Den store symptomjakten!

Ja! jeg er enig ;) veldig mye lureri på gang
Vi får liksom ikke gjort så mye annet enn å krysse fingrene og håpe det klaffer heller. Jeg prøver iherdig å ikke kjenne etter symptomer, og holde meg unna tester, men føler ikke at jeg klarer det :facepalm:
 
Jeg har egentlig bestemt meg for at jeg ikke skal bry meg om symptomer denne pp, og heller ta det med ro. Har liksom følt noe de andre gangene, uten at det har vært noe også. Så man blir ikke klok.
Er 4 dpo i dag. Har kjempe såre brystvorter, og har nettopp hatt noen pulserende stikk på høyre side ved eggstokkene.
Men blir spennende å se.. Håper selvsagt det går veien for oss denne gangen.. :happy:
 
Vi får liksom ikke gjort så mye annet enn å krysse fingrene og håpe det klaffer heller. Jeg prøver iherdig å ikke kjenne etter symptomer, og holde meg unna tester, men føler ikke at jeg klarer det :facepalm:

Ja vi får krysse alt som krysse kan :)
Det nærmer seg EL dag her, men testene er så veldig svake :/
Kanskje gjør jeg feil?
 
Ja vi får krysse alt som krysse kan :)
Det nærmer seg EL dag her, men testene er så veldig svake :/
Kanskje gjør jeg feil?
Jeg tror ikke man skal klare å gjøre det feil. Jeg testet for el denne pp. 13/5 var fikk jeg positiv test. Men når jeg tester for el morgenen den 13/5 var den negativ, men testet ca kl 1430 samme dag, da var den knall positiv. Det samme var den morgenen den 14/5. Derimot kl 1430 den 14/5 var den negativ. Det var litt rotete, men håper du skjønte det. Hvilke tester bruker du og når tester du? Sikkert unødvendig å teste to ganger om dagen, men jeg gjorde det for å se om jeg faktisk hadde el. :happy:
 
Jeg tror ikke man skal klare å gjøre det feil. Jeg testet for el denne pp. 13/5 var fikk jeg positiv test. Men når jeg tester for el morgenen den 13/5 var den negativ, men testet ca kl 1430 samme dag, da var den knall positiv. Det samme var den morgenen den 14/5. Derimot kl 1430 den 14/5 var den negativ. Det var litt rotete, men håper du skjønte det. Hvilke tester bruker du og når tester du? Sikkert unødvendig å teste to ganger om dagen, men jeg gjorde det for å se om jeg faktisk hadde el. :happy:

Kjøpte tester på Normal. Tar ca 16 ish
ser det står tisset skal være stuetemp eller mellem 15-30 grader? har det så mye å si?
 
Jeg har så vondt i ryggen, spesielt hvis jeg sitter rett opp og ned. Smerten/ubehaget sitter i korsryggen, men stråler oppover til midten. Pleier ikke å ha sånn ryggsmerte som dette. Hadde en ganske "kraftig" eggløsning denne gangen, så kan hende tr blir ekstra smertefull. Så usikker på om det er et tegn. Er det flere som har opplevd dette?
 
Ca 7dpo idag og har slitt med en ekstremt trøtthet de siste dagene. I tillegg til litt murringer nå i kveldingen. Håper veldig at spiren sitter nå, selv om det bare er pp2:)
 
7 dpo og hår hatt halsbrann daglig i en uke nå.. :wtf: masse luft i magen, øm i korsryggen og murringer. Dette er symptomer jeg aldri har hatt tidligere pp.
 
Jeg har ikke lagt merke til noe særlig symptomer i løpet av disse pp. Men denne runden er ikke bare puppene store, men vonde og stive brystvorter hele tiden:hilarious:i går fikk jeg type menssmerter som jeg også har hatt i dag, stort behov for søvn og plutselig matlyst. Har ikke hatt lyst på mat på flere måneder (har spist, men lysten på mat har ikke vært tilstede). I tillegg har jeg vært kvalm i hele dag! Håper dette kombinert med at jeg vet vi traff på EL er gode tegn❤️❤️
 
Har hatt litt svake murringer nederst i magen, rundt livmor eller eggstokkene i små perioder ett par dager nå. Hadde sex på mandag, men skal egentlig ikke ha eggløsning før ca. 6.juni. Kan det være tidligere eggløsning og at noe har skjedd? Vet at det hvis det har vært unnfangelse så tar det vel 6 dager før det fester seg.

Men er det noen andre som har kjent sånn følelse noen dager etter sex og før/etter en evt. eggløsning?
 
Last edited:
10/11 dpo. Fortsatt ekstremt trøtt, ømme pupper (blir ømmere og ømmere for hver dag nå synes jeg), hadde murringer for noen dager siden. I dag og i går har jeg vært veldig tørst.. :confused: Negativ test i går... Får vel bare vente å se :rolleyes:
 
Denne pp hadde jeg veldig lite symptomer. De to andre gangene har jeg visst jeg har vært gravid, men ikke denne gangen. Tok test på grunnlag av at jeg var sulten hele tiden. Positiv test for noen dager siden :happy:
 
Er trøtt og kvalm, er 7dpo i dag. Tror det kun er innbilning, da det var slik forrige pp også. Men er jo lov å håpe.
 
Er 10-11 DPO og har veldig ømme bryster, mye murringer i magen og har vært ekstremt trøtt den siste uken. Vil vente noen dager til med å teste, men det er jaggu vanskelig:nailbiting:
 
Vet noen om det er vanlig med sterkere murringer hvis man har vært gravid tidligere? Og kan symptomene variere fra dag til dag? Husker ikke fra forrige svangerskap for 4 år siden, hehe:)
 
Back
Topp