Den store symptomjakten!

6dpo her!
.
*På den 3 dagen begynte brystene å bli ømme. Dagene etter det har de bare blitt ømmere og tyngre. Vondt å ta av seg bhen!
*plutselig bilsyk i stad. Måtte åpne vinduet for og få kvalmen i sjakk.(veldig uvanlig for meg)
*generelt kvalm hele denne dagen.
*litt murringer i korsrygg/mage område. Minner meg om dagen før mensen type murring .. hmm
.
Klarte jo selvfølgelig ikke vente med testing, idag var testen blenda hvit. Tenker ny test på 10-11 dpo.
Tørr nesten ikke håpe, og føler kroppen tuller fælt! (Kan Jo være et virus på vei, men de brystene kan man umulig innbille seg for de er vonde de!)
Kunne ønske dagene kunne gått enda fortere Hehe : )
 
6dpo her!
.
*På den 3 dagen begynte brystene å bli ømme. Dagene etter det har de bare blitt ømmere og tyngre. Vondt å ta av seg bhen!
*plutselig bilsyk i stad. Måtte åpne vinduet for og få kvalmen i sjakk.(veldig uvanlig for meg)
*generelt kvalm hele denne dagen.
*litt murringer i korsrygg/mage område. Minner meg om dagen før mensen type murring .. hmm
.
Klarte jo selvfølgelig ikke vente med testing, idag var testen blenda hvit. Tenker ny test på 10-11 dpo.
Tørr nesten ikke håpe, og føler kroppen tuller fælt! (Kan Jo være et virus på vei, men de brystene kan man umulig innbille seg for de er vonde de!)
Kunne ønske dagene kunne gått enda fortere Hehe : )
Spennende symptomer da :) Masse lykke til!
 
Jeg og [emoji12] pluss jeg fryser helt ekstremt. Er 3dpo i dag håper vi begge har et magetroll nå da [emoji4]

Å, spennende! Håper på positive tester på oss begge om en ukes tid eller så :)
 
Last edited:
Hei, er ikke så inn i forkortelsene deres men hva tror dere?
-diaré og kvalme
-magevondt
-sår hals
-puppet som klør
-hvit krem aktig utflod
-trøtt
-må tisse støtt

Om jeg ikke husker feil var 1 dag av forrige mens ca 14desember... Når tror dere jeg eventuelt kanskje kan teste positivt? Måtte bare teste i går å da ble det neg... Krysser så klart fingre og tær og håper på positiv
 
Hei, er ikke så inn i forkortelsene deres men hva tror dere?
-diaré og kvalme
-magevondt
-sår hals
-puppet som klør
-hvit krem aktig utflod
-trøtt
-må tisse støtt

Om jeg ikke husker feil var 1 dag av forrige mens ca 14desember... Når tror dere jeg eventuelt kanskje kan teste positivt? Måtte bare teste i går å da ble det neg... Krysser så klart fingre og tær og håper på positiv

Mange opplever treg mage når de er gravide, men det betyr ikke at ingen opplever det motsatte.

Magevondt, er det som el-/menssmerter, eller knip? Isåfall ville jeg sett på om det var noe du kanskje reagerer på. Noen kan plutselig reagere på laktose/melk.. gjorde det selv i høst. Diaré, kvalm og magevondt. Hjalp å kutte ut melk over en periode. Reagerer ikke lenger nå.

Sår hals har jeg ikke hørt at er et symptom før.

Tror kremaktig utflod kan være et typisk tegn.
Samme med å være trøtt og å tisse mye.
I starten er det hormoner som fører til vannlatingen..
 
Som i begynnende mens smerter, holdt på i en stund. Sitter litt bak i korsryggen. Kroppen lurer meg vel bare og mensen kommer sikkert rett rundt hjørnet :oops: Jeg bestemte meg for å ikke tenke så mye på det og heller prøve med å ta det som det kommer :) så derfor vet ikke når jeg hadde eggløsning, får vente i noen dager til før jeg tar en ny test hvertfall, håpet på en liten en til i år er stort hvertfall :dummy::dummy1:
 
Jeg har litt trua på en spire hos deg jeg altså :)
 
Jeg har håpet :dummy: :dummy1:

Nå blir det sånn at jeg må sjekke regelmessig at mensen ikke er kommet, med første så satt det med en gang, så er litt rart å være inne i 4pp :nailbiting:

