Den store symptomjakten!

Er i dpo land nå, og jeg opplever en del murringer og stikkinger helt nederst i magen. Blør lett fra nese og tannkjøtt (noe jeg aldri har gjort ellers). Har også en del humørsvingninger + at jeg blør pittelitt. Men vet ikke om det er festeblødning eller mensen som er på tur.... er 11 dpo idag, og ikm på onsdag. Har også hatt en del hodepine....
Blir spennende å se om jeg er gravid eller om kroppen bare lurer meg :)
Så spennende :D Krysser fingrene for spire ;) ;)

Var nok ingen spire denne gangen heller, mensen kom idag :/ veldig irriterende at kroppen kan lure en så masse :shifty::wideyed:
Kroppen kan være rett og slett ondskapsfull av og til har jeg funnet ut :shifty: Sist PP var jeg sikker på at jeg var gravid. Hadde symptomer i fleng, men neida! Leit at tr kom :sorry: Masse lykke til med ny PP!

Hadde masse symptomer rundt el men så forsvant de liksom :bored: Luft i magen, forstrekkelses følelse i livmor området, mye utflod etc ,Venter fortsatt litt til før jeg tester.

ømme bryst, murringer i magen og det føles "ømt" hele tiden, treg mage, stikkinger i livmor...men alt dette kan godt være bare mensen symptomer. siden jeg er vant med å få ømme bryst og murringer fra EL til TR.
har en dårlig følelse :/

Så ikke på datoene jeg :p men hadde du mensmurringer rett etter EL da? For det er akkurat sånn jeg har det nå, 2DPO, og tror det har klikket for meg :p
Jeg ventet og ventet på el, så fikk jeg positiv el-test cd14 og omsider negativ på cd15 på kvelden. Fortsatt negativ cd 16, og kjente på rygg og hele kropp at noe skjedde (deriblant murringer) :) men hadde litt småmurringer fra 2-3dpo og til litt ut i graviditeten :p

Jeg ventet og ventet på el, så fikk jeg positiv el-test cd14 og omsider negativ på cd15 på kvelden. Fortsatt negativ cd 16, og kjente på rygg og hele kropp at noe skjedde (deriblant murringer) :) men hadde litt småmurringer fra 2-3dpo og til litt ut i graviditeten :p

Veldig gøy å lese :D Takk for svar <3

Jeg har mensmurringer (ble usikker på om kroppen kanskje slet med å slippe egget, men ny EL-test ble neg), og i dag har jeg også litt vondt i bekkenet igjen (to fullgått sv.skap bak meg, så det er ødelagt, men ikke merket stort til det de siste mnd). Veldig spent på å ta en test om en uke, håper veldig såklart :)

Veldig gøy å lese :D Takk for svar <3

Jeg har mensmurringer (ble usikker på om kroppen kanskje slet med å slippe egget, men ny EL-test ble neg), og i dag har jeg også litt vondt i bekkenet igjen (to fullgått sv.skap bak meg, så det er ødelagt, men ikke merket stort til det de siste mnd). Veldig spent på å ta en test om en uke, håper veldig såklart :)
Spennende!! Krysser fingrene for deg :D:Heartred

Heisann!

Tenkte å slenge meg på her Jeg fikk positiv EL test tirsdag 23 mai og forventer mensen lørdag 3, eller søndag 4 mai. Har bare fulgt mine 2 siste sykluser og er i første PP. Har en sønn fra før. Kjente litt stikkinger idag og må tisse på nettene. Ellers er det nada symptomer. Venter i spenning!

ømme bryst, murringer i magen og det føles "ømt" hele tiden, treg mage, stikkinger i livmor...men alt dette kan godt være bare mensen symptomer. siden jeg er vant med å få ømme bryst og murringer fra EL til TR.
har en dårlig følelse :/

Nå har disse symptomene plutselig blitt nesten borte...enda ikke fått mensen men har bare fått negative tester hittil.
noen som har opplevd at symptomer har blitt borte før IKM?

Slenger meg med her jeg også, dpo5 ! Har boblet i hele 2 dager nå. Masse luft i magen og det kan boble skikkelig der nede! Pleier ikke å være slik ellers! Har vært støl i korsryggen også i 2 dager.. Men kanskje det er pga at jeg har gått mye i ulendt terreng?! Er veldig spent, prøver å ikke bli for gira

Morgenkvalme, vonde brystvorter, vondt i korsryggen, murringer, liten blødning, strekker litt nede under navlen innimellom. Aner ikke om jeg har hatt EL og i tilfelle når. Bare på CD 18 i dag.

Jeg prøver så godt jeg kan å holde oversikt over mensen og EL med appen Flo. I følge den hadde jeg EL 14.06. Føler jeg aldri blir mett på mat, kjenner ett tomt "hull" i magen hele tiden. Det stikker på høyre side i lysken og har vondt på høyre side ved samleie. Er det for tidlig å kjenne meg gravid? Når burde jeg teste?

Slenger meg på her. Har hatt utrolig mye symptomer siden eggløsning. Kvalme som kommer og går, utrolig mye romling i magen,svimmel, trøtt og nå vondt i brystene. Har egentlig hele tiden tenkt at jeg innbiller meg dette, da det står på diverse sider at symptomene ikke er merkbar før etter 5 uker. Kan heller ikke se bort fra at det kanskje er et magevirus eller noe. Blir spennende å se om kroppen bare spiller meg et puss eller om det er ekte. Da har jeg i såfall kjent symptomer siden 1 uke etter EL

Jeg prøver så godt jeg kan å holde oversikt over mensen og EL med appen Flo. I følge den hadde jeg EL 14.06. Føler jeg aldri blir mett på mat, kjenner ett tomt "hull" i magen hele tiden. Det stikker på høyre side i lysken og har vondt på høyre side ved samleie. Er det for tidlig å kjenne meg gravid? Når burde jeg teste?

Om el var 4 dager siden er nok ikke egget festet enda og er per definisjon ikke gravid -ENDA ;D egget bruker ca 7 dager på å dele seg før det kan utvikle seg videre i livmoren.
Stikkingen på høyre siden kan være at du hadde eggløsning fra den siden og eggstokken er litt hoven og vond. Ellers kjenner jeg stikking i lysker hver dpo-tid og i eggledern kjenner jeg en slags napping (en slags vakumfølelse), jeg vil tro det er egglederne som jobber med å få egget nedover da jeg nå kun kjenner det der jeg har eggleder og bare stikking på den siden egglederen er fjernet.
Jeg merker masse symptomer på progesteronet som skilles ut i dpoland og det er veldig like symptomer på graviditet fordi progesteronet også øker når man blir gravid :)

Men om det er et befruktet egg som fester seg i livmor skjer vel dette i snitt ca 7-9dpo, så om du tester 10dpo kan du få en pekepinn, men får du negativt resultat betyr ikke det at du ikke er gravid da egget kan feste seg opp til 12dpo. Da produseres hcg som har dobla seg hver 48-72 time. En vanlig butikktest slår ut på 25mlu/ml og normal mengde hcg kan ligge på opp til 5mlu/ml hos en ikke-gravid. Så du kan altså få positiv test 1-3 fager etter egget er festet ;)
Dette ble langt, men håper det hjelper :) Krysser fingre og tær :)

Back
Topp