Den store symptomjakten!

Men testene er ikke antydning til positive da.
 
Testet i går morges med billig strimmel. Negativ. Ikke testet idag. IKM søndag
 
Ja, det er det. Og, jeg fikk i går slim med liten stripe blod i etter en dag med stikking og murring i eggstokkene.. Tar det som et godt tegn...
 
Mens smerter
Vondt i korsryggen og hofer
Halsbrann
Kvalm
Ofte på do

Er 1dpo så er psyken min er helt på villspor og baby ønsket stort.
Skal kjøpe en uvi test i morgen for tror ikke alle smerter er psyken.
 
1 dpo [emoji16]

-Mens Murringer i
Korsryggen og magen.
-Bitte litt ømme bryster.
-skiftende utflod i dag kremete, seig og nå vannete.
 
Såre/ømme bryster og mannen sier de er uvanlig varme?[emoji85]
 
Jeg har litt uregelmessig menstrasjon, men den kommer vanligvis rundt den 1 hver mnd eller noen dager før den første. (Har også hendt at den har kommet noe senere men det begynner å bli noen mnd siden) kanskje viktig å nevne at jeg har hatt små blødninger eller spotting i 2 uker, og hva kan dette komme av?

Jeg føler selv at jeg har noen symptomer, men enda ikke turt å teste.

*Bilsyk (noe jeg aldri har vært)
*Veldig sliten og trøtt.
*Tett nese nesten hele tiden.
*veldig treg mage.
*Murringer og smerter som kan sammenlignes veldig med mensensmerter. Bare ikke fult så vonde.
*Jeg føler meg varm utenpå, men fryser hele tiden..
*Og veldig ømme bryster.
* Lukter ting. Klarte nesten ikke å stå med en kunde her om dagen, for det var en lukt jeg virkelig ikke klarte å sette fingeren på.
 
Last edited:
Jeg har litt uregelmessig menstrasjon, men den kommer vanligvis rundt den 1 hver mnd eller noen dager før den første. (Har også hendt at den har kommet noe senere men det begynner å bli noen mnd siden) kanskje viktig å nevne at jeg har hatt små blødninger eller spotting i 2 uker, og hva kan dette komme av?

Jeg føler selv at jeg har noen symptomer, men enda ikke turt å teste.

*Bilsyk (noe jeg aldri har vært)
*Veldig sliten og trøtt.
*Tett nese nesten hele tiden.
*veldig treg mage.
*Murringer og smerter som kan sammenlignes veldig med mensensmerter. Bare ikke fult så vonde.
*Jeg føler meg varm utenpå, men fryser hele tiden..
*Og veldig ømme bryster.
* Lukter ting. Klarte nesten ikke å stå med en kunde her om dagen, for det var en lukt jeg virkelig ikke klarte å sette fingeren på.

Spennende symptomer[emoji5] spottingen veit jeg ikke, kunne jo vært festeblødning, men det varer vel ikke i to uker! Eneste som kan gi deg et svar er nok en test! Men om du bruker å få mens rundt den 1., så er du jo langt over tiden den bør slå ut! Så du vil nok få et svar[emoji5]
 
3 dpo og jeg er av å på kvalm/uvel med mens lignende murringer. Tørr ikke håpe helt, men føler d er noe.
Så fryser jeg noe ekstremt, mer enn vanlig!
 
3 DPO ...

Har siden 1DPO vært kvalm/uvel og har en del murringer i magen.
 
Jeg gjor d i forrige svangerskap og ! Type ekstremt [emoji12]
Nå er murringene nesten konstante og, pluss jeg blir kvalm av og på. Nytt fra sist gang da jeg såvidt følte noe frem til kvalmem kom i uke 7/8
Ååh så Spennende! Når tenker du å teste ?
 
Så spenning i hverdagen alså! Det med hvert toalettbesøk er nervepirrende alså!
Litt for mye spenning [emoji23] haha neida. Men jo, er veldig distraherende merker jeg. Å d med hvert dobesøk er bare plagsomt! Sjekka ofte med første og. Gikk gjerne på do bare for å sjekke ute at jeg måtte tisse [emoji23]
 
Back
Topp