Den store symptomjakten!

jeg har hatt en del symptomer som rar følelse i puppene osv osv, men fordi jeg gikk på ovitrelle så turte jeg ikke ta symptomene på alvor.
Det var først når jeg kjente bekkenet begynte å krangle at jeg tok det seriøst. Dessverre så mistet jeg, men vi skal prøve igjen i januar så krysser fingrene allerede nå :p

D gjør meg vondt å høre... selv mistet 4 ganger... men ga aldri opp... bare tenk det... ikke gi opp:Heartred:Heartred
 
BTW... er det noen her inne som kjenner på ømhet/murring i armhulene... begynte å få det igår...
om jeg tenker meg omså er det jo kjertler der som forbindes med brystene og forbereder kroppen..
Krysser fingre:hilarious::bookworm:xsmile9
 
Er det flere som har mye luft imagen?:p
går bare å promper om dagene og kjenner det er ubehagelig til tider.. :D
 
Tok akupunktur i dag, for tett nese. Hun satte en nål i høyre legg, som var vond å sette, og den halvtimen jeg lå med nålene, kjente jeg at den jobba skikkelig. En sprengende følelse, helt ned i tåa. Når jeg nevnte det etterpå, sa hun at den gikk på magen, et «jordingspunkt», så hun lurte på om jeg hadde magesmerter. Noe jeg ikke har.
Tok en digital test i går, 10 dpo, som var negativ. Tenkte at da var løpet kjørt, men kanskje det ikke er det likevel!? At akupunkturen var en bekreftelse? Ikm mandag, så får teste igjen til uka evt..
DEt hadde vært sjukt om jeg vr gravid nå likevel.
 
Tok akupunktur i dag, for tett nese. Hun satte en nål i høyre legg, som var vond å sette, og den halvtimen jeg lå med nålene, kjente jeg at den jobba skikkelig. En sprengende følelse, helt ned i tåa. Når jeg nevnte det etterpå, sa hun at den gikk på magen, et «jordingspunkt», så hun lurte på om jeg hadde magesmerter. Noe jeg ikke har.
Tok en digital test i går, 10 dpo, som var negativ. Tenkte at da var løpet kjørt, men kanskje det ikke er det likevel!? At akupunkturen var en bekreftelse? Ikm mandag, så får teste igjen til uka evt..
DEt hadde vært sjukt om jeg vr gravid nå likevel.

Jeg krysser fingrene på at du er det:) klem
 
Aldri prøvd akupunktur...
spør du om akupunktur var en bekreftelse på graviditet? :)

Det vil jo tiden vise. Men jeg har aldri mageproblemer, så i «symptomjakten» hadde det jo vært kult om det viste seg å være tilfelle. For de andre nålene kjente jeg ikke noe til mens jeg lå der.
 
Det vil jo tiden vise. Men jeg har aldri mageproblemer, så i «symptomjakten» hadde det jo vært kult om det viste seg å være tilfelle. For de andre nålene kjente jeg ikke noe til mens jeg lå der.

Det hørtes jo veldig spennende ut da :)
kanskje hun fant noe der?
trur d stemme æ:)
 
7 dpo, og skikkelig tunge og ømme bryster. Bruker å ha ømme bryster noen dager før mens,men dette har vart siden 4 dpo og jeg kjenner det selv om jeg sitter helt stille. Håper håååper det er en spire, ønsker veldig en lillebror eller lillesøster til sønnen vår på snart 3 år :) Pp7.
 
CD 24, sliiiiten - på grensen til kvalm.
 
10 dpo. Beina har sovnet noen ganger, jeg ble bilsyk to ganger i dag, samt at jeg har blitt kvalm når blodsukkeret har vært lavt. Jeg hadde det akkurat sånn forrige svangerskap, så jeg er spent på hva testen viser om noen dager :lurking:
 
10 dpo i dag. Kvalm på kveldene, startet 8 dpo. I dag har jeg blitt litt øm i brystene. Vært gravid to ganger tidligere, begge endte i sa. Men hadde like symptomer tidlig da.

Håper dette er reelt og at jeg kan være gravid. Og at dette ikke bare er noe jeg forestiller meg.
 
Eneste "symptomet" jeg har er vel at jeg ikke vil ha alkohol :laughing002:laughing002:laughing002 Og det vil jeg alltid ha! haha

Ellers kjenner jeg inni mellom murringer i ryggen, men det kan være så mye så legger ikke noe inn i den følelsen.
 
Back
Topp