Den store symptomjakten!

Ca 10 dpo (har ikke testet el) negative g tester. Er støl i underlivet og puppene er blitt større. Men det kan like godt være pms :wacky:

Stikkinger i bekkenet, lekkasje i brystene, uendelig trøtt. Men bare 6DPO, så mest sannsynlig kroppen og jeg så vil så hardt ha ei i magen at hormonene blir påvirka :hilarious: ;)

Jeg er muligens 10dpo i dag.
Er så og si helt utslitt, spesielt på ettemriddagene/kveldene. Frøs også veldig og måtte sove med ullklær på for noen dager siden, når jeg til vanlig foretrekker å sove naken. Ikke snakk om å ha på bh, for brystvortene er alt for vonde!
Klar over at dette kan være pms, men det er ikke noe jeg har kjent noe særlig på før. Mange nye symptomer etter p-pille slutt i august. Det samme skjedde forrige syklus også, da jeg ble til og med kvalm. Var sikker på at det var noe på gang da, men det ble ikke noe av. Veldig spent å se om det har klaffet denne gangen her!

Har sett Downtown Abbey alle sesonger så mange ganger. Og ikke blitt emosjonell uten at jeg har vært gravid. Begynte nesten å stortute...

4 DPO startet stikkinger og ilinger nederst i magen. Smerter korsryggen.
5 DPO smerter korsryggen.
6 DPO tynt lysebrunt kun på papiret, luktet metallisk.
7 DPO tynt lysebrunt på papir og bind, luktet metallisk. Murringer i mage og rygg.
8 DPO murringer og stikkinger både mage og rygg. HCG negativ.
9 DPO murringer mage og rygg, lett kvalme. HCG negativ.
10 DPO murringer mage og rygg, hodepine, hard i magen. HCG negativ.
11 DPO hodepine, oppblåst, hard i magen, mye luft. HCG negativ.
12 DPO litt murringer rygg, mer mot kvelden, hodepine. HCG negativ.

Håper og håper, men begynner bekymre meg da testene er helt blenda.. Mensen forventes til lørdag ish, men har vært noe uregelmessig i det siste.

Last edited:
4 DPO startet stikkinger og ilinger nederst i magen. Smerter korsryggen.
5 DPO smerter korsryggen.
6 DPO tynt lysebrunt kun på papiret, luktet metallisk.
7 DPO tynt lysebrunt på papir og bind, luktet metallisk. Murringer i mage og rygg.
8 DPO murringer og stikkinger både mage og rygg. HCG negativ.
9 DPO murringer mage og rygg, lett kvalme. HCG negativ.
10 DPO murringer mage og rygg, hodepine, hard i magen. HCG negativ.
11 DPO hodepine, oppblåst, hard i magen, mye luft. HCG negativ.
12 DPO litt murringer rygg, mer mot kvelden, hodepine. HCG negativ.

Håper og håper, men begynner bekymre meg da testene er helt blenda.. Mensen forventes til lørdag ish, men har vært noe uregelmessig i det siste.
13 DPO og brun spotting har begynt. Da melder nok TR sin ankomst i morgen som fryktet. :rolleyes:

Er 11 DPO og fikk negativ graviditetstest idag. Kjenner symptomer på TR, så mulig den kommer på lørdag/om tre dager som planlagt.. Skal sies jeg har hatt lignende mensensmerter i en uke, noe jeg ikke har brukt å ha så mange dager før mensen.. ! Alt kan jo egentlig tolkes som graviditet om man vil, samtidig som det kan være tusen andre grunner til man kjenner det slik også..!
Kan oppdatere mitt eget svar på at jeg var gravid! Fikk positiv test kvelden jeg skulle hatt mensen, men kun negative tester før det. Til og med morgenen jeg skulle ha mensen var tidlig strips helt negativ :) så etter min erfaring var graviditetssymptomene skremmende like mensen

Frustrerende å gå å vente på å kunne teste :nailbiting: hadde masse stikkinger i magen, er mest sannsynlig 5dpo. Men jeg får alltid såre nipler etter EL og det har jeg denne gangen også, tar det som er dårlig tegn på at jeg ikke er gravid:(

12DPO helt syke ryggsmerter og mistenker enten at den latente prolapsen har våknet til liv eller nyrebekkenbetennelse. I tillegg hadde jeg blodspor på papiret sist jeg tissa. Det kan vel også være festeblødning! Negative tester så langt!

hatt hetetokter i det siste samt vært mer trøtt igjennom dagen. og små svimmel / svimmel hvis jeg reiser meg for fort opp av sofan eller en stol. spent på om det er en spire som kanskje har festet seg eller om dagsrytmen bare har blitt ødelagt, prøver å ikke ha for høye forventinger da kroppen vil bare fokusere på dette og da vil jo ikke kroppen gjøre noe som helst.

Hei
Ny her inne, PP 2 nå.
Kjekt å høre hvilke symptomer andre har og når de dukker opp

Fikk så.mye symptomer første PP uten å være gravid, så ikke så lett å ta de seriøst, vet jo at kroppen virkelig kan lure en trill rundt når en prøver‍

Er usikker på når EL var, men vet jeg enten er 12 dpo i dag eller 9, testet sist i går men den var blendahvit, sånn tidlig test (er nok testoman, er jo så spennende

Noen andre her som venter i disse dager?

@Bkno2741532 jeg har nesten gitt opp symptomjakt, for de har vært så forskjellige alle tre gangene (1barn 2MA).

Men denne gangen kjenner jeg på lett uggenhet på morgenen, litt antydning til ømme pupper, hormonhodepine, sykt trøtt i perioder og et skikkelig røsk i lysken da jeg nøs i går (aldri hatt før, ikke som gravid en gang). Men alt dette skyldes nok bare at jeg har begynt på progesterontilskudd igjen :dontknow Får svaret om en uke når jeg tester, er 7dpo i dag..

Har faktisk lite symptomer i forhold til forrige måned, så håper det er et godt tegn:)
Har hatt mensmurringer siden el, vært sykt trøtt de siste dagene, sovner på sofaeno_O Hadde skikkelig halsbrann i går,men ikke i dag..føler meg ikke i slaget og blir lett svimmel og uvel..men kan jo alltid forklares med andre ting, men er jo lov å håpe:smiley-angelic001

Back
Topp