Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får håpe har sjekket litt YouTube videoer og slikt. Går sikkert bra. Hvis ikke, så er jeg litt usikker på hvordan jeg gjør det...
Gikk forresten veldig bra - vi greide det på ET stikk, og fikk fyllt begge glassene på det. Eneste er at jeg tror jeg kavet meg opp litt, for jeg holdt på å svime av etterpå ><
Så denne først nå!! Men sååå bra dere fikk det til, og uten noen problemer, makan!
angående de papirene du skal signere på, jeg signerte bare nederst på siden på venstre side, under den andre underskriften og linjen. Var ikke helt logisk. Men DHL sa alt var riktig.
Har akkurat sendt det av gårde, så håper alt ble riktig!
Da er det bare å vente
Skal bestille fra ultralydklinikken.dk ikveld eller imorgen, tar blodprøven hos gynekologen min, helsesekretær som tar den Blir tatt når jeg er 9+2
Spennende
Skjønner dog ikke heeelt åssen det der med DHL fungerer?!
Jeg sendte i går! Var ganske uproblematisk.
Når du vet hvilken dag du skal ta, og sende blodprøven, sender du mail til ultralydklinikken. Da får du tre ark du skal skrive ut (det ene skal du ha 3 kopier av)..
Så tar du prøven og pakker som anvist.
Så prater du bare med DHL - her har vi et servicepoint, så jeg leverte det bare på døra der, med nipt-kitet i posen, og alle papirene som skulle med, i den rekkefølgen det skulle. Jeg fikk ikke til å lukke den DHL-pakken med medfulgt "konvolutt", men det skulle hun på DHL fikse for meg. Nå er pakken på vei fra Gardermoen til California.
Står i brevet hvilken rekkefølge papirene skal i. Også "custom invoice", skal et ligge i plastlommen på 'konvolutten', et skal DHL ha, og en kopi skal du ha.
Kan du kjøpe nye nåler på apoteket?Æsj, nå er jeg så frustrert! Fikk tilsendt kit fra ultralydklinikken.dk og siden fastlegen setter seg på bakbeina mot å ta prøven av meg så forsøkte mannen min å ta av meg her hjemme, og vi klarte det selvsagt ikke Det var bortkastede 7000 kr! Og synes det er stressende å ikke få tatt prøven..
Æsj, nå er jeg så frustrert! Fikk tilsendt kit fra ultralydklinikken.dk og siden fastlegen setter seg på bakbeina mot å ta prøven av meg så forsøkte mannen min å ta av meg her hjemme, og vi klarte det selvsagt ikke Det var bortkastede 7000 kr! Og synes det er stressende å ikke få tatt prøven..
Æsj, nå er jeg så frustrert! Fikk tilsendt kit fra ultralydklinikken.dk og siden fastlegen setter seg på bakbeina mot å ta prøven av meg så forsøkte mannen min å ta av meg her hjemme, og vi klarte det selvsagt ikke Det var bortkastede 7000 kr! Og synes det er stressende å ikke få tatt prøven..
Jeg bor i Oslo. Holder din private gynekolog til i Oslo eller omegn?Hvor bor du? Kan du få en privat gynekolog til å ta blodprøven? Min gjør det.
Åh, det visste jeg ikke! Takk for tips Jeg kjenner en som er helsepersonell, men han er ikke villig til å ta den dessverre :/ Vi skal ta en ringerunde i dag og håper at noen kan være behjelpeligeDu kan få kjøpt nåler på apoteket. Det er helt vanlige grønne blodprøvenåler.
Du kjenner ingen som jobber innen helsevesenet du kan spørre?
Bor du på en større plass så prøv å ta en ringerunde til noen private legekontor. Flere har hatt hell med det. Håper det ordner seg for dere
Åh tusen takk, du er snill da Vi har fått ultralydklinikken til å sende flere glass til oss så vi får prøve én gang tilJeg brukte bare ene nålen her, så.. har en til + reserveglasset.. om det blir krise, og du ikke får tak i.