Den store symptomjakten!

Hei. Ny på forumet. Vært prøver siden april. Denne mnd har jeg har jeg hatt el slim i 11 dgr. (Pågår ennå). Noen av dagene har det vært ekstremt mye av det (beklager ekle detaljer). Skal ha jordbær uke om 11 dgr. Noen andre som opplevd liknende?

Er slimet helt som ELslim? Jeg får gravidutflod ganske raskt etter unnfangelse. Det kan være mye.
 
Tenkte å ta en test enten i morgen eller Lørdag :joyful: For får opp på FF appen forvent mens er (evt) på Tirsdag, og vet ikke om jeg klarer helt å vente til da selv det ikke er mange dagene til :hilarious:

Forstår deg så godt. Noen ganger skulle jeg ønske jeg hadde en kontroll der jeg kunne spole tiden litt framover bare for å se resultatet av testen :D


Spenende dette :)
 
Forstår deg så godt. Noen ganger skulle jeg ønske jeg hadde en kontroll der jeg kunne spole tiden litt framover bare for å se resultatet av testen :D


Spenende dette :)


Rart at det ikke er oppfunnet nå som teknologien har kommet en god del fram :hilarious:

Ja, spennende er det alltid, men blir så vippet :( Skal jeg vente å se ann om TR kommer? eller skal jeg teste dager før? kjenner litt her og der på kroppen, har jeg kjent dette før eller ikke? åhhh, sier jeg bare o_O blir så fort fokusert på hva som skjer dag for dag med kroppen og lurer hjernen til å tro det meste man kan finne på å tenke :p
 
8 dpo og ingen egentlige symptomer. Kanskje litt mer utflod, men det trenger ikke bety noe. Pleier å ha ømme pupper da, og det har jeg ikke nå. Men har vært litt opp og ned før også, så trenger heller ikke bety noe [emoji85] Blenda test i dag, men deg er jo uansett alt for tidlig til å forvente noe annet [emoji23]
 
Noen som har noen tanker om blødning ved TR og likevel være gravid? Jeg hadde fryktelige symptomer før TR, oppblåst, humørsvingninger, ømme pupper og blodårer på puppene. Men så kom TR, så jeg la fra meg tanken. De fryktelige ømme puppene forsvant gradvis, da TR meldte sin ankomst to dager før. Var litt mindre blødning enn vanlig og varte i 3 dager. 3 dager etter TR har jeg gått med et ubehag nederst i magen, nesten støl, stikker litt av og på. Føles litt ut som mensensmerter, men likevel ikke. Har lest at noen har fått en «menstrasjon» ved ikm og likevel vært gravid. Skal kjøpe test i morgen, men jeg er så spent at jeg kommer ikke til å få sove. :smiley-ashamed008:schocked028
 
Er slimet helt som ELslim? Jeg får gravidutflod ganske raskt etter unnfangelse. Det kan være mye.

Det er helt som el slim ja, noen av dagene virker det som det er er blanding av el slim og utflod.. Men det kommer fortsatt dette slimet, venter tr på mandag, så da er hvertfall ventetiden over
 
Hadde innsett 28.09 og vener mensen 05.10.
Ingen spesielle symptomer. Litt murring og øm i magen. Pleier å ha vondt ved hver menstruasjon, så dette er sikkert bare starten.... :(
Da er det bare å vente og se om TR kommer til helgen
 
Jeg har så mange symptomer at jeg ikke tørr å nevne alle tror jeg. haha...

Usikker på når jeg hadde EL. Men jeg er ganske sikker på at jeg hadde "festesmerter" eller hva jeg skal kalle det sist uke på torsdag. Jeg hadde så stikkinger og vondt. Etter det kom det mye rart hver dag. Det er umulig og ikke kjenne noe til det. Prøver å la være å kjenne etter også, men plutselig så kommer det et stikk her og et der. Mange av disse har gitt seg nå. Er det et kjempe dårlig tegn?

- Stikkinger som veksler mellom høyre og venstre side (Eggstokkene?).
- Inni mellom noe som kjennes ut som mensen murringer.
- Vondt/murringer i korsryggen.
- Rar kvalme følelse
- Svimmel
- Problemer med øyne!?
- Trøtt og sliten
- Hodepine
- Tett nese
- Hangover følelse
- Koker i ansiktet, og vil si kroppen føles varmere enn før.
- Ene dagen føltes livmorsområdet veldig stramt.

