kunne sikkert sovet 24/7 ...

Kvalmen er litt av og på, men ikke kastet opp. Ligamentsmerter nå og da..
 
TRØTT (svimmel hvis jeg har sovet dårlig)
Oppblåst
Tungpustet spesielt ved trening
Øm i livmorområdet noen ganger
Hormonell
Litt ømme pupper
Ligamentsmerter av og til
Bittelitt kvalm i noen få minutter tre netter nå:joyful:
 
Nå er symptomene på lavt nivå, må liksom kjenne godt etter for å legge merke til noe som helst. 9+1 i dag.

Litt tungpustet ved trening
Fortere sliten
Oppblåst
Litt trøttere enn vanlig
Sulten
 
Nå er symptomene på lavt nivå, må liksom kjenne godt etter for å legge merke til noe som helst. 9+1 i dag.

Litt tungpustet ved trening
Fortere sliten
Oppblåst
Litt trøttere enn vanlig
Sulten

Her også! 8+6 i dag.
Ømme pupper, litt trøttere enn vanlig, oppblåst og tungpustet.
Ting har gått ned i styrke på intensitet:)
 
8+3 i dag og symptomene er mindre fremtredende nå. Men har hatt en del ømme bryster denne uka, svimmel, sulten og raper:hilarious: Har fått halsbetennelse så mye overdøves nok av det...:confused:
 
Back
Topp