Om el var 4 dager siden er nok ikke egget festet enda og er per definisjon ikke gravid -ENDA ;D egget bruker ca 7 dager på å dele seg før det kan utvikle seg videre i livmoren.
Stikkingen på høyre siden kan være at du hadde eggløsning fra den siden og eggstokken er litt hoven og vond. Ellers kjenner jeg stikking i lysker hver dpo-tid og i eggledern kjenner jeg en slags napping (en slags vakumfølelse), jeg vil tro det er egglederne som jobber med å få egget nedover da jeg nå kun kjenner det der jeg har eggleder og bare stikking på den siden egglederen er fjernet.
Jeg merker masse symptomer på progesteronet som skilles ut i dpoland og det er veldig like symptomer på graviditet fordi progesteronet også øker når man blir gravid
Men om det er et befruktet egg som fester seg i livmor skjer vel dette i snitt ca 7-9dpo, så om du tester 10dpo kan du få en pekepinn, men får du negativt resultat betyr ikke det at du ikke er gravid da egget kan feste seg opp til 12dpo. Da produseres hcg som har dobla seg hver 48-72 time. En vanlig butikktest slår ut på 25mlu/ml og normal mengde hcg kan ligge på opp til 5mlu/ml hos en ikke-gravid. Så du kan altså få positiv test 1-3 fager etter egget er festet
Dette ble langt, men håper det hjelper
Krysser fingre og tær