Den store symptomjakten!

10 dpo! Prøver å ikke henge meg opp for mye i symptomer, men kjenner idag på svaak kvalme, føler meg litt uvel, har gjort det siden igår kveld. Idag kom det bittelitt blod på papiret, og foreløpig ikke noe mer. Det gir meg håp, selv om jeg ikke hadde noe form for festeblødning i de andre svangerskapene. Negativ test igår, men er tom for tester! Bestilte nye fra billigtester igår, håper de kommer fort! :woot:
 
Lurer på om jeg har reprise fra forrige gang jeg var gravid sånn rett etter unnfangelse. I går og i dag har jeg vært så trøtt, sliten og blir sur for ingenting. Helt lik som jeg var forrige gang jeg var gravid. Men så vet jeg ikke når jeg har hatt eller når jeg skal ha EL fordi jeg har hatt hormonspiral å tok den ut for 2 uker siden. Samboeren min er veldig sikker på at jeg er gravid pga måten jeg er på akkurat nå. Blir spennende å se fremover om det utvikler seg til mer gravidsymptomer.
 
Okei, nå tror jeg at jeg ikke kan ignorere symptomene mer:hilarious:fortsatt øm i puppene, vondt i magen/lysken, kvalm som fy, ivrig:rolleyes:, trøtt og sliten og mannen spurte meg i hele går om jeg var sur når jeg sa noe:hilarious:lurer på om det er noen humørsvingninger ute å går? Stakkars mann!!:hilarious:
 
Hatt litt halsbrann, økt tissetrang, murringer og litt stikkinger...men akkurat nå kjennes det som TR er rett rundt hjørnet :(
 
Da har mensmurringer startet, men håper virkelig ikke at TR er på vei nå. Fikk de samme murringene forrige gang noen dager før ikm. Men kjenner ikke noe i puppene som jeg gjorde sist gang på denne tiden.
 
8 dpo: Har hatt murringer siden ca 3 dpo. Sist jeg ble gravid hadde jeg det samme, og var 100% sikker på at tr skulle komme, så testen tok jeg bare for morro skyld. Dvs at akkurat dette symptomet kan like godt være tr som graviditet. Derfor et lite håndfast symptom.
Kommet noen små kvalmebølger, men var ikke kvalm så tidlig sist. Men har heller ikke vært kvalm i det hele tatt siden jeg hadde MA i mars... Er småkvalm i perioder sånn generelt, kan være psykisk tror jeg. Så dette symptomet er heller ikke akkurat konkret.

Morsomt med symptomjakt, men kan være litt forvirrende også. Beste symptom er vel uteblitt tr, og ikke minst positiv test!
 
8 dpo: Har hatt murringer siden ca 3 dpo. Sist jeg ble gravid hadde jeg det samme, og var 100% sikker på at tr skulle komme, så testen tok jeg bare for morro skyld. Dvs at akkurat dette symptomet kan like godt være tr som graviditet. Derfor et lite håndfast symptom.
Kommet noen små kvalmebølger, men var ikke kvalm så tidlig sist. Men har heller ikke vært kvalm i det hele tatt siden jeg hadde MA i mars... Er småkvalm i perioder sånn generelt, kan være psykisk tror jeg. Så dette symptomet er heller ikke akkurat konkret.

Morsomt med symptomjakt, men kan være litt forvirrende også. Beste symptom er vel uteblitt tr, og ikke minst positiv test!
Morsomt, men også svært frustrerende! For meg som hadde første PP forrige syklus kjente jeg på mye rart siden jeg har gått på hormonprevensjon så lenge. Hadde så sykt ømme nippler, men det kom jo bare av progesteronøkning etter EL:knegg: Den som leter, finner:p Men det er jo litt gøy også, klarer ikke la være:angelic:
 
Denne mnd hadde jeg stikninger i magen, og eggløsning-lignende smerter i siden fra 7dpo. Samboeren min syns brystene mine hadde endret seg litt. 9dpo fikk jeg positive tester ☺️

Det var vår første skikkelige pp, men har vært uten prevensjon siden februar. Forrige mnd kjente jeg meg mer oppblåst enn vanlig og hadde en del halsbrann, men da var det ingen baby.
 
