Bkno2741532
Blir kjent med forumet
Så spennede da, oppdater her inne når du får svar daSkal til legen i morgen så da får jeg høre Da er jeg 5DPO hvis jeg ikke tar feil.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennede da, oppdater her inne når du får svar daSkal til legen i morgen så da får jeg høre Da er jeg 5DPO hvis jeg ikke tar feil.
Så spennede da, oppdater her inne når du får svar da
Det skal jo være tegn det da,men hadde selv så mange symptomer forrige pp uten at jeg var gravid, st jeg har mistet litt troen jeg daI kveld begynte tannkjøttet å små blø. Om det er tilfeldighet eller ei
Pleier ihvertfall ikke å gjøre det
Puppene / nipplene er av og på hvor sensitive dem er.
Ja det er sant det da, men ganske vanlig at enkelte ting går igjenRedd for at dette bare er ønske symptomer jeg går rundt med og tenker sitter jo bare å sammenligner når jeg hadde termin i 2021. Vet barn er like ulike som det svangerskap er.
Ja det er sant det da, men ganske vanlig at enkelte ting går igjen
Testet da??
De må i så fall være veldig svake for jegvser dessverre ingentingDagens test Nr.1 er tatt etter 3 min og nr.2 er tatt etter 5 min.
Dette er vell ikke annet enn de berømte skyggestreker, eller hva tenker du?
De må i så fall være veldig svake for jegvser dessverre ingenting
Ja gjør det, spennedeDet må de være hvis det er noe der. Prøve å ta ny i morgen for å se om det er en liten økning eller ikke
Skjønner det. Jeg har absolutt ikke troa på positiv i morgen, men testene ligger i skuffen og skrikerTestet i dag selv om jeg vet det er for tidlig,men har mange og det hjelper liksom på ventetiden å teste annenhver dag
Testet blendahvitt i dag som ventet..Oppdater i morgen når su har testet da
Får du vanligvis pms så tidlig?9 dpo: stuptrøtt, murring, utflod, vond korsrygg og ømme pupper. Kan like gjerne være pms som gravid. Prøvd i 3 år, så ikke såå spennende lenger... men litt...
Nja. Drt kan jo diskuteres om det er pms eller tidlig kjemisk, men opplever innimellom at kroppen kjører igang sirkuset fra omlag 7 dpo ja. Første gangen jeg var gravid var det sånn og jeg visste det før jeg testa. Men i de åra vi har prøvd etterpå har det vært slik også har TR kommet læll.Får du vanligvis pms så tidlig?
Hehe..ja kjenner til detSkjønner det. Jeg har absolutt ikke troa på positiv i morgen, men testene ligger i skuffen og skriker
Update! 10 dpo og positiv testTestet i dag selv om jeg vet det er for tidlig,men har mange og det hjelper liksom på ventetiden å teste annenhver dag
Testet blendahvitt i dag som ventet..Oppdater i morgen når su har testet da