Og jammen ble det ikke spire! Gratulerer.
Ja det ble det gitt! Takk [emoji3] tror denne gangen må ha vært litt annerledes enn de andre. Kanskje det er alderen eller noe [emoji14][emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og jammen ble det ikke spire! Gratulerer.
Ja det ble det gitt! Takk [emoji3] tror denne gangen må ha vært litt annerledes enn de andre. Kanskje det er alderen eller noe [emoji14][emoji85]
Hehe, kanskje alderen har noe å si ja. Kjempebra det klaffet allikevel da, tross at det ikke ble hverken lavkarbo og at du hadde flere symptomer enn vanligvis når du har vært gravid tidligere. Heier dere frem helt til termin!
Her er det ømme brys, humørsvingninger og rare lyster på mat og drikke... 7 dager til mensen kanskje kommer. Men når kan jeg teste? Er såååååååå gira, hehe...
Ømme bryster, vondt i korsryggen, oppblåst (men det er sikkert pga pizzarestene jeg hadde til frokost), må tisse hele tiden.. og hadde en liten blødning nå. Festeblødning?!?! Venter tr om over en uke...!
Spennende med symptomer da Når tenker du å teste?Her sitter jeg med mye kvalme, følelsen av å måtte spy, ble bilsyk (noe jeg aldri blir, egentlig så føler hele kroppen seg uvell, plutselig trøtt i går på dagen. Jeg vet ikke helt jeg, men tørr ikke å håpe noe. TAR skal komme på lørdag, så vi får se
Tenkte å teste på fredag, dagen før TR. Tok test for noen dager siden, dessverre neg. Så håper iallefall på to streker på fredag, om den så er svakSpennende med symptomer da Når tenker du å teste?
Spennende! Er du med i den tråden lillyzilly har lagd om testing til helga?Tenkte å teste på fredag, dagen før TR. Tok test for noen dager siden, dessverre neg. Så håper iallefall på to streker på fredag, om den så er svak
Det er jeg ikke helt sikker påSpennende! Er du med i den tråden lillyzilly har lagd om testing til helga?
Er i dpo land nå, og jeg opplever en del murringer og stikkinger helt nederst i magen. Blør lett fra nese og tannkjøtt (noe jeg aldri har gjort ellers). Har også en del humørsvingninger + at jeg blør pittelitt. Men vet ikke om det er festeblødning eller mensen som er på tur.... er 11 dpo idag, og ikm på onsdag. Har også hatt en del hodepine....
Blir spennende å se om jeg er gravid eller om kroppen bare lurer meg