Millamin
Flørter med forumet
Så bra! Koselig med en liten jente!Alt var bra her. "Low risk" - og venter enda en liten jente
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra! Koselig med en liten jente!Alt var bra her. "Low risk" - og venter enda en liten jente
Vi venter fremdeles på svar, i morgen er det 14 dager siden den ble sendt til USA. Jeg synes ventetiden er så lang og er så stresset over å vente på resultatet. Sist graviditet tok det bare 10 dager fra den ble sendt til vi hadde svaret
Enkelt forklart er det fosterdiagnostikk for gravideHva er nipt-test?
Tusen takk! Ja, det er vanskelig med uvissheten. Satser på et svar i løpet av morgendagenHåper virkelig du får svar imorgen. Er så pining å vente sånn. Selv om alt mest sannsynlig er helt fint er det bare kjedelig å vente på den telefonen, så jeg skjønner deg veldig godt. Krysser alt jeg har for at dere hører noe ila morgendagen<3
Hei!14 dager siden jeg sendte prøven i dag, 12 dager siden den kom frem og ikke hørt noe jeg heller Er ikke egentlig så bekymret for svaret, men siden vi først har tatt den klarer jeg ikke å slappe 100% av før jeg har fått svaret.
Husk de har åpent til kl 20.00, så det er fortsatt håp for i kveldHei!
Har du fått svar i dag? Vi har ikke hørt noe i dag heller, 14 dager nå
Det visste jeg ikke, da er det kanskje et håp for svar i dag allikevelHusk de har åpent til kl 20.00, så det er fortsatt håp for i kveld
Kjenner jeg blir nervøs av å lese at dere andre ikke har fått svar enda. Sendte inn prøven mandag 15.3, fremme i San Jose onsdag kl.12.30. Hadde håpet på å rekke svar før påske så vi kan dele nyheten med familien, men ser til min store skrekk at de har helligdag i California på onsdag og i Danmark har de samme helligdager som oss. Så dersom svaret ikke rekker å komme innen tirsdag blir det vel ikke før etter påske Ser ikke så lovende ut med tanke på at dere andre har ventet så lenge...
Det visste jeg ikke, da er det kanskje et håp for svar i dag allikevel
Samme skrekken har jeg Prøven min var fremme sist torsdag og jeg hadde trodd svaret ville vært ferdig til fredag basert på hvor lang tid det har tatt før
Hei!
Har du fått svar i dag? Vi har ikke hørt noe i dag heller, 14 dager nå
Kjenner jeg blir nervøs av å lese at dere andre ikke har fått svar enda. Sendte inn prøven mandag 15.3, fremme i San Jose onsdag kl.12.30. Hadde håpet på å rekke svar før påske så vi kan dele nyheten med familien, men ser til min store skrekk at de har helligdag i California på onsdag og i Danmark har de samme helligdager som oss. Så dersom svaret ikke rekker å komme innen tirsdag blir det vel ikke før etter påske Ser ikke så lovende ut med tanke på at dere andre har ventet så lenge...
Er det noen av dere som burde hatt svaret nå som har skrevet mail/ringt ultralydklinikken for å høre hva som skjer?
Nope, ikke i dag heller. Hadde et håp frem til kl. 18, men må nok vente (minst) enn en dag...
Det er nok bare å belage seg på at det kommer etter påske da, og heller ta det som en bonus om svaret skulle komme før.
Da fikk vi endelig svar på prøven etter 15 dager! Alt var fint og vi venter en liten gutt til
Da fikk vi endelig svar på prøven etter 15 dager! Alt var fint og vi venter en liten gutt til
Gratulerer med liten guttDa fikk vi endelig svar på prøven etter 15 dager! Alt var fint og vi venter en liten gutt til