Den store symptomtråden

Jeg er småkvalm litt nå og da, reagerer på lukt, vondt i korsryggen, ekstremt trøtt og sulten :wideyed::happy:
 
Med nummer en hadde jeg også tidlige symptomer lenge før jeg testet. Da var jeg obs på dette og håpet veldig. Nå visste vi ingenting og jeg fikk symptomer dagen etter positiv test haha.;) håper det går riktig vei for deg.


Gratulerer så mye med positiv test :Heartred
Jeg tør ikke håpe for mye, samtidig som jeg kjenner at jeg akkurat i skrivende stund er små uggen :depressed:

Har en CB digital liggende men prøver for alt jeg kan å holde meg til onsdag, da er Ikm :nailbiting:

Jeg husker ikke mye selv fra mine tidligere svangerskap da det snart er 13 år siden siste kom til verden :wideyed:
Så nå har jeg lest litt på symptomtråder på diverse forum :laughing021
 
Gratulerer så mye med positiv test :Heartred
Jeg tør ikke håpe for mye, samtidig som jeg kjenner at jeg akkurat i skrivende stund er små uggen :depressed:

Har en CB digital liggende men prøver for alt jeg kan å holde meg til onsdag, da er Ikm :nailbiting:

Jeg husker ikke mye selv fra mine tidligere svangerskap da det snart er 13 år siden siste kom til verden :wideyed:
Så nå har jeg lest litt på symptomtråder på diverse forum :laughing021
Hehe ja skjønner den.. det er tre år siden jeg gikk gravid sist og jeg har glemt mye allerede..
Krysser fingre for onsdag da !
 
Her vi bor har det vært kaldt og hustrig de siste dagene, og jeg er vanligvis en skikkelig frysepinn, men nå er jeg varm hele tiden. Det er jo digg nå, men lurer på hvordan dette blir i juni, juli, august, spesielt dersom vi får enda en kjempevarm sommer. :p
For meg er det helt motsatt, jeg er vanligvis alltid varm, men nå er jeg bare frossen hele tiden! Leste et sted at det visstnok også kan skje tidlig i svangerskapet, det er rare greier denne graviditeten :confused:

Ellers har jeg fått avsmak på sjokolade :eek::eek::eek::eek: Det har jeg aldri opplevd før, i forrige svangerskap hadde jeg lyst på godteri hele tiden, men det er jo en helt super bieffekt!
 
Godteri!
Herregud, kanskje jenta kommer denne gangen:Heartred
Forrige svangerskap cravet jeg gule epler. Gud bevare min samboer om det var mindre enn 5 epler på kjøkkenbenken:happy7
 
Av alle ting blir jeg kvalm bare jeg ser strikkinga som ligger der uferdig. Greier ikke å ta den opp for jeg blir så uvel...o_O
 
Jeg har mensmurringer av og på, er det normalt? Er alt fra små murringer til samme følelse jeg har når mens starter(det varte i 2 timer ca). Er 3+6 nå. Ingen blødninger da :)
 
Jeg har mensmurringer av og på, er det normalt? Er alt fra små murringer til samme følelse jeg har når mens starter(det varte i 2 timer ca). Er 3+6 nå. Ingen blødninger da :)
Det hadde jeg også uke 3!
 
Jeg har mensmurringer av og på, er det normalt? Er alt fra små murringer til samme følelse jeg har når mens starter(det varte i 2 timer ca). Er 3+6 nå. Ingen blødninger da :)
Helt normalt så lenge det er uten blødning. Hadde det nesten hele forrige svangerskap, jordmor sa at det var livmoren som jobbet, klargjorde seg til modning:joyful:
 
Blir bare mer og mer trøtt, føler jeg har sovet sånn 2 timer i natt, men har sovet 10 timer :p

Engster meg litt for at kvalmen ikke er der, angrer meg vel på den kommentaren om den plutselig kommer... :smiley-angelic006
 
Konstant sulten, men får ikke spist så mye av gangen for jeg er oppblåst og blir mett med en gang :sorry: Så da rekker jeg likevel å bli kvalm mellom hver gang jeg spiser:depressed:
 
Blir bare mer og mer trøtt, føler jeg har sovet sånn 2 timer i natt, men har sovet 10 timer :p

Engster meg litt for at kvalmen ikke er der, angrer meg vel på den kommentaren om den plutselig kommer... :smiley-angelic006

Lurer om jeg jinxet noe her, spydde på jobb i dag etter lunsjen :banghead: Kvalmen gikk over etterpå da ;)
 
Dette er der verste dagen så langt! Kaster opp og er så kvalm og elendig. Heldigvis er mamma innom for å hjelpe til litt. Jeg vil bare at denne dagen skal være over.
 
  • Mensensmerter, tidvis ganske kraftige så jeg må ta Paracet og ligge i fosterstilling med varmeflaske på magen
  • Smerter i korsryggen
  • Nyser mye mer enn før
  • Luktesansen har økt, men slår kun inn, den er ikke tilstede hele tiden liksom...
  • Begynt å bli kvalm 08.15 presis, Ca 1 kvarter inn i den timeslange bussturen til jobb. Roer seg når jeg får spist frokost.
  • Føler meg mett og stinn hele tiden
  • Oppblåst, bukser er ubehagelig å ha på
  • Trøtt, trøtt og TRØTT!
  • Blir veldig fort andpusten
  • Må tisse ofte
  • Laber matlyst
  • Forstoppet
Krysser fingre for at kvalmen ikke tar seg opp!!
 
Merker at kvalmen kommer litt oftere, og det gjør meg egentlig ingenting :D
Da kunne vi byttet. Har hengt over do nå i snart en mnd. Er utmattet...:( men regner med det ikke var det du mente.. fint med tydelig symptom da :eek:
 
Da kunne vi byttet. Har hengt over do nå i snart en mnd. Er utmattet...:( men regner med det ikke var det du mente.. fint med tydelig symptom da :eek:

Har to svangerskap hvor jeg har spydd 4-5 ganger per dag i 8 mnd, så du har min fulle sympati! ❤

Bare litt småskummelt å ikke være kvalm denne gangen... :nailbiting:
 
Back
Topp