Ser den :)
Her gikk det også raskt med 2. og 3.mann... første tok litt lenger tid pga sa først. Blir spennende å se hvor lang tid vi Evt bruker denne gang :)
 
Jeg er bare på 5 eller 6 dpo nå, la inn aksjer to dager El uka med to dagers mellomrom. Hvis det ble befruktning så er vel ikke egget festet helt enda. Eneste jeg har kjent på som er nytt, er en merkelig sviende følelse under eggstokken. Men det kan jo bare være reaksjon etter el. Ellers ingen symptomer :happy:
 
Er 2 dager over ikm, har hatt helt blenda tester, senest i går.. men i dag har jeg litt sånn knip eller vondt på begge sidene nede i magen.. Hmm..men ikke noe ømme puppen eller noe.. håpe jo self at det er noe eggfesting vondt.. eller noe i den gaten.. men det kan vell likegodt være mensen som er på vei
 
Lite symptomer innbiller meg jeg er kvalm og puppene stikker men det er jo bare tull vett jo jeg er lik i dpo land hver gan og tempen var lavere idag... som forventet
 
Føler fortsatt kroppen er anderledes denne pp'n. Er 10-13 dpo og har IKM om 3 dager. En liten liste:
• Har ikke uren hud. Noe jeg pleier å starte å få 4-3 dager før IKM.
• puppene ble litt ømme ved ca 4 dpo. De har vært veldig vonde en dag og nesten ikke noe en annen dag. Jeg pleier å ha ømme pupper fra EL også topper smerten seg når TR kommer. Så ikke normalt som det er nå.
• vært litt små kvalm de siste 2 dagene. Heller ikke normalt ved PMS.
• føler meg mer trøtt. Noe som kom for 2 dager siden. Sovner på soffan tidlig på kvelden og er helt fjern.
• ha måtte tisse om natta de siste 2 dagene.
• hvit utflod, men dette kan også være PMS.
• Har pleid å ha skikkelige murringer fra EL til TR. Så ille at jeg har måtte ta Paracet. Men ikke denne gangen. Har litt små murringer som kommer og går. Men på en annen måte. Litt sug i magen og trykk.

Tenkte å vente til fredagen med å teste! Er faktisk veldig spent denne gangen [emoji12] så endten betyr dette noe eller så er det en helt anderledes PMS periode denne gangen [emoji23]
 
Kan jeg spørre dere som kjenner EL veldig godt, hvor lenge etter EL har dere symptomer ?
Jeg er 2 DPO og har idag kjent litt murring i mage og korsrygg...
 
Er 2 dager over ikm, har hatt helt blenda tester, senest i går.. men i dag har jeg litt sånn knip eller vondt på begge sidene nede i magen.. Hmm..men ikke noe ømme puppen eller noe.. håpe jo self at det er noe eggfesting vondt.. eller noe i den gaten.. men det kan vell likegodt være mensen som er på vei
Mer varme og strek i magen i dag, og nå har jeg noen svake steker å se på g testen.. Så blir spennende å se om noen dager
 
Jeg ble litt redd igår,for jeg går å kjenner på brystene mine hele tiden nå for å kjenne om de blir ømme (hehe) også merket jeg at det ene har litt mer klumper....sånne litt harde,som er ømme når jeg trykker på det... merkelig følelse,vanskelig å forklare...Det var sånn at jeg stokk litt,og ble brått redd for brystkreft... men kan puppene bli klumpete av graviditet ??
 
Jeg ble litt redd igår,for jeg går å kjenner på brystene mine hele tiden nå for å kjenne om de blir ømme (hehe) også merket jeg at det ene har litt mer klumper....sånne litt harde,som er ømme når jeg trykker på det... merkelig følelse,vanskelig å forklare...Det var sånn at jeg stokk litt,og ble brått redd for brystkreft... men kan puppene bli klumpete av graviditet ??

Hmmm. Her kan jeg dessverre ikke hjelpe! Håper noen andre har gode svar til deg [emoji173]️
 
Hmmm. Her kan jeg dessverre ikke hjelpe! Håper noen andre har gode svar til deg [emoji173]️
Håper jeg også :) virker som de er mindre idag, og symptomene jeg har er mer aktive på kveldstid har jeg merket... vet ikke om det er typisk heller.. eller jeg begynner å bli gal.... :smiley-ashamed004:smiley-ashamed004
 
Back
Topp