Den store symptomtråden

6+2 idag:joyful:

Utrolig kvalm hele dagen nesten.
Utrolig såre, vonde og tunge pepper.
Murringer i magen( kjennes ut som menssmerter :shifty:)
Sulten,men ikke lyst på noen ting utenom Farris og eplejuice, frukt og bær, og kjeks :dead:
Trøtt og sliten
Oppblåst

Ser på alt som positive tegn for at det fortsatt er liv inni der til jeg kommer meg til lege/jordmor :joyful:
 
6+2 idag:joyful:

Utrolig kvalm hele dagen nesten.
Utrolig såre, vonde og tunge pepper.
Murringer i magen( kjennes ut som menssmerter :shifty:)
Sulten,men ikke lyst på noen ting utenom Farris og eplejuice, frukt og bær, og kjeks :dead:
Trøtt og sliten
Oppblåst

Ser på alt som positive tegn for at det fortsatt er liv inni der til jeg kommer meg til lege/jordmor :joyful:
Jeg er 6+6 og har omtrent samme som deg. Så sykt kvalm dagen lang og sulten konstant men ingenting er godt eller fristende... gaahh!
 
5+3

Ømme og tunge pupper
Murringer innimellom
Sulten, men ingenting frister så jeg har gått ned 1,5 kg
Veldig trøtt
Vondt i bekkenet
 
Sliter noen av dere med smerter i magen og nedtrykk i underlivet ?? :facepalm::Heartpink
 
Her kom kvalmen for fullt idag, ikke klart å gjort noen ting. Håper virkelig ikke de neste ukene blir som denne dagen, helt forferdelig. Klarer ikke spise noen ting :sour: er 5-6uker på vei.
 
Litt større bryster og de er litt ømme, ellers null symptomer. 4 + 0 i dag.
 
Forstoppelsen har kommet for fullt nå. Så da skal jeg begynne å ta 1 teskje linfrø i et halvt glass Biola hver morgen slik jeg gjorde sist for å unngå forstoppelse. Funka strålende forrige svangerskap :happy:
 
Ekstremt vonde pupper, murringer/strålinger i livmor, stråling i korsryggen/bekkenet, kviseutbrudd fra en annen verden, mørkere areola osv, og er bare såvidt over 4 uker :hilarious:
 
Er 5+2 i dag og har de siste dagene hatt murringer i magen og vondt i korsryggen, småkvalm hele dagen, tissetrengt og mer sulten og tørst enn vanlig. Og trøtt.
Forrige svangerskap kom symptomene da jeg var rundt 6-7 uker på vei. Og kvalmen kom for fullt rundt 8 uker og varte lenge. Håper jeg slipper det denne gangen.
 
I morges måtte jeg gå ut av dusjen og legge meg på baderomsgulvet med balsamen fortsatt i håret pga. sterke smerter i høyre lyske, omtrent der man har blindtarmen, eller kanskje en eggstokk. Det gikk kjapt over og merker ingenting nå. Håper det var ligamentsmerter e.l. og at det ikke er graviditet utenfor livmoren. :(
 
Jeg har fått så veldig vondt i korsryggen denne uka. Strømmer nedover beina. Og veldig smertefullt når jeg bøyer meg fremover. Til tider så vondt at ingen sitte- eller liggestillinger er gode. Jeg vet man kan ta Paracet under graviditeten. Dette bekreftet legen min. Men jeg vil helst ta minst mulig. Tar en hver kveld før jeg legger meg, bare for å få sove. Og så fikk jeg tips om å legge en stor pute e.l. under knærne. Det hjalp.
 
Jeg har fått så veldig vondt i korsryggen denne uka. Strømmer nedover beina. Og veldig smertefullt når jeg bøyer meg fremover. Til tider så vondt at ingen sitte- eller liggestillinger er gode. Jeg vet man kan ta Paracet under graviditeten. Dette bekreftet legen min. Men jeg vil helst ta minst mulig. Tar en hver kveld før jeg legger meg, bare for å få sove. Og så fikk jeg tips om å legge en stor pute e.l. under knærne. Det hjalp.
Jeg har også hatt vondt i korsryggen, men det begynner å gå seg til nå tror jeg. Har funnet frem gravidputen fra forrige svangerskap og bruker den for støtte om natten. Husker jeg hadde vondt i korsryggen i begynnelsen av forrige gravididet også, men det gikk heldigvis over etterhvert, så satser på at det er kortvarig nå også
 
Jeg har også hatt vondt i korsryggen, men det begynner å gå seg til nå tror jeg. Har funnet frem gravidputen fra forrige svangerskap og bruker den for støtte om natten. Husker jeg hadde vondt i korsryggen i begynnelsen av forrige gravididet også, men det gikk heldigvis over etterhvert, så satser på at det er kortvarig nå også
Godt å høre! Satser på det går over.. Nå skal jeg legge meg og rigge meg skikkelig til med puter og stæsj!
 