Last edited:
Denne mnd hadde jeg stikninger i magen, og eggløsningstest-lignende smerter i siden fra 7dpo. Samboeren min syns brystene mine hadde endret seg litt. 9dpo fikk jeg positive tester ☺️

Det var vår første skikkelige pp, men har vært uten prevensjon siden februar. Forrige mnd kjente jeg meg mer oppblåst enn vanlig og hadde en del halsbrann, men da var det ingen baby.
Nå lo jeg litt her, gøy med autokorrekt:laughing002 Så flott at du ble gravid denne gang:love7
 
QUOTE="Snorkfrk., post: 26267629, member: 57640"]Nå lo jeg litt her, gøy med autokorrekt:laughing002 Så flott at du ble gravid denne gang:love7[/QUOTE]

hahaha, se der ja :knegg:

Ja :love2 veldig fin og spesiell følelse
 
De gangene jeg har vært gravid, har jeg hatt tydelige stikkinger og ømme pupper (har normalt ikke det før tr). Det er disse tegnene som har fått meg til å teste, ettersom jeg har ustabil syklus og ikke kan ta utgangspunkt i det.
 
I 2015 da jeg var gravid med sønnen min.
En uke etter at mensen ikke kom så lurte jeg på hvor det ble av den. Hadde ikke i min villeste fantasi trodd at jeg var gravid da jeg gikk på P-piller. Tok testen for moroskyld og den var positiv.
Ingen symptomer så i uke 8 var jeg nødt til å ta tidlig ul da jeg lurte veldig om det faktisk var noe der og om det var noe liv. Og det var det ❤️
Uke 10 eller 11 begynte jeg å merke svakere smerter i ryggen og oppblåst mage. Det var alle symptomene mine. Så jeg var heldig.
 
3 dpo i dag og har fortsatt EL- smerter. Håper det betyr noe :p. Men det er nok kanskje bare helt vanlig, ikke vet jeg. Håper og tror :)


Samme her :) Har hatt murringer siden dag 1. Dette er min nr.3 og ganske sikker på at jeg hadde noe av det samme da og. Hvis ikke tror jeg at det må være cyste, men det er ikke noe jeg pleier å ha. Har du tatt test enda? :)
 
Med begge barna mine fikk jeg noe jeg tror var festesmerter.
Det føltes som om noen sakte presset en spiker inn i livmor. Det var så vondt at jeg måtte puste meg gjennom det, tror det varte et minutts tid.

Er nygravid nå med nr 3, og på kvelden 10dpo kjente jeg masse bittesmå nålestikk i livmor.
Det husker jeg ikke fra de andre gangene.
 
Er 11 DPO og fikk negativ graviditetstest idag. Kjenner symptomer på TR, så mulig den kommer på lørdag/om tre dager som planlagt.. Skal sies jeg har hatt lignende mensensmerter i en uke, noe jeg ikke har brukt å ha så mange dager før mensen.. ! Alt kan jo egentlig tolkes som graviditet om man vil, samtidig som det kan være tusen andre grunner til man kjenner det slik også..!
 
Symptomer.. føles ut som det er noe på gang i puppene.. men det har vart i 2 uker nå..
for ca 1 uke siden fikk jeg en slags neseblod smak uten å blø neseblod. trodde det var pga jeg hadde nyset
for hardt. Men nei kommer innimellom. Ikke hatt det type symptomet før ihvertfall, så sitter her og håper da..
Når man snakker om solen, ekkel metal smak/neseblod smak når jeg puster.. Anyone?
 
Symptomer.. føles ut som det er noe på gang i puppene.. men det har vart i 2 uker nå..
for ca 1 uke siden fikk jeg en slags neseblod smak uten å blø neseblod. trodde det var pga jeg hadde nyset
for hardt. Men nei kommer innimellom. Ikke hatt det type symptomet før ihvertfall, så sitter her og håper da..
Når man snakker om solen, ekkel metal smak/neseblod smak når jeg puster.. Anyone?
For mange er metallsmak et av de aller tidligste tegnene, mener jeg å ha lest.
 
Back
Topp