Da fikk vi endelig svar på prøven etter 15 dager! Alt var fint og vi venter en liten gutt til
Gratulere så mye med en liten gutt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da fikk vi endelig svar på prøven etter 15 dager! Alt var fint og vi venter en liten gutt til
ENDELIG! Gratulerer så myeDa fikk vi endelig svar på prøven etter 15 dager! Alt var fint og vi venter en liten gutt til
Gratulerer så mye! Så deilig å få vite at alt er bra!
Jeg har fortsatt ikke fått svar, gått 16 dager nå. Ringte klinikken i DK og de skulle purre på USA. Jeg blir ikke så lett stresset, men akkurat nå slo tanken meg om at noe er alvorlig galt og at de har valgt å kjøre testene på nytt for å forsikre seg om resultaten. Oh well, ikke mye jeg får gjort annet enn å vente!
Gratulerer så mye! Så deilig å få vite at alt er bra!
Jeg har fortsatt ikke fått svar, gått 16 dager nå. Ringte klinikken i DK og de skulle purre på USA. Jeg blir ikke så lett stresset, men akkurat nå slo tanken meg om at noe er alvorlig galt og at de har valgt å kjøre testene på nytt for å forsikre seg om resultaten. Oh well, ikke mye jeg får gjort annet enn å vente!
Det at det tar tid trenger ikke bety at noe er galt. Jeg fikk fortalt at hvis du har litt lite foster dna i blodet så må de analysere glass nr 2 og da tar det litt lengre tid. Normalt sett analyserer de bare det ene glasset. Håper du får svar innen i morgen Prøven vi tok i 2017 måttes takes på nytt pga lite foster dna, men det er veldig skjeldent det skjer (sånn 1 av 100 ganger).
Jeg skjønner at du begynner å tenke sånne tanker, jeg er akkurat lik selv! Men etter det jeg har lest meg opp på så skal det ikke ha noen sammenheng med det og at prøveresultatene tar lengre tid. Jeg fikk beskjed på min test nå at de ikke klarte å få svar på det ene syndromet (Angelman syndrom) fordi jeg bare hadde 6% foster DNA i blodet og akkurat den testen krever 8% foster DNA og at det var derfor det hadde tatt litt lenger tid å få svar. Krysser fingeren for at du snart får svar, ventetiden er så kjedelig
Gratulere så mye med en liten gutt
Fantastisk !! Gratulerer
Hvilken var det du brukte ?
Da fikk jeg endelig svar på NIPT også To friske, identiske, guttebabyer i magen Overraskende nok var det ikke toeggede som vi tidligere har fått beskjed om på TUL. Spennende!
Dere som har fått svar i det siste, når på døgnet ringte de?
Det var ikke meg, det var Millamin
såg det nå Du venter på svar ?
Dere som har fått svar i det siste, når på døgnet ringte de?
Fikk svar på prøven i dag, 11 dager etter sending (9 dager etter de mottok prøven).
De ringte litt over 11 og kunne fortelle at vi venter ei frisk jente Utrolig glad nå!
Jeg skal også ta en Nipt, men ikke satt meg inn i det.. hørt om Edda i Sverige.. og at jeg trolig kan ta testen på privat-lab og få den med for å sende den selv med ekspresspost..
Leser at dere snakker om en annen ‘Harmony’ ?
Kan vi lage en oversikt og feste den øverst i tråden kanskje ?
Takk for info! Da er det sikkert en så logisk forklaring på at det tar så lang tid Så kjedelig å måtte ta prøven på nytt og enda flere uker med venting!
Takk Alt er nok fint, får bare smøre meg med noe jeg ikke er utstyrt med; tålmodighet