Dere som skal bestille nipt-test, hvor bestiller dere fra?

Vi venter fremdeles på svar, i morgen er det 14 dager siden den ble sendt til USA. Jeg synes ventetiden er så lang og er så stresset over å vente på resultatet. Sist graviditet tok det bare 10 dager fra den ble sendt til vi hadde svaret:(

Håper virkelig du får svar imorgen. Er så pining å vente sånn. Selv om alt mest sannsynlig er helt fint er det bare kjedelig å vente på den telefonen, så jeg skjønner deg veldig godt. Krysser alt jeg har for at dere hører noe ila morgendagen<3

Håper virkelig du får svar imorgen. Er så pining å vente sånn. Selv om alt mest sannsynlig er helt fint er det bare kjedelig å vente på den telefonen, så jeg skjønner deg veldig godt. Krysser alt jeg har for at dere hører noe ila morgendagen<3
Tusen takk!:love7:Heartpink Ja, det er vanskelig med uvissheten. Satser på et svar i løpet av morgendagen :)

Føler med dere i ventetiden på svar. Jeg har ikke sendt min blodprøve enda og føler jeg allerede syns det tar lang tid å få svar:hilarious: Ville jo helst hatt det i går:angelic:

Skal ikke sende blodprøven min før om 2 uker så får vel belage meg på min 10-14 dagers ventetid etter det:shy::angelic:

14 dager siden jeg sendte prøven i dag, 12 dager siden den kom frem og ikke hørt noe jeg heller :( Er ikke egentlig så bekymret for svaret, men siden vi først har tatt den klarer jeg ikke å slappe 100% av før jeg har fått svaret.
Hei!

Har du fått svar i dag? Vi har ikke hørt noe i dag heller, 14 dager nå:(

Kjenner jeg blir nervøs av å lese at dere andre ikke har fått svar enda. Sendte inn prøven mandag 15.3, fremme i San Jose onsdag kl.12.30. Hadde håpet på å rekke svar før påske så vi kan dele nyheten med familien, men ser til min store skrekk at de har helligdag i California på onsdag og i Danmark har de samme helligdager som oss. Så dersom svaret ikke rekker å komme innen tirsdag blir det vel ikke før etter påske Ser ikke så lovende ut med tanke på at dere andre har ventet så lenge...

Kjenner jeg blir nervøs av å lese at dere andre ikke har fått svar enda. Sendte inn prøven mandag 15.3, fremme i San Jose onsdag kl.12.30. Hadde håpet på å rekke svar før påske så vi kan dele nyheten med familien, men ser til min store skrekk at de har helligdag i California på onsdag og i Danmark har de samme helligdager som oss. Så dersom svaret ikke rekker å komme innen tirsdag blir det vel ikke før etter påske Ser ikke så lovende ut med tanke på at dere andre har ventet så lenge...

Samme skrekken har jeg :nailbiting: Prøven min var fremme sist torsdag og jeg hadde trodd svaret ville vært ferdig til fredag basert på hvor lang tid det har tatt før :nailbiting::nailbiting:

Samme skrekken har jeg :nailbiting: Prøven min var fremme sist torsdag og jeg hadde trodd svaret ville vært ferdig til fredag basert på hvor lang tid det har tatt før :nailbiting::nailbiting:

Ja, planen var jo å kunne fortelle i påska..."nøye planlagt" etter jeg har lest hvor lang tid det har pleid å ta før samt hvor lang tid ultralydklinikken egentlig forventer at det skal ta normalt. Ville vente så lenge som mulig siden jeg akkurat hadde passert 9 uker og likevel ha margin på et par dager ...prøver å være realistisk og ikke håpe på for mye, meeen kjenner det blir veldig vanskelig å ikke bli litt skuffa (muligens veldig) om jeg ikke får høre noe inne da.

Måtte sjekke litt ekstra i går med tanke på helligdager, og kjente panikken komme litt smått når jeg innså at California har helligdag på onsdag og Danmark har helligdager torsdag-mandag slik som oss.

Hei!

Har du fått svar i dag? Vi har ikke hørt noe i dag heller, 14 dager nå:(

Nope, ikke i dag heller. Hadde et håp frem til kl. 18, men må nok vente (minst) enn en dag...

Det er nok bare å belage seg på at det kommer etter påske da, og heller ta det som en bonus om svaret skulle komme før.

Er det noen av dere som burde hatt svaret nå som har skrevet mail/ringt ultralydklinikken for å høre hva som skjer?

Er det noen av dere som burde hatt svaret nå som har skrevet mail/ringt ultralydklinikken for å høre hva som skjer?

Jeg sendte Mail og de sa at det var 2-3 dagers forsinkelse på svar på grunn av en storm som har vært i USA som har forsinket leveranser og analyser. Så hvis det stemmer så bør jeg ha svar senest i morgen.

Nope, ikke i dag heller. Hadde et håp frem til kl. 18, men må nok vente (minst) enn en dag...

Det er nok bare å belage seg på at det kommer etter påske da, og heller ta det som en bonus om svaret skulle komme før.

Huff, så kjedelig! Da må vi kanskje vente enda lenger enn til i morgen, da. Vi skal på 12 ukers ultralyd i morgen, jeg er da 12+3 så jeg hadde håpet at jeg hadde svar på NIPT før da, men det får jeg nok ikke.

Da fikk vi endelig svar på prøven etter 15 dager! Alt var fint og vi venter en liten gutt til :Heartblue:love7

Gratulerer så mye med en liten guttebass i magen:Heartblue:wav:love017

Back
Topp