mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Vi har valgt å ikke ta testen likevel, etter å ha lest litt rundt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan hende en av disse to kan tipse om hvor de har fått tatt på PM
Jeg vet hvor Millamin fikk gjordt det, men jeg ønsker helst å finne et annet sted hvis jeg kan unngå det da jeg ikke er helt komfortabel med å dra dit pga smittesituasjonen. Det vil innebære kollektivt transport og det ligger inne på et folksomt sted
Jeg er så frustert over at det er så vanskelig å få tatt denne testen. Fastlegen vil ikke gjøre det, og mine vanlige steder har sagt nei. Jeg til og med spurte IVF klinikken vi bruker og de sa også nei.
Jeg vet om et sted her i Oslo som jeg kan ta prøven hos, men jeg strekker meg langt for å unngå å dra dit fordi jeg anser stedet som høy risiko for smitte.
Er det noen som vet om et sted i Oslo (helst med lite folk) hvor jeg kan ta blodprøven? Send meg en pm
ah, Sånn sett, ja.. Håper du finner..
Akkurat dét problemet har ikke vi her >< null smitte her..
Har sendt deg en PM.
Det høres deilig ut!
Vi bor i Oslo sentrum og jeg er over gjennomsnittet bekymret for korona nå når jeg er gravid. Jeg fikk en skikkelig ille influsensa da jeg var gravid med førstemann og det var skikkelig ubehagelig. Jeg kjente lite liv i magen i flere dager og ikke minst har barnet litt språkutfordringer blandt annet (som helsepersonell har sagt kan ha kommet av infeksjon i svangerskapet) Så jeg prøver alt jeg kan å minimere slike risikoer dette svangerskapet fordi jeg helst ikke vil oppleve det igjen. Da er det nesten ikke verdt det å ta prøven nå så får det heller bli til påske...
Tusen takk!
Jeg skjønner den.. var dette tidlig..? For fra 2. Trimester får man jo vaksine mot influensa om det enda et risiko for sånt - nettopp for å unngå infeksjon..
Håper det er mindre smitte dit du skal i påsken i alle fall. Kjedelig å gå å bekymre seg
Nei, det var i uke 36. Jeg var vaksinert, men dette var et av de årene hvor vaksinen bommet helt. Både jeg og mannen min var syke med høy feber i en uke. Jeg fikk komme på sykehuset for sparketest osv, men ikke noe mer.
Når barnet vårt ble utredet så spurte de spesifikt om sykdom i svangerskapet og da sa de at de ikke kunne utelukke at influensaen hadde noe med forsinkelsen å gjøre. Forsinket språkutvikling er vistnok en av skadene som skje av feber/influensa i svangerskap. Det viste ikke jeg på forhånd.
Det er heldigvis ingen smitte hvor vi skal Så vi vuderer å bli frem til sommeren. Vi prøver også å kjøpe hus nå så vil kommer oss vekk fra Oslogryta
Usj :/ utrolig kjipt.. 2017? Var vel samme sesong som jeg fikk vaksine (høst-vår 2016-2017). Var flaks jeg ikke ble syk, da, hvis vaksinen ikke funka o.o
Jeg sendte blodprøven forrige mandag, og fikk svar i går (torsdag), eksakt 10 dager etter prøven ble sendt. Heldigvis var alt lavrisiko
Godt å høre! Jeg sendte min prøve mandag denne uken, så da kan jeg vel forvente å høre noe mot slutten av neste uke. Spent!
Har du lyst til å fortelle hvordan du fikk svaret? Ringte de bare ut av det blå eller avtalte dere time? Hva sa de? Og fikk du vite kjønn?
Jeg skal sende inn i morgen Har fått meg time hos stedet mammatil2prinsesser&2prinser anbefalte Det virker som et veldig lovende sted
Lykke til
Har du fått svaret ditt Lillafrosk? Det var vel snart 14 dager siden du sendte inn
Jeg skal sende inn i morgen Har fått meg time hos stedet mammatil2prinsesser&2prinser anbefalte Det virker som et veldig lovende sted
Nei :/ hadde håpet jeg fikk i dag, da den ankom klinikken i USA på mandag formiddag (lokal tid). Menmen. I morgen, da!
Utrolig godt at de kan ordne