Den store symptomjakten!

I de siste dagene har jeg hatt disse symptomer
- ømme/såre nipler
- klarer ikke smaken av appelsinjuice
- trøtt (kan skyldes jernmangel)
- luft i magen ( kan skyldes melk i kaffen)
- små kvalm i løpet av dagen som varierer
- små stikkinger og murringer nederst i magen
- spotting på CD18
- litt mer humørsvingninger enn vanlig
Krysser både fingre og tør for oss begge :smiley-angelic001

Kan blankt utflod være et tidlig symptom? Har det nå, hadde det sist også. Men har ikke tenkt over om jeg har det utenom graviditet :confused005 husker heller ikke om jeg hadde det med første :facepalm:
Er bare 4dpo :bag:

Ikke godt å si, har du noen andre symptomer da?
Litt småkvalm, det har jeg også vært de andre gangene rundt tiden festeblødningen kom på. Men nå eg jeg begynt å bli småsyk også, så ikke godt å si :confused005

4 dager til IKM og jeg våknet i dag med voldsomme tak og murring i korsryggen! Det kan like godt være tegn på at TR er runder hjørnet, men bruker ikke å ha det slik før TR ellers.. Håper det er et tegn på en liten spire :Heartred

Last edited:
Ja er vel egentlig det, men fins jo tester som slår ut inntil 6 dager før da :smiley-ashamed005
Ja, men har fått så mye skyggestreker på tidligtester så tenker å vente til onsdag/torsdag før jeg tester :smiley-ashamed004

Ja, tror det var det jeg fikk i dag og, får bare håpe det er bare fordi det er for tidlig :smiley-ashamed005
Ja, derfor er det ofte bedre å vente så slipper man usikkerheten ved evt skyggestreker :smiley-ashamed004 men det er ikke bare bare å vente alltid da. Kjenner selv det klør i fingrene etter å teste :facepalm:

Men krysser alt for at det er babystrek du fikk :Heartred

Samme i dag, så svakt at det er nok bare en skyggestrek :smiley-ashamed005
Kjennes ut som tanta er på vei,men kan jo være veldig likt det da:smiley-angelic001

Noen andre som har testet i dag?

Ikke lenge siden jeg blødde/ hadde mens. I kveld spotter jeg :bag: Er vell for tidlig å ha el slim med blod nå? Er bare på CD8 og pleier ikke å få sterke el tester før mellom CD10-12. vet noen får spotting av el slim med blod når dem har el, men ikke pleid å ha dette. Noen erfaringer??:smiley-ashamed004

Ikke lenge siden jeg blødde/ hadde mens. I kveld spotter jeg :bag: Er vell for tidlig å ha el slim med blod nå? Er bare på CD8 og pleier ikke å få sterke el tester før mellom CD10-12. vet noen får spotting av el slim med blod når dem har el, men ikke pleid å ha dette. Noen erfaringer??:smiley-ashamed004
Jeg har spottet litt i hver syklus, på ulike tider i syklusen. :confused005

Jeg har spottet litt i hver syklus, på ulike tider i syklusen. :confused005

Bra å høre det ikke er bare meg :smiley-ashamed004 Skal til legen i slutten av måneden. Så jeg forhåpentligvis blir henvist videre for å sjekke dette skikkelig. Merker syklusen er bare en stor krøllball for tiden :wacky:

Hehe, denne runden hadde jeg MASSE symptomer. Såpass tydelige og sterke at jeg ville vært bombesikker på at jeg var gravid- om vi faktisk hadde hatt sex... så det skal jeg prøve å huske på når jeg begynner å stresse meg opp over symptomer hvis/når prøvingen er i gang igjen. I mitt tilfelle er det tydeligvis ikke mulig å skille på gravid-symptomer og syklus-symptomer :bored::confused005

Back
Topp