Den store symptomjakten!

Shoegrl

Forumet er livet
Himmelbarn
Marsboerne 20 18
Prøvere får også symptomer under prøvingen, og noen av disse indikerer faktisk en spire! Her kan man dele symptomer, så skal det bli artig å se hva som er reelle symptomer og hva som spiller en et puss. :rolleyes:

Noterer etterhvert hvem som faktisk fikk en spire i magen, til inspirasjon/motivasjon for andre med symptomer. Skulle jeg glemme deg/noen, så gi meg gjerne et lite vink. ;)

♥ - MrsWinchester
 
Last edited:
Min erfaring er at man ofte har MER symptomer de pp-ene man ikke er gravid enn de man faktisk ER gravide [emoji849][emoji85]
Så jeg legger ikke noe i noe lenger. Like greit syns jeg [emoji14] feks idag så har det murret mye der nede, men det er nok ingenting. Ca 7 dpo idag [emoji846]

Hehe, kan sikkert stemme det ja. Så gjenstår det å se da, om symptomene dine fra 7 DPO-ish stemmer ved endt PP. ;)
 
Hehe, kan sikkert stemme det ja. Så gjenstår det å se da, om symptomene dine fra 7 DPO-ish stemmer ved endt PP. ;)

Ja hos meg gjør det i alle fall det. Hadde så og si ingenting symptomer ved positiv test noen av gangene [emoji14]

Ja vi får se [emoji846][emoji1360]
 
Jeg veit ikke om det faktisk telte da jeg ikke var ordentlig gravid, men det er vel hcget som lager symptomene da så legger der til her: jeg fikk skikkelig halsbrann, såpass at jeg måtte ta noe for det. Det er sjeldent jeg må om jeg opplever det ellers, og isåfall er det bare en dag innimellom. Nå fikk jeg det og hadde det over flere dager, uansett hva jeg spiste eller drakk :)

Så jeg kommer nok til å se etter den langvarige halsbrannen neste gang :)
 
Jeg har ingen symptomer på verken det ene eller det andre, aner ikke engang om jeg har kommet over i dpo-land enda :eek:
 
Fikk ømme nipler igjen 8 dpo, litt av og på. Hadde dette etter jeg satt ovitrelle (inneholder hCG) hvor det ble svakere jo mer hCG som gikk ut av kroppen. Testet positivt kanskje 9 dpo, men skikkelig strek kom først 10-11 dpo. Nå 13 dpo er det ingen tvil :)
 
Hadde MASSE symptomer sist syklus, meeen fikk aldri noe positiv test. Denne gangen har jeg ingen følelse på noe som helst og ingen symptomer :p meeen, er ikke så mange DPO da heller.
 
Er kun 6 dpo. Men har en stingfølelse i livmoren. Blir svimmel om jeg reiser meg litt fort. Tisser ofte. Har aldri pleid å våkne av at jeg må på do. Men det har jeg begynt med nå.
 
Er jo alltid usikkert om man skal tolke alt som svangerskapssymptomer.
Men hos meg har jeg vært veldig løs i magen, vondt i puppene på jobb ved mye løfting og sånt . Hadde også stikking oppi der da jeg står mye på jobb . Ellers egentlig litt uggen . Og dårlig matlyst . Men dette kan jo være helt tilfeldig alt sammen .
 
Bruker dog å ha økt utflod etter eggløsning når man ikke prøvde . Så det har jeg ikke hatt nå .
 
Hvordan står det til med symptomene deres? Og er det noen som har testet?
Selv har jeg ømme brystvorter (etter litt googling fant jeg ut at dette visstnok er vanlig etter EL), halsbrann og dårligere matlyst. Er bare 8 dpo :p
 
Hvordan står det til med symptomene deres? Og er det noen som har testet?
Selv har jeg ømme brystvorter (etter litt googling fant jeg ut at dette visstnok er vanlig etter EL), halsbrann og dårligere matlyst. Er bare 8 dpo :p
Jeg er litt uggen og en rar "bobling" i magen, men det kan bortforklares som at jeg har spist uregelmessig :p skal teste på tirsdag! Gru-gleder meg! Har veldig blandet magefølelse nå, håper er sterkt men tør ikke helt å håpe heller :sorry:
 
Jeg hadde masse symptomer allerede fra 2 dpo, og var egentlig rimelig sikker allerede da. Men mistet i sa bare noen uker tidligere, så jeg kjente nok igjen mye av de samme tingene. Nå kommer det nye ting omtrent daglig. Nytt for i går var halsbrann, 11 dpo.
 
Den første gangen jeg var gravid ble jeg fort bilsyk .. fikk også akutt nyseanfall på jobben. Nøys kanskje 60 ganger og ble helt tett. Veldig merkelig egentlig. Utover det var det lite.

Andre gangen visste jeg det omtrent fra eggløsning. Hadde helt syke el smerter. Stakk i rumpa liksom:hilarious::hilarious: murringen fortsatte og 5 Dpo kjente jeg kraftige stikk i venstre eggstokk.. fra dag 6 kjente jeg det i bekkenet. Bare visste jeg var gravid.

Nå i pp1 etter ma hadde jeg sykt mange symtomer som fks stikking i bekken og murring i mage + at jeg måtte opp på natta for å tisse osv - MEN var altså ikke gravid! Sykt at man kan innbille seg så mange symtomer. Følte meg rett å slett dum/lurt av kroppen:arghh::hilarious: så.... jeg legger ikke så mye i symtomer lenger før jeg ser to streker! :)
 
Den første gangen jeg var gravid ble jeg fort bilsyk .. fikk også akutt nyseanfall på jobben. Nøys kanskje 60 ganger og ble helt tett. Veldig merkelig egentlig. Utover det var det lite.

Andre gangen visste jeg det omtrent fra eggløsning. Hadde helt syke el smerter. Stakk i rumpa liksom:hilarious::hilarious: murringen fortsatte og 5 Dpo kjente jeg kraftige stikk i venstre eggstokk.. fra dag 6 kjente jeg det i bekkenet. Bare visste jeg var gravid.

Nå i pp1 etter ma hadde jeg sykt mange symtomer som fks stikking i bekken og murring i mage + at jeg måtte opp på natta for å tisse osv - MEN var altså ikke gravid! Sykt at man kan innbille seg så mange symtomer. Følte meg rett å slett dum/lurt av kroppen:arghh::hilarious: så.... jeg legger ikke så mye i symtomer lenger før jeg ser to streker! :)

Samme her, tror det ikke før jeg ligger på føden med baby i armene! ;)
 
Back
Topp