Vi får liksom ikke gjort så mye annet enn å krysse fingrene og håpe det klaffer heller. Jeg prøver iherdig å ikke kjenne etter symptomer, og holde meg unna tester, men føler ikke at jeg klarer detJa! jeg er enig veldig mye lureri på gang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får liksom ikke gjort så mye annet enn å krysse fingrene og håpe det klaffer heller. Jeg prøver iherdig å ikke kjenne etter symptomer, og holde meg unna tester, men føler ikke at jeg klarer detJa! jeg er enig veldig mye lureri på gang
Vi får liksom ikke gjort så mye annet enn å krysse fingrene og håpe det klaffer heller. Jeg prøver iherdig å ikke kjenne etter symptomer, og holde meg unna tester, men føler ikke at jeg klarer det
Jeg tror ikke man skal klare å gjøre det feil. Jeg testet for el denne pp. 13/5 var fikk jeg positiv test. Men når jeg tester for el morgenen den 13/5 var den negativ, men testet ca kl 1430 samme dag, da var den knall positiv. Det samme var den morgenen den 14/5. Derimot kl 1430 den 14/5 var den negativ. Det var litt rotete, men håper du skjønte det. Hvilke tester bruker du og når tester du? Sikkert unødvendig å teste to ganger om dagen, men jeg gjorde det for å se om jeg faktisk hadde el.Ja vi får krysse alt som krysse kan
Det nærmer seg EL dag her, men testene er så veldig svake :/
Kanskje gjør jeg feil?
Jeg tror ikke man skal klare å gjøre det feil. Jeg testet for el denne pp. 13/5 var fikk jeg positiv test. Men når jeg tester for el morgenen den 13/5 var den negativ, men testet ca kl 1430 samme dag, da var den knall positiv. Det samme var den morgenen den 14/5. Derimot kl 1430 den 14/5 var den negativ. Det var litt rotete, men håper du skjønte det. Hvilke tester bruker du og når tester du? Sikkert unødvendig å teste to ganger om dagen, men jeg gjorde det for å se om jeg faktisk hadde el.
Jeg har kun målt med det jeg har, så ikke tenk på temp på tisset. Det er ganske varmt uansett.Kjøpte tester på Normal. Tar ca 16 ish
ser det står tisset skal være stuetemp eller mellem 15-30 grader? har det så mye å si?
10/11 dpo. Fortsatt ekstremt trøtt, ømme pupper (blir ømmere og ømmere for hver dag nå synes jeg), hadde murringer for noen dager siden. I dag og i går har jeg vært veldig tørst.. Negativ test i går... Får vel bare vente å se
Krysser fingrene for positiv test snart, lykke til10/11 dpo. Fortsatt ekstremt trøtt, ømme pupper (blir ømmere og ømmere for hver dag nå synes jeg), hadde murringer for noen dager siden. I dag og i går har jeg vært veldig tørst.. Negativ test i går... Får vel bare vente å se
GratulererDenne pp hadde jeg veldig lite symptomer. De to andre gangene har jeg visst jeg har vært gravid, men ikke denne gangen. Tok test på grunnlag av at jeg var sulten hele tiden. Positiv test for noen dager siden