Dere som skal bestille nipt-test, hvor bestiller dere fra?

Da får vi krysse fingrene for at det kommer i morgen :) Det er 9 timers tidsforskjell så hvis prøven var ferdig i dag så er nok ikke svaret klart før i morgen norsk tid:) Det skal jo være ferdig analysert på 5 virkedager.

Jeg håpte de kunne analysere mandag-fredag, og sende svaret til DK på fredag :P haha. Men får det nok i morgen. Håper jeg.

Æsj, nå gikk det ikke så bra likevel

Nå ringte stedet jeg skal ta blodprøven hos og de sa hun som skal ta prøven av meg er satt i karantene :wtf: Så nå henger blodprøven i morgen i en tynn tråd... og jeg som allerede har bestilt fraktpapirer og pick up med dhl...:(

Edit:Ordna seg igjen :) Han fikk overtalt en tidligere kollega til å ta den av meg istedet. Så nå håper jeg det blir blodprøve i morgen tidlig :)

Last edited:
Juhu!! :woot:

Da er prøven tatt og sendt med dhl!
Fantastisk sted som mammatil2prinsesser&2prinser anbefalte :woot: De strakk seg langt for å hjelpe meg :woot:

Fantastisk sted som mammatil2prinsesser&2prinser anbefalte :woot: De strakk seg langt for å hjelpe meg :woot:

Så bra det ordnet seg, kjære du:Heartbigred:smiley-angelic003

Så utrolig fantastisk ♥️♥️♥️

Det er ennå ikke forsent. Begge gangene jeg har fått svar derfra har klokken vært rundt 18 :)

Ah, de stenger ikke alt klokken tre altså? :)
Får håpe det kommer inn i løpet av ettermiddagen..!

Nei, de er oppe til kl 20 :) Du kan jo ringe å høre også eventuelt. De er lette å prate med på tlf :)

Jeg har ikke lyst til å ringe :P Jeg har litt sånn telefonangst.. også er jeg ikke veldig stø på dansk..

Jeg har ikke lyst til å ringe :p Jeg har litt sånn telefonangst.. også er jeg ikke veldig stø på dansk..

Skjønner :) Jeg er ikke spesielt happy for å snakke i telefon selv :)
Tok på det på engelsk jeg sist gang vi pratet :p

Skjønner :) Jeg er ikke spesielt happy for å snakke i telefon selv :)
Tok på det på engelsk jeg sist gang vi pratet :p

Hørtes bedre ut. Gravidhjernen min er dum, så jeg ville ikke forstått noe på dansk atm. :P

Ble ikke noe svar her i dag heller. I morgen....? Da er det 14 dager siden innsending.

Ble ikke noe svar her i dag heller. I morgen....? Da er det 14 dager siden innsending.
Har det gått 14 dager fra du sendte den med DHL og du har fortsatt ikke fått svar?
Greit å vite at jeg må vente litt på min d skjønner jeg :s

Hmm det synes jeg var lenge å vente. Hvilket firma har du brukt?:)
Oj, det var lenge :wideyed: Krysser fingrene for at du får svar i morgen!
Har det gått 14 dager fra du sendte den med DHL og du har fortsatt ikke fått svar?
Greit å vite at jeg må vente litt på min d skjønner jeg :s

Ultralydklinikken.dk. men tror hovedgrunnen til at det tok sånn tid, var DHL sin lange rute. Sendte det på en onsdag, men kom ikke frem til US før på fredag. Også ble det stående over helga, og ikke levert til riktig adresse før forrige mandag. Men skulle vel ha fått svar nå, trodde jeg..

Ultralydklinikken.dk. men tror hovedgrunnen til at det tok sånn tid, var DHL sin lange rute. Sendte det på en onsdag, men kom ikke frem til US før på fredag. Også ble det stående over helga, og ikke levert til riktig adresse før forrige mandag. Men skulle vel ha fått svar nå, trodde jeg..

Jeg synes det er rart det har tatt sånn tid. Jeg har brukt panorama 2 ganger før og begge gangene har jeg fått svar innen 10 dager. Ene gangen var jeg i Danmark så klinikken sendte prøven, mens andre gangen sendte jeg selv hjemmenfra. Jeg sendte min prøve i dag og på sporingen står beregnet ankomst på torsdag. Høres ut som noe forsinkelser skjedde ved sendingen av din :bored:

Jeg leser på nettet nå at behandlingstiden etter at prøven har kommet frem på nåværende tidspunkt er 7 kalenderdager så da skal jo den være klar nå :nailbiting:
Kanskje sende dem en mail for å høre om de ikke bare har glemt deg?

Last edited:
Jeg synes det er rart det har tatt sånn tid. Jeg har brukt panorama 2 ganger før og begge gangene har jeg fått svar innen 10 dager. Ene gangen var jeg i Danmark så klinikken sendte prøven, mens andre gangen sendte jeg selv hjemmenfra. Jeg sendte min prøve i dag og på sporingen står beregnet ankomst på torsdag. Høres ut som noe forsinkelser skjedde ved sendingen av din :bored:
Kanskje sende dem en mail for å høre om de ikke bare har glemt deg?

Min stod som beregnet ankomst; 10. Mars. (Men kom frem 8.). Pga helg antar jeg..
Jeg sender dem en mail i morgen om jeg ikke hører noe på formiddagen :)

Back
Topp