Nå vet jeg ikke for sikkert at jeg er gravid enda, men symptomer har jeg nok av:hilarious:startet noen få dager etter EL med ‘menssmerter’ og vondt hver gang jeg strekker meg. I tillegg fikk jeg ømme bryst/brystvorter og i dag da jeg gikk tur med hunden ble jeg helt sinnsykt tom for pust oppover i bakken. Kan ikke skryte på meg god kondis, men jeg går der ganske ofte og SÅ dårlig pust har jeg aldri hatt. Husker jeg var slik før MA sist også! Dessuten er jeg kvalm og føler at jeg har lyst å spy. Jeg spyr ALDRI! Så krysser fingrene mine for positiv test i morgen tidlig❤️
 
Hei dere

Håper på at det sitter en liten spire nå som blir familiens attpåklatt

Mine symptomer hittil er ganske vage igrunn men nok til at jeg har kvernet hodet litt.

Nå siden klokken er over midnatt er jeg da ca 11 dpo.

Hittil har jeg hatt festeblødning?!, humørsvingninger hvor jeg snapper lett, men er ekstremt rolig og glad. Sutrer gjerne litt til tv
Jeg er siiiiinnsykt trøtt og kan sove mye når anledningen tillater det.
Små spist men får et hulrom i magen om jeg ikke spiser regelmessig, også ja, det jeg tisser noe heeelt sinnsykt. Jeg har hetetokter og "hovne" pupper, og blir lett andpusten
Har hatt noe ligamentsmerter og "hufsa" føles hoven når jeg er ute å går

Har ikm på onsdag sååå tålmodigheten får kjørt seg
 
Det kan se ut som jeg havner hit. Har IKM på mandag, men har testet svakt positivt i dag. Men det som taler imot er at testene har gått ut på dato, så må kjøpe nye i dag.
Vi har ikke vært prøvere, men det som gjorde at jeg tenkte at jeg kunne være gravid er stikking i keisersnittsåret, stikking og ømme pupper, gått veldig ofte på do, og dårlig smak i munnen uten å ha dårlig onde. Altså veldig tydelig forandring. Så blir spennende å se om testene forblir positive, og om spiren eventuelt holder seg der!
 
Her vi bor har det vært kaldt og hustrig de siste dagene, og jeg er vanligvis en skikkelig frysepinn, men nå er jeg varm hele tiden. Det er jo digg nå, men lurer på hvordan dette blir i juni, juli, august, spesielt dersom vi får enda en kjempevarm sommer. :p
 
Hei dere

Håper på at det sitter en liten spire nå som blir familiens attpåklatt

Mine symptomer hittil er ganske vage igrunn men nok til at jeg har kvernet hodet litt.

Nå siden klokken er over midnatt er jeg da ca 11 dpo.

Hittil har jeg hatt festeblødning?!, humørsvingninger hvor jeg snapper lett, men er ekstremt rolig og glad. Sutrer gjerne litt til tv
Jeg er siiiiinnsykt trøtt og kan sove mye når anledningen tillater det.
Små spist men får et hulrom i magen om jeg ikke spiser regelmessig, også ja, det jeg tisser noe heeelt sinnsykt. Jeg har hetetokter og "hovne" pupper, og blir lett andpusten
Har hatt noe ligamentsmerter og "hufsa" føles hoven når jeg er ute å går

Har ikm på onsdag sååå tålmodigheten får kjørt seg
Med nummer en hadde jeg også tidlige symptomer lenge før jeg testet. Da var jeg obs på dette og håpet veldig. Nå visste vi ingenting og jeg fikk symptomer dagen etter positiv test haha.;) håper det går riktig vei for deg.
 
Back
Topp