Bkno2741532
Blir kjent med forumet
Gratulerer så myeUpdate! 10 dpo og positiv test
Ømme pupper og murringer i livmor, ellers ingen symptomer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så myeUpdate! 10 dpo og positiv test
Ømme pupper og murringer i livmor, ellers ingen symptomer
Høres jo lovende ut at ting du liker ikke smaker godt lengerI går og i dag smakte den sppelsinjuicen vi pleier å kjøpe helt grusom. Smaker såpass vondt at med det samme jeg smaker på den så må jeg bare spytte den ut. Pleier å like den. Samboer kjøpe derfor en ny bare i norge, som også ikke smakte som det pleier Puppe er anderledes og da nipplene som fortsatt er vonde. Og trøtt igjennom dagen. Har fått påvist lav jern, men denne syklusen har keg vært mer trøtt.I de siste dagene har jeg sovnet med guttungen og sovet til dagen etter. Har hatt lavt jern før, men ikke vært så trøtt som jeg er nå
Høres jo lovende ut at ting du liker ikke smaker godt lenger
Har du testet da?
Ser nå tydelig strek på.de som hat ligget og tørket, men skal jo ikke lese av etter ett visst tidsrom da..Får håpe neste test blir synlig strek på innen tidsfristen daJa, men ser ingen tydelig strek enda
Legger ved bilder. Er omlag 10-12DPO
Kanskje du har mer utviklