Den store symptomjakten!

Forrige gang da det endte i SA kjente jeg alledere ting 2 dpo. Folk sier det er helt umulig, men jeg er fast bestemt på alt som var anderledes. Støl og murring nederst i magen, bråsint, gråt av ingenting og frøys å var varm etter hverandre, tydelige blodårer på puppene og bringe og store vonde røde nipler.. jeg var sikker da på at det var noe :) å det var det. Men mistet i uke 5.
Nå prøver vi igjen, 2 sykluser etter og jeg er 5 dpo. Murrer godt i magen nå også. Det har det gjort siden 2 dpo. Men er usikker hva jeg skal kjenne etter nå når jeg står oppi det :laughing025
 
Last edited:
Forrige gang da det endte i SA kjente jeg alledere ting 2 dpo. Folk sier det er helt umulig, men jeg er fast bestemt på alt som var anderledes. Støl i magen, bråsint, gråt av ingenting og frøys å var varm etter hverandre, tydelige blodårer på puppene og bringe og store røde nipler.. jeg var sikker da på at det var noe :) å det var det. Men mistet i uke 5.
Nå prøver vi igjen, 2 sykluser etter og jeg er 5 dpo. Murrer godt i magen nå også. Det har det gjort siden 2 dpo. Men er usikker hva jeg skal kjenne etter nå når jeg står oppi det :laughing025
Wæ, store røde nippler har jeg denne pp også. 8dpo nå sinnsykt vonde er de også :eek: knivstikk i eggstokkene, bytter fra side til side og halsbrann. :wtf: aldri vært gravid før så ander ikke hva jeg ser etter, men etter 1 år med prøving så begynner jeg å kjenne kroppen litt. Dette er nytt :hilarious:
 
Wæ, store røde nippler har jeg denne pp også. 8dpo nå sinnsykt vonde er de også :eek: knivstikk i eggstokkene, bytter fra side til side og halsbrann. :wtf: aldri vært gravid før så ander ikke hva jeg ser etter, men etter 1 år med prøving så begynner jeg å kjenne kroppen litt. Dette er nytt :hilarious:
Jeg har trua på at du er gravid altså ;):joyful:
 
Har du bilde?:)
Ja, men vsnskelig å få noe på bilde
IMG_20190523_230926.jpg
 
Er det noen her som har opplevd kløe på puppene som et symptom? I dag har det vært ganske voldsomt, men ekstra da jeg hadde på bh. Er en bh jeg pleier å bruke.
 
Er det noen her som har opplevd kløe på puppene som et symptom? I dag har det vært ganske voldsomt, men ekstra da jeg hadde på bh. Er en bh jeg pleier å bruke.
Hei!
Jeg har også det, men trodde at dette sikkert ikke er et symptom. Samt at jeg har vært veldig trøtt, sov en liten dupp og det pleier jeg aldri å gjøre, med mindre jeg er syk.
 
Hei!
Jeg har også det, men trodde at dette sikkert ikke er et symptom. Samt at jeg har vært veldig trøtt, sov en liten dupp og det pleier jeg aldri å gjøre, med mindre jeg er syk.
Spennende, nei, aner ikke! Har lest at puppene kan både klø, stikke og ha andre symptomer når de vokser. Jeg har også vært ekstra trøtt og sliten de siste dagene, men i forhold til deg sover jeg gjerne en liten dupp når som helst :hilarious:
 
Jeg er 9 dpo. Men har liksom ikke noe symptomer syns jeg. Bare murringer/stikkinger som vanlig, kløende pupper og litt trøttere enn normalt. Du da, dpo?
Jeg har det på samme måte som deg mtp. Noen symptomer, er mellom 7-8 dpo. Mange sier at den måneden de faktisk er gravid, så har de mindre symptomer. Så kan jo love godt? Vi får vente å se :nailbiting::D
 
Har hatt en drøss med symptomer som blutselig nesten er vekk ved 9 dpo...? Noen som har opplevd det? Og likevel vært gravid. Har faktisk fått mørke ringer rundt brystvortene. :hilarious: Større er de også. Ser helt sprøtt ut :hilarious:
 
Jeg har det på samme måte som deg mtp. Noen symptomer, er mellom 7-8 dpo. Mange sier at den måneden de faktisk er gravid, så har de mindre symptomer. Så kan jo love godt? Vi får vente å se :nailbiting::D
La oss håpe det er positivt og at det klaffer for oss begge to!:D
 
Jeg føler jeg hele tiden har murring, stikkinger osv så å si hele cyklus :(
Siste mens var ikke så ille mtp blødning smerter og sånt, men nå på dag 10 i cyklus har jeg litt sånn murring/ubehag.
ømme pupper får jeg av og til uansett...
 
Jeg føler jeg hele tiden har murring, stikkinger osv så å si hele cyklus :(
Siste mens var ikke så ille mtp blødning smerter og sånt, men nå på dag 10 i cyklus har jeg litt sånn murring/ubehag.
ømme pupper får jeg av og til uansett...
Jeg føler at kroppene våre lurer oss.
 
Back
Topp