Dere som skal bestille nipt-test, hvor bestiller dere fra?

Ultralydklinikken.dk. men tror hovedgrunnen til at det tok sånn tid, var DHL sin lange rute. Sendte det på en onsdag, men kom ikke frem til US før på fredag. Også ble det stående over helga, og ikke levert til riktig adresse før forrige mandag. Men skulle vel ha fått svar nå, trodde jeg..

Okei, skjønner. Jeg bruker også Ultralydklinikken i DK og sendte avgårde prøvene på onsdag ettermiddag for en uke siden. Iflg dhl kom det frem til endelig adresse fredag kl 12.30. Så litt det samme som med deg det da...
Håper virkelig du får svar idag! Det er altfor nervepirrende å gå sånn rundt å vente på overtid.

Okei, skjønner. Jeg bruker også Ultralydklinikken i DK og sendte avgårde prøvene på onsdag ettermiddag for en uke siden. Iflg dhl kom det frem til endelig adresse fredag kl 12.30. Så litt det samme som med deg det da...
Håper virkelig du får svar idag! Det er altfor nervepirrende å gå sånn rundt å vente på overtid.

Min kom jo ikke frem før en mandag, da. Bor langt nord i landet, så tok vel en ekstra dag der. Hos deg bør de vel kunne fått startet analysen allerede den fredagen, eller i det minste mandagen etter. Så da håper jeg du får svar fort.

Min kom jo ikke frem før en mandag, da. Bor langt nord i landet, så tok vel en ekstra dag der. Hos deg bør de vel kunne fått startet analysen allerede den fredagen, eller i det minste mandagen etter. Så da håper jeg du får svar fort.

Ja, vi får bare håpe:rolleyes:

Ja, vi får bare håpe:rolleyes:
Det høres lurt ut:)

Sendte dem mail. De så nok gjennom posten den 9. Mars, og begynte analysen først da; for det er først da den ble registrert mottatt. Men de regner med svar innen "1-2 dager", så.. de har ikke glemt meg i alle fall. Får nok svar før helga da :)

Sendte dem mail. De så nok gjennom posten den 9. Mars, og begynte analysen først da; for det er først da den ble registrert mottatt. Men de regner med svar innen "1-2 dager", så.. de har ikke glemt meg i alle fall. Får nok svar før helga da :)

Natera sier 7 kalenderdager etter prøven er mottatt, så da skal det jo være ca i dag hvis de registrerte den 9 mars (må legge til 9 timers tidsforskjell). Så jeg har tro på du får et svar iløpet av dagen :)

Natera sier 7 kalenderdager etter prøven er mottatt, så da skal det jo være ca i dag hvis de registrerte den 9 mars (må legge til 9 timers tidsforskjell). Så jeg har tro på du får et svar iløpet av dagen :)

Håper ♥️♥️

Jeg trodde veldig det kunne være gutt denne gang altså :laughing002: jeg må slutte å ha magefølelse altså - for det trodde jeg med yngste og, som til og med ble bekreftet gutt på UL, men som tydeligvis byttet kjønn underveis :laughing002:

Haha. Men uansett gøy å få vite det så tidlig da, så slipper du å planlegge alt for mye før du vet :P

Jeg har også sterk følelse på gutt av en eller annen grunn. Prøven min kom frem 10. mars, så jeg håper å få svar i morgen eller fredag :)

Haha. Men uansett gøy å få vite det så tidlig da, så slipper du å planlegge alt for mye før du vet :P

Jeg har også sterk følelse på gutt av en eller annen grunn. Prøven min kom frem 10. mars, så jeg håper å få svar i morgen eller fredag :)

Min kom frem den 9., Og jeg fikk svaret nå i ettermiddag, så tipper du har den før helga :)

Så herlig!! Gratulerer:Heartpink Kan jeg spørre hvordan de kontaktet deg? Og hva de sa? Kunne du velge å finne ut av kjønn selv?

De ringte først, og sendte mailen etterpå :)
Jeg trodde det skulle bli vanskelig sånn at vi måtte ta det på engelsk, men hun hadde veldig forståelig dansk.

Det første hun sa var egentlig bare "Hei, jeg ringer fra ultralydklinikken i Danmark med gledelige nyheter!"
Også spurte hun om jeg ville vite kjønn over tlf (og man har jo også alternativet med å ikke vite kjønn i det hele tatt, i det man tar testen :P) :)

Så gøy, må være så deilig å få svaret om at alt er bra :woot::Heartpink

Jeg har bestilt kit fra eddalabs idag, kjenner jeg grugleder meg :smiley-ashamed008 Orker ikke forberede meg på å få dårlig svar, men man må jo liksom være litt forberedt på det også på en måte :confused:

Back
Topp