Jeg har så mange symptomer at jeg ikke tørr å nevne alle tror jeg. haha...
Usikker på når jeg hadde EL. Men jeg er ganske sikker på at jeg hadde "festesmerter" eller hva jeg skal kalle det sist uke på torsdag. Jeg hadde så stikkinger og vondt. Etter det kom det mye rart hver dag. Det er umulig og ikke kjenne noe til det. Prøver å la være å kjenne etter også, men plutselig så kommer det et stikk her og et der. Mange av disse har gitt seg nå. Er det et kjempe dårlig tegn?
- Stikkinger som veksler mellom høyre og venstre side (Eggstokkene?).
- Inni mellom noe som kjennes ut som mensen murringer.
- Vondt/murringer i korsryggen.
- Rar kvalme følelse
- Svimmel
- Problemer med øyne!?
- Trøtt og sliten
- Hodepine
- Tett nese
- Hangover følelse
- Koker i ansiktet, og vil si kroppen føles varmere enn før.
- Ene dagen føltes livmorsområdet veldig stramt.
Så er jeg sykt glad, smiler og ler og har skikkelig positiv innstilling at jeg faktisk er gravid. Så jeg håper virkelig at jeg er det, jeg kommer til å bli så skuffa siden jeg bare har den innstillingen, den bare er der - jeg klarer ikke helt å sette fingeren på det, men jeg har en viss ro i meg når jeg plutselig beskymrer meg over at "jeg kan miste" så vet jeg ikke om jeg er gravid en gang. haha.. Selv med lite energi og trøtthet føler jeg glede.
Jo, så prater jeg høyt med meg selv, hva er greia med det da? Aldri gjort før... Ikke at det kan ses som et symptom altså, men syns bare det er så rart.