Min stod som beregnet ankomst; 10. Mars. (Men kom frem 8.). Pga helg antar jeg..
Jeg sender dem en mail i morgen om jeg ikke hører noe på formiddagen
Det høres lurt ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min stod som beregnet ankomst; 10. Mars. (Men kom frem 8.). Pga helg antar jeg..
Jeg sender dem en mail i morgen om jeg ikke hører noe på formiddagen
Ultralydklinikken.dk. men tror hovedgrunnen til at det tok sånn tid, var DHL sin lange rute. Sendte det på en onsdag, men kom ikke frem til US før på fredag. Også ble det stående over helga, og ikke levert til riktig adresse før forrige mandag. Men skulle vel ha fått svar nå, trodde jeg..
Okei, skjønner. Jeg bruker også Ultralydklinikken i DK og sendte avgårde prøvene på onsdag ettermiddag for en uke siden. Iflg dhl kom det frem til endelig adresse fredag kl 12.30. Så litt det samme som med deg det da...
Håper virkelig du får svar idag! Det er altfor nervepirrende å gå sånn rundt å vente på overtid.
Min kom jo ikke frem før en mandag, da. Bor langt nord i landet, så tok vel en ekstra dag der. Hos deg bør de vel kunne fått startet analysen allerede den fredagen, eller i det minste mandagen etter. Så da håper jeg du får svar fort.
Ja, vi får bare håpe
Det høres lurt ut
Sendte dem mail. De så nok gjennom posten den 9. Mars, og begynte analysen først da; for det er først da den ble registrert mottatt. Men de regner med svar innen "1-2 dager", så.. de har ikke glemt meg i alle fall. Får nok svar før helga da
Natera sier 7 kalenderdager etter prøven er mottatt, så da skal det jo være ca i dag hvis de registrerte den 9 mars (må legge til 9 timers tidsforskjell). Så jeg har tro på du får et svar iløpet av dagen
Frisk jente
Frisk jente
Så gøy! Gratulere
Fantastisk! Gratulerer!!!
Jeg trodde veldig det kunne være gutt denne gang altså : jeg må slutte å ha magefølelse altså - for det trodde jeg med yngste og, som til og med ble bekreftet gutt på UL, men som tydeligvis byttet kjønn underveis :
Haha. Men uansett gøy å få vite det så tidlig da, så slipper du å planlegge alt for mye før du vet
Jeg har også sterk følelse på gutt av en eller annen grunn. Prøven min kom frem 10. mars, så jeg håper å få svar i morgen eller fredag
Min kom frem den 9., Og jeg fikk svaret nå i ettermiddag, så tipper du har den før helga
Frisk jente
Gratulerer!Frisk jente
Så herlig!! Gratulerer Kan jeg spørre hvordan de kontaktet deg? Og hva de sa? Kunne du velge å finne ut av kjønn selv?
Frisk jente
Frisk jente
Så deilig å ha fått svaret!! Da er det bare å lene seg tilbake og nyte resten av graviditeten
Så gøy, må være så deilig å få svaret om at alt er braFrisk jente