Så er jeg sykt glad, smiler og ler og har skikkelig positiv innstilling at jeg faktisk er gravid. Så jeg håper virkelig at jeg er det, jeg kommer til å bli så skuffa siden jeg bare har den innstillingen, den bare er der - jeg klarer ikke helt å sette fingeren på det, men jeg har en viss ro i meg når jeg plutselig beskymrer meg over at "jeg kan miste" så vet jeg ikke om jeg er gravid en gang. haha.. Selv med lite energi og trøtthet føler jeg glede.

Jo, så prater jeg høyt med meg selv, hva er greia med det da? Aldri gjort før... Ikke at det kan ses som et symptom altså, men syns bare det er så rart. :laughing002
 
Skul
Hadde innsett 28.09 og vener mensen 05.10.
Ingen spesielle symptomer. Litt murring og øm i magen. Pleier å ha vondt ved hver menstruasjon, så dette er sikkert bare starten.... :(
Da er det bare å vente og se om TR kommer til helgen


Liten oppdatering...

Har testet helt blankt frem til idag. Idag kom det en svak strek på 3 strimler (billigtester)
Skulle hatt mensen igår.
hmmm... tør ikke håpe for mye, da strekene var veldig svake.
Har fortsatt øm mage, og kjennes som mensen er på vei.
 
Jeg har så mange symptomer at jeg ikke tørr å nevne alle tror jeg. haha...

Usikker på når jeg hadde EL. Men jeg er ganske sikker på at jeg hadde "festesmerter" eller hva jeg skal kalle det sist uke på torsdag. Jeg hadde så stikkinger og vondt. Etter det kom det mye rart hver dag. Det er umulig og ikke kjenne noe til det. Prøver å la være å kjenne etter også, men plutselig så kommer det et stikk her og et der. Mange av disse har gitt seg nå. Er det et kjempe dårlig tegn?

- Stikkinger som veksler mellom høyre og venstre side (Eggstokkene?).
- Inni mellom noe som kjennes ut som mensen murringer.
- Vondt/murringer i korsryggen.
- Rar kvalme følelse
- Svimmel
- Problemer med øyne!?
- Trøtt og sliten
- Hodepine
- Tett nese
- Hangover følelse
- Koker i ansiktet, og vil si kroppen føles varmere enn før.
- Ene dagen føltes livmorsområdet veldig stramt.

Så er jeg sykt glad, smiler og ler og har skikkelig positiv innstilling at jeg faktisk er gravid. Så jeg håper virkelig at jeg er det, jeg kommer til å bli så skuffa siden jeg bare har den innstillingen, den bare er der - jeg klarer ikke helt å sette fingeren på det, men jeg har en viss ro i meg når jeg plutselig beskymrer meg over at "jeg kan miste" så vet jeg ikke om jeg er gravid en gang. haha.. Selv med lite energi og trøtthet føler jeg glede.

Jo, så prater jeg høyt med meg selv, hva er greia med det da? Aldri gjort før... Ikke at det kan ses som et symptom altså, men syns bare det er så rart. :laughing002

Hei.

Så spennende :))
Har du hatt innsett?
Når venter du mensen?
 
Jente_38: Hva er innsett? :smiley-ashamed005

Jeg skal ha mensen om 3 dager, trooor jeg, men jeg håper jo at jeg har hatt eggløsning senere enn jeg tror og at det er for tidlig å teste enda. Jeg blir så forvirret av hele greia jeg. Er første forsøk, så jeg forventer ingenting.
 
Jeg har ikke godt av å lese disse symptomene, for jeg var på biltur idag, og i slutten av bilturen ble jeg skikkelig kvalm, og jeg blir aldri bilsyk :laughing002
 
Jente_38: Hva er innsett? :smiley-ashamed005

Jeg skal ha mensen om 3 dager, trooor jeg, men jeg håper jo at jeg har hatt eggløsning senere enn jeg tror og at det er for tidlig å teste enda. Jeg blir så forvirret av hele greia jeg. Er første forsøk, så jeg forventer ingenting.

