Hoho ja vi får trøste oss med detDet skal visst bli bedre snart før det blir verre på slutten igjen [emoji1][emoji23]

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hoho ja vi får trøste oss med detDet skal visst bli bedre snart før det blir verre på slutten igjen [emoji1][emoji23]

Det hjelper litt [emoji28][emoji28] Men blir like grinete hver gang jeg våkner å må på do fordi[emoji23]Hoho ja vi får trøste oss med det![]()
Bare tenk hvordan det da blir mot slutten hvor man allerede sover dårlig og må dra seg ut av senga med en alt for stor mage også! Vi har noe å glede oss til!Det hjelper litt [emoji28][emoji28] Men blir like grinete hver gang jeg våkner å må på do fordi[emoji23]

Det er verd det ja[emoji173][emoji177] Men det er nok en viss fare for at det blir litt klaging og spes mot slutten [emoji23][emoji23][emoji23]Bare tenk hvordan det da blir mot slutten hvor man allerede sover dårlig og må dra seg ut av senga med en alt for stor mage også! Vi har noe å glede oss til!
Men for å være klisje så er jo alt verdt det for den lille som kommer til sist![]()
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Jeg gråt i en times tid her om dagen fordi mannen tok akkurat den sjokoladebiten jeg hadde lyst på.. Vi hadde bare en skål full[emoji85][emoji85]Gud for noe greier dette humøretjeg har nå survet og holdt på å gråte pga at typen har pantet Imsdalflaske jag drikker vann av! Jaggu meg tålmodige disse gutta!
![]()
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Jeg gråt i en times tid her om dagen fordi mannen tok akkurat den sjokoladebiten jeg hadde lyst på.. Vi hadde bare en skål full[emoji85][emoji85]
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]Haha!
Er jo vanvittig at man skal bli sånnvar egentlig første symptomet jeg merket. Var vel 5 dager før jeg testet positivt
gråt (og lo av meg selv samtidig) fordi jeg solgte bilen min
![]()

tenkte akkurat det samme i 4 tiden i natt. -jeg ORKER ikke tisse nåSånn føles det enkelte netter nå [emoji85][emoji85] Nesten så jeg vurderer drikkestopp 2-3 timer før jeg legger meg[emoji28]
![]()

[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Jeg hater å stå opp midt på natta, det er så pestenkte akkurat det samme i 4 tiden i natt. -jeg ORKER ikke tisse nå![]()
Det er det. men etter å ha bært frem 2 barn så er blæren min allerede ødelagt. Men synes det er så mye tyngre å stå opp nå når jeg er gravid.[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Jeg hater å stå opp midt på natta, det er så pes
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Stakkars menn, de får vel gjennomgå litt de neste mnd [emoji23][emoji85]Jeg holdt på å gå ut av mitt gode skinn når jeg oppdaget at mannen hadde satt drikkeflasken til guttungen feil inni oppvaskmaskinen [emoji14] makan [emoji14]![]()
Ser den ja... tungt uansett å måtte opp, men definitivt verre som gravid [emoji4]Det er det. men etter å ha bært frem 2 barn så er blæren min allerede ødelagt. Men synes det er så mye tyngre å stå opp nå når jeg er gravid.![]()
heldigvis skjønner jeg ganske fort selv at jeg er teit[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Stakkars menn, de får vel gjennomgå litt de neste mnd [emoji23][emoji85]