Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
13 DPO og brun spotting har begynt. Da melder nok TR sin ankomst i morgen som fryktet.4 DPO startet stikkinger og ilinger nederst i magen. Smerter korsryggen.
5 DPO smerter korsryggen.
6 DPO tynt lysebrunt kun på papiret, luktet metallisk.
7 DPO tynt lysebrunt på papir og bind, luktet metallisk. Murringer i mage og rygg.
8 DPO murringer og stikkinger både mage og rygg. HCG negativ.
9 DPO murringer mage og rygg, lett kvalme. HCG negativ.
10 DPO murringer mage og rygg, hodepine, hard i magen. HCG negativ.
11 DPO hodepine, oppblåst, hard i magen, mye luft. HCG negativ.
12 DPO litt murringer rygg, mer mot kvelden, hodepine. HCG negativ.
Håper og håper, men begynner bekymre meg da testene er helt blenda.. Mensen forventes til lørdag ish, men har vært noe uregelmessig i det siste.
Kan oppdatere mitt eget svar på at jeg var gravid! Fikk positiv test kvelden jeg skulle hatt mensen, men kun negative tester før det. Til og med morgenen jeg skulle ha mensen var tidlig strips helt negativ så etter min erfaring var graviditetssymptomene skremmende like mensenEr 11 DPO og fikk negativ graviditetstest idag. Kjenner symptomer på TR, så mulig den kommer på lørdag/om tre dager som planlagt.. Skal sies jeg har hatt lignende mensensmerter i en uke, noe jeg ikke har brukt å ha så mange dager før mensen.. ! Alt kan jo egentlig tolkes som graviditet om man vil, samtidig som det kan være tusen andre grunner til man kjenner det slik også..!
Høres nå lovende ut da, så håper det er en liten spire på gang hos degFor mange er metallsmak et av de aller tidligste tegnene, mener jeg å ha lest.
Halsbrann har jeg også hatt, forresten! Håper jo veldig på spire- holdt på i snart to år med tilbakeslag, feilbehandlinger og 2xMA. Men får ivf i august, så satser mest på det.Høres nå lovende ut da, så håper det er en liten spire på gang hos deg
Uansett må du ha masse lykke til om det ikke blir en spire før ivf i augustHalsbrann har jeg også hatt, forresten! Håper jo veldig på spire- holdt på i snart to år med tilbakeslag, feilbehandlinger og 2xMA. Men får ivf i august, så satser mest på det.
Lover jo godt det da, spennendeHer har det vært mensenmurringer siden EL og generelt sliten og trøtt på kveldstid. 11DPO og tester bare blenda
Føler ikke det lover så godt når det fortsetter å våre blenda men kommer til å teste hver morgen frem til TR faktisk dukker opp i et snev av håp i hvertfallLover jo godt det da, spennende
Når skal du teste igjen da?