Lurte på om du hadde satt inn befruktede egg?

Den ventetiden er forferdelig!!!
Krysser fingrene for deg :)
 
Har denne PP hatt mye eggløsningssmerter over flere dager å nå idag er disse smertene byttet ut med mensmurringer og ømme nipler skikkelig merklig føler virkelig ut som om tr er rett rundt hjørnet pleier ikke være slik. Og pleier aldri ha noe særlig menssmerter bare litt ubehag og murring men sist mens hadde jeg unormalt vondt. Får håpe at dette er ett positivt tegn, men den kroppen er ikke god å bli klok på:hilarious:
 
Følte mye sist mnd ser jeg og husker. Nå føler jeg bare det jeg ikke følte sist, og det er sinnsyke ømme og sensitive pupper. Det kan være fordi mensen er på vei og det er det jeg tror, for jeg vil ikke bli så skuffa så sist. Men aldri hatt så vondt før. Stikker og pulserer i nipplene også. Hatt det nå i 2 dager, begynte på søndags kveld. Det er vondt å ta på dem, og jeg har kun alltid hatt litt ømme pupper før mensen, men som oftes ikke. Kun en gang inni mellom.

Idag har jeg kjent bobling i livmoren, og det er eneste det jeg har følt så langt i denne syklusen "der nede" utenom sånn "stramhets" følelse igår. + litt murringer i korsryggen på søndag og igår.

Jeg tror jeg er mellom 6-8 dpo. Tror.
 
Følt at syklusen tuller fælt i denne mnd. hatt smerter i hytt og pine, og vært kvalm. Vet ikke om det er mens som skal komme om noen dager eller ikke så jeg blir forvirret av hva kroppen prøver å fortelle meg. Har ikke kastet opp, men bare vært kvalm. Kjenner mer smerter av eggløsningen når jeg hadde det i denne mnd. Og hatt smerter der nede og i korsryggen. Så rett og slett er jeg forvirret når jeg kjenner mer og mer av syklusen min etter jeg tok ut spiralen i Juli.

Så føler mest kanskje att det er syklusen som er nesten på "normalen" igjen eller så vet jeg rett og slett ikke som jeg skrev hva kroppen prøver å fortelle meg.

Vet ikke hvor mange DPO jeg er men er CD 24 i dag.
 
Var sikker på at jeg skulle få posetiv test til helga,men fikk mensen idag. Men - det er mye murringer men hittil lite blod. Bruker tampong men hadde nok ikke komt blod på bindet om jeg hadde brukt det. Friskt blod. Jeg er stupe trøtt,kvisete, ømme pupper og svimmel. For ikke å snakke om kvalm! Jeg kan kjenne ømme pupper før mens, men har nå hatt murringer i en uke før denne "mensen", og jeg er aldri kvalm ellers. Jeg håper at mensen ikke blir mer,og at testen likevel kan bli posetiv..noen som har opplevd det?
 
Var sikker på at jeg skulle få posetiv test til helga,men fikk mensen idag. Men - det er mye murringer men hittil lite blod. Bruker tampong men hadde nok ikke komt blod på bindet om jeg hadde brukt det. Friskt blod. Jeg er stupe trøtt,kvisete, ømme pupper og svimmel. For ikke å snakke om kvalm! Jeg kan kjenne ømme pupper før mens, men har nå hatt murringer i en uke før denne "mensen", og jeg er aldri kvalm ellers. Jeg håper at mensen ikke blir mer,og at testen likevel kan bli posetiv..noen som har opplevd det?

Har ikke opplevd det før, men jeg krysser fingrene for deg!
 
Høres ut som festeblødning for din del :)
Krysser iallifall fingrene;)
her går det i murringer, ømme bryst av å på, ubehag i korsrygg, og svimmelhet.
er bare i dpo 6, så for tidlig å teste for min del. Ikm er neste torsdag:wtf:
 
jeg har hatt en del symptomer som rar følelse i puppene osv osv, men fordi jeg gikk på ovitrelle så turte jeg ikke ta symptomene på alvor.
Det var først når jeg kjente bekkenet begynte å krangle at jeg tok det seriøst. Dessverre så mistet jeg, men vi skal prøve igjen i januar så krysser fingrene allerede nå :p
 
Back
Topp