Den store symptomtråden

Uggen
Kvalm
Trøtt
Ekstrem luktesans
Ømme pupper
Osvosv
 
Vært kvalm de siste ukene, men i dag etter tacoen kom halsbrannen også!
 
Begynt å få vondt i korsryggen... Noen som vet hva det kan være?
 
I dag har jeg gått fra å være helt forstoppet, til helt løs mage... burde jeg være bekymret..? o_O
 
Er kun trøtt, alt av andre symptomer (ømme bryst, stikninger, mensmurring) har forsvunnet..
 
Kjentes ut som jeg hadde vært skikkelig på fylla i går da jeg våknet. Så kvalm og svimmel.
 
Kvalmen har tatt seg opp, super ømme og pupper som har vokst, utrolig trøtt og utmattet, sårt tannkjøtt, «voksesmerter» i livmora
 
Jeg har mistet nesten alle symptomer ... Var kvalm, trøtt, øm i puppene, oppblåst/stinn. Nå føler jeg meg helt fin. Er det "vanlig"? Ble sånn med ett bråbekymret for at det plutselig ikke var liv lengre. Jeg var hos legen på fredag (da var jeg 7+1), og vi fant et blinkende hjerte i hvert fall.
 
Så ekstremt trøtt!
 
Trøtt, sliten/slapp, noen ganger veldig svimmel når jeg reiser meg, og med varierende kvalme.
 
Varierende kvalme og oppkast, OPPBLÅST, trett og mye stikk/strekk i livmorområdet. Er så glad for å kjenne på symptomer, da klarer jeg å roe meg litt til tross for hyppige blødninger❤️
 
Kvalmen kom for fullt den uka her i tillegg til at jeg er fryktelig trøtt.
 
Må tisse ofte, og magen er blitt litt feitere. Ellers e det ikkje mye her.
 
Har sykt vondt i puppene, menslignende smerter nederst i magen, kvalm, utrolig trøtt og sliten!
 
Back
Topp