Dere som skal bestille nipt-test, hvor bestiller dere fra?

Så gøy, må være så deilig å få svaret om at alt er bra :woot::Heartpink

Jeg har bestilt kit fra eddalabs idag, kjenner jeg grugleder meg :smiley-ashamed008 Orker ikke forberede meg på å få dårlig svar, men man må jo liksom være litt forberedt på det også på en måte :confused:

Jeg fant ut at jeg tok det som det evt kommer :P jeg orket ikke tenke på akkurat det ><

Da har nipt prøven min kommet frem. Jeg sendte den på tirsdag :)

Omsider har vi også fått svar! Ble skuffet da jeg ikke hørte noe i går, men de ringte altså i dag. Lørdag kl. 11. Prøven kom frem onsdag formiddag forrige uke, så tok altså 10 dager. Kan være greit å være obs på at de har åpent på lørdager også på ultralydklinikken.dk :) resultatet ble en frisk jente:Heartpink

Omsider har vi også fått svar! Ble skuffet da jeg ikke hørte noe i går, men de ringte altså i dag. Lørdag kl. 11. Prøven kom frem onsdag formiddag forrige uke, så tok altså 10 dager. Kan være greit å være obs på at de har åpent på lørdager også på ultralydklinikken.dk :) resultatet ble en frisk jente:Heartpink

Så gøy! Bra de ringer lørdag også, det er godt å vite. Gratulerer :Heartpink

Okei, skjønner. Jeg bruker også Ultralydklinikken i DK og sendte avgårde prøvene på onsdag ettermiddag for en uke siden. Iflg dhl kom det frem til endelig adresse fredag kl 12.30. Så litt det samme som med deg det da...
Håper virkelig du får svar idag! Det er altfor nervepirrende å gå sånn rundt å vente på overtid.

Fikk du svar på prøven tilslutt? :)

Gratulerer med ei lita snuppe i magen:Heartpink:love7

Gratulerer så mye:happy::Heartred

Sendte den forrige onsdag, kom frem fredag 12.30 til San Jose:)

Jeg er i akkurat samme båt, prøven ble sendt forrige onsdag og var fremme fredag formiddag og vi venter også fremdeles på svar. Krysser fingrene for mandag og at det er fine prøvesvar for oss begge :Heartpink

Jeg er i akkurat samme båt, prøven ble sendt forrige onsdag og var fremme fredag formiddag og vi venter også fremdeles på svar. Krysser fingrene for mandag og at det er fine prøvesvar for oss begge :Heartpink
Jaaa, krysser for fine, friske bebiser:Heartpink:Heartblue

Da fikk jeg endelig svar på NIPT også:cheers To friske, identiske, guttebabyer i magen:Heartblue Overraskende nok var det ikke toeggede som vi tidligere har fått beskjed om på TUL. Spennende!

Da fikk jeg endelig svar på NIPT også:cheers To friske, identiske, guttebabyer i magen:Heartblue Overraskende nok var det ikke toeggede som vi tidligere har fått beskjed om på TUL. Spennende!

Gratulerer så mye! Så gøy med identiske tvillinger! :Heartblue:Heartblue Vi har fremdeles ikke fått svar, jeg var i kontakt med de i dag og de sa det var forsinkelser på svar på grunn av en storm i USA som forsinket analyser og leveringer. Får håpe vi får svar i morgen:love2

Ååååh ♥️♥️♥️
Så herlig ♥️

Back
Topp