Den store symptomjakten!

Ja det ble det gitt! Takk [emoji3] tror denne gangen må ha vært litt annerledes enn de andre. Kanskje det er alderen eller noe [emoji14][emoji85]

Hehe, kanskje alderen har noe å si ja. :p Kjempebra det klaffet allikevel da, tross at det ikke ble hverken lavkarbo og at du hadde flere symptomer enn vanligvis når du har vært gravid tidligere. :) Heier dere frem helt til termin!
 
Hehe, kanskje alderen har noe å si ja. :p Kjempebra det klaffet allikevel da, tross at det ikke ble hverken lavkarbo og at du hadde flere symptomer enn vanligvis når du har vært gravid tidligere. :) Heier dere frem helt til termin!

Ja veldig kjekt [emoji3] vi har vært like nervøse både andre og tredje gangen vi skulle prøve, siden førstemann er ivf-barn. Er så takknemlig og glad for at det ikke alltid trengte å være så vanskelig som da.

Tusen takk [emoji173]️ håper dere alle kommer etter snart [emoji846]
 
Her er det ømme brys, humørsvingninger og rare lyster på mat og drikke... 7 dager til mensen kanskje kommer. Men når kan jeg teste? Er såååååååå gira, hehe...
 
Puppan mine klør som i granskauen, kan det være et symptom?
Trur faktisk jeg har litt humørsvingninger å nå og treg mage.
 
Her er det ømme brys, humørsvingninger og rare lyster på mat og drikke... 7 dager til mensen kanskje kommer. Men når kan jeg teste? Er såååååååå gira, hehe...

Det finnes de som allerede begynner på 5 DPO, så dersom du har veldig lyst til å teste, så gjør det! ;) ( Bilde av testen er obligatorisk her etterpå da så klart! :p )
 
Hehe, ja klarer vel ikke å la være å teste heller [emoji23] Slenger med et bilde når jeg får motet meg opp til å teste [emoji16]
 
Ømme bryster, vondt i korsryggen, oppblåst (men det er sikkert pga pizzarestene jeg hadde til frokost:p), må tisse hele tiden.. og hadde en liten blødning nå. Festeblødning?!?! Venter tr om over en uke...!
 
Følt meg veldig oppblåst, lite energi og sovet ett par kvelder etter jobb, kvalme som kommer og går noen dager, ømme nippler rund EL og noe øm på en av nipplene på fredag og i går faktisk ! :wideyed: Men jeg tror jeg inbiller meg mye - tror jeg har hatt mange innbilte svangerskap :angelic::hilarious:

Først nå de to-tre siste dagene jeg har hatt mens murringer som kommer og går.:wideyed: hvem vet ? får teste om en uke hvis ikke mens kommer :)
 
Har denne gang ingen symptomer bortsett fra stikking i venstre side som kjennes utrolig godt når jeg ler, er på do, under trening osv. Forrige runde ( ble gravid, men mistet) hadde jeg akkurat det samme, men ingen av de andre symptomene jeg fikk har meldt seg enda.. Har derfor ikke helt troa på at dette er runden for oss, men så er det bare DPO 5. Kanskje egget festet seg litt tidligere forrige runde og ikke festet seg enda? Blir litt halvgærn [emoji28]
 
Ømme bryster, vondt i korsryggen, oppblåst (men det er sikkert pga pizzarestene jeg hadde til frokost:p), må tisse hele tiden.. og hadde en liten blødning nå. Festeblødning?!?! Venter tr om over en uke...!

Får satse på at det er festeblødning! :D
 
Positiv EL test forrige lørdag. Murringene bare fortsatte, 3 stikkinger i høyre siden på torsdag. Fortsatt mye murring/verking. Strekker meg fælt når jeg skal snu meg i sengen og var på lukter noe jeg ikke bruker å være. Strakk meg veldig sist når jeg var gravid og mista, men var ikke var på lukter da.
Hvis EL var mandag, da EL testen var veldig mye svakere, så er jeg jo bare 5dpo i dag. Skjønner ikke at symptomene skal komme såtidlig.
 
Tenkt å dele litt jeg også ^^ i går begynte det med noen skikkelig stikkinger/ilinger på venstre side nede i magen og idag fortsatte det med masse stikkinger og nesten en følelse av "bevegelser" i nedre sel av magen. Tror jeg er 11 dpo (lørdag 25)
 
Her sitter jeg med mye kvalme, følelsen av å måtte spy, ble bilsyk (noe jeg aldri blir, egentlig så føler hele kroppen seg uvell, plutselig trøtt i går på dagen. Jeg vet ikke helt jeg, men tørr ikke å håpe noe. TAR skal komme på lørdag, så vi får se :dontknow
 
Her sitter jeg med mye kvalme, følelsen av å måtte spy, ble bilsyk (noe jeg aldri blir, egentlig så føler hele kroppen seg uvell, plutselig trøtt i går på dagen. Jeg vet ikke helt jeg, men tørr ikke å håpe noe. TAR skal komme på lørdag, så vi får se :dontknow
Spennende med symptomer da :) Når tenker du å teste?:)
 
Tenkte å teste på fredag, dagen før TR. Tok test for noen dager siden, dessverre neg. Så håper iallefall på to streker på fredag, om den så er svak :)
Spennende! Er du med i den tråden lillyzilly har lagd om testing til helga?:)
 
Er i dpo land nå, og jeg opplever en del murringer og stikkinger helt nederst i magen. Blør lett fra nese og tannkjøtt (noe jeg aldri har gjort ellers). Har også en del humørsvingninger + at jeg blør pittelitt. Men vet ikke om det er festeblødning eller mensen som er på tur.... er 11 dpo idag, og ikm på onsdag. Har også hatt en del hodepine....
Blir spennende å se om jeg er gravid eller om kroppen bare lurer meg :)
 
Er i dpo land nå, og jeg opplever en del murringer og stikkinger helt nederst i magen. Blør lett fra nese og tannkjøtt (noe jeg aldri har gjort ellers). Har også en del humørsvingninger + at jeg blør pittelitt. Men vet ikke om det er festeblødning eller mensen som er på tur.... er 11 dpo idag, og ikm på onsdag. Har også hatt en del hodepine....
Blir spennende å se om jeg er gravid eller om kroppen bare lurer meg :)

Krysser fingrene for deg ❤ Spennende å se om du får positiv test :)
 
Back
Topp