Den store symptomjakten!

Føler ikke det lover så godt når det fortsetter å våre blenda men kommer til å teste hver morgen frem til TR faktisk dukker opp i et snev av håp i hvertfall ❤️

Hva med deg, hvor i DPO befinner du deg?
Ikke alle produserer hcg like fort og tester positivt tidlig, så lenge tante rød ikke dukker opp så er det håp:angel8 Hvilke tester bruker du da?
Jeg er enten 9 DPO eller 12, skjønte ikke helt eggløsningen min, men tester annenhver dag med tester som skal slå ut tidlig :gen014

Jeg har også testet med tidligtest, blenda her også.. trodde jeg var 12dpo, men kan vær jeg er 10-11dpo.. IKM 30.juni. Følte jeg hadde sterkere luktesans ett par dager, som jeg hadde i forrige pp når jeg ble gravid (endte i SA), men føler det er borte nå.. Klamrer meg til et lite håp:Heartred

Jeg har også testet med tidligtest, blenda her også.. trodde jeg var 12dpo, men kan vær jeg er 10-11dpo.. IKM 30.juni. Følte jeg hadde sterkere luktesans ett par dager, som jeg hadde i forrige pp når jeg ble gravid (endte i SA), men føler det er borte nå.. Klamrer meg til et lite håp:Heartred
Har IKM egentlig 4 juli,men etter tegn på EL denne gang så er det alt fra 30 juni-2 juli:smiley-angelic002
Men er nå bare 2 PP på oss, dette er en attpåklatt som planlegges og håper det går ettersom jeg er 43 nå:oops: Første tok 11 PP mens andresatt med en gang,men var da yngre,så ikke sikkert det går igjen,men vi vil så gjerne ha ett barn sammen:Heartred

Har IKM egentlig 4 juli,men etter tegn på EL denne gang så er det alt fra 30 juni-2 juli:smiley-angelic002
Men er nå bare 2 PP på oss, dette er en attpåklatt som planlegges og håper det går ettersom jeg er 43 nå:oops: Første tok 11 PP mens andresatt med en gang,men var da yngre,så ikke sikkert det går igjen,men vi vil så gjerne ha ett barn sammen:Heartred
2 PP på oss også, barn nr 2:happy: Rart hvor utålmodig en blir! Krysser fingrene for oss begge!

Ikke alle produserer hcg like fort og tester positivt tidlig, så lenge tante rød ikke dukker opp så er det håp:angel8 Hvilke tester bruker du da?
Jeg er enten 9 DPO eller 12, skjønte ikke helt eggløsningen min, men tester annenhver dag med tester som skal slå ut tidlig :gen014
Bruker babyplan sine tidlig tester.
Ble blenda i dag også, så ikle super optimistisk

Usikker på.lm tante rød er kommet, litt lyserosa i morges og ikke noe mer etter det.. Kan jo kanskje være en festeblødning? :smiley-angelic001
Så lenge jeg ikke blør er det jo håp:angelic:

Ikveld har jeg hatt tydelig murring/øm/stikking i livmor. Pleier aldri å ha særlig mensensmerter, og det pleier bare å være i korsrygg. Spent på om det er TR eller noe annet på gang. Mest øm på venstre side, så begynner med katastrofetanker som svangerskap utenfor livmor. Da takker jeg heller ja til en ny PP :smiley-angelic001

Får nå virkelig ikke håpe det er svangerskap utenfor livmoren da :oops:
Er kommet mer rosa nå så ser ut som det blir ny PP på oss:confused1
IKM er jo egentlig ikke før på tirsdag igjen, så nesten en uke før tiden, men har nå skjedd før..

Får nå virkelig ikke håpe det er svangerskap utenfor livmoren da :oops:
Er kommet mer rosa nå så ser ut som det blir ny PP på oss:confused1
IKM er jo egentlig ikke før på tirsdag igjen, så nesten en uke før tiden, men har nå skjedd før..
Det kan vel være en festing som ikke har vært levedyktig kanskje?

Noen fraværende symptomer og noen nye. Kroppen er veldig sliten, kjenner litt stikk/små klyp i livmor, blir fort lei meg.
Ellers det vanlige med ømme pupper og murringer.
9 dpo i dag og skal teste på mandag

Edit: negative tester 11 dpo

Last edited:
En del symptomer men usikker på om kroppen bare kjører lureshow igjen :dontknow Har de siste dagene kjent på:
  • Ømme brystknopper/bryster
  • Halsbrann
  • Råtne promper (tegn fra forrige svangerskap)
  • Forhøyet hvilepuls
  • Var veldig oppblåst 6-9DPO
  • Triphasic pattern i FF
  • Kvalme til og fra gjennom dagen
  • Jevnere humør (typisk for meg i svangerskap)
  • Oppsvulmet slimhinne (trangt å få inn progesteronpille)
  • Murringer til og fra.
11dpo, tester på 14dpo

En del symptomer men usikker på om kroppen bare kjører lureshow igjen :dontknow Har de siste dagene kjent på:
  • Ømme brystknopper/bryster
  • Halsbrann
  • Råtne promper (tegn fra forrige svangerskap)
  • Forhøyet hvilepuls
  • Var veldig oppblåst 6-9DPO
  • Triphasic pattern i FF
  • Kvalme til og fra gjennom dagen
  • Jevnere humør (typisk for meg i svangerskap)
  • Oppsvulmet slimhinne (trangt å få inn progesteronpille)
  • Murringer til og fra.
11dpo, tester på 14dpo
Høres jo veldig lovende ut da,spennende :)
Her er mensen nå kommet for fullt:mad:

Høres jo veldig lovende ut da,spennende :)
Her er mensen nå kommet for fullt:mad:
Ja- men jeg går på progesteron, så aldri godt å vite om det er naturlig eller medisin-relatert…. Ganske frustrerende! Men men, bare tre dager igjen å vente til testing nå.

Back
Topp