Den store symptomjakten!

Redd for at dette bare er ønske symptomer jeg går rundt med og tenker :arghh::arghh: sitter jo bare å sammenligner når jeg hadde termin i 2021. Vet barn er like ulike som det svangerskap er.

I kveld begynte tannkjøttet å små blø. Om det er tilfeldighet eller ei :confused005 :confused005

Pleier ihvertfall ikke å gjøre det

Puppene / nipplene er av og på hvor sensitive dem er.

I kveld begynte tannkjøttet å små blø. Om det er tilfeldighet eller ei :confused005 :confused005

Pleier ihvertfall ikke å gjøre det

Puppene / nipplene er av og på hvor sensitive dem er.
Det skal jo være tegn det da,men hadde selv så mange symptomer forrige pp uten at jeg var gravid, st jeg har mistet litt troen jeg da :smiley-ashamed005

Men håper det er ingen liten spire hos deg da:Heartred

Ja det er sant det da, men ganske vanlig at enkelte ting går igjen:salut

Testet da??

Dagens test Nr.1 er tatt etter 3 min og nr.2 er tatt etter 5 min.

Dette er vell ikke annet enn de berømte skyggestreker, eller hva tenker du? :smiley-ashamed005

Vedlegg

• IMG_0156.jpeg
    IMG_0156.jpeg
    698,4 KB · Visninger: 96
Etter tegnene å dømme så er jeg ganske sikker på at jeg hadde EL på søndag 9 juli.
Så da er jeg ut i fra det 5 dpo I dag, tenkte å teste i helgen da jeg har slike tidlig tester, så ventetiden ikke blir så lang :smiley-ashamed005

Kjennes iallefall ut som det skjer noe der nede, så håper at det har klaffet denne måneden :smiley-angelic001

9 dpo og jeg har kjent antydning til uvante murringer fra i går, men jeg er på første syklus med progestron, så jeg er redd for at det bare er det. Men krysser fingrene :flower
Første test ryker i morgen!

Testet i dag selv om jeg vet det er for tidlig,men har mange og det hjelper liksom på ventetiden å teste annenhver dag :smiley-ashamed008

Testet blendahvitt i dag som ventet..Oppdater i morgen når su har testet da:angel8

9 dpo: stuptrøtt, murring, utflod, vond korsrygg og ømme pupper. Kan like gjerne være pms som gravid. Prøvd i 3 år, så ikke såå spennende lenger... men litt...

Får du vanligvis pms så tidlig?
Nja. Drt kan jo diskuteres om det er pms eller tidlig kjemisk, men opplever innimellom at kroppen kjører igang sirkuset fra omlag 7 dpo ja. Første gangen jeg var gravid var det sånn og jeg visste det før jeg testa. Men i de åra vi har prøvd etterpå har det vært slik også har TR kommet læll.

I går og i dag smakte den sppelsinjuicen vi pleier å kjøpe helt grusom. Smaker såpass vondt at med det samme jeg smaker på den så må jeg bare spytte den ut. Pleier å like den. Samboer kjøpe derfor en ny bare i norge, som også ikke smakte som det pleier :facepalm: Puppe er anderledes og da nipplene som fortsatt er vonde. Og trøtt igjennom dagen. Har fått påvist lav jern, men denne syklusen har keg vært mer trøtt.I de siste dagene har jeg sovnet med guttungen og sovet til dagen etter. Har hatt lavt jern før, men ikke vært så trøtt som jeg er nå

Testet i dag selv om jeg vet det er for tidlig,men har mange og det hjelper liksom på ventetiden å teste annenhver dag :smiley-ashamed008

Testet blendahvitt i dag som ventet..Oppdater i morgen når su har testet da:angel8
Update! 10 dpo og positiv test :hello2
Ømme pupper og murringer i livmor, ellers ingen symptomer :)

Vedlegg

• B42A0DE0-310B-4E9B-8506-B8B5968FA36F.jpeg
    B42A0DE0-310B-4E9B-8506-B8B5968FA36F.jpeg
    856,3 KB · Visninger: 83
Back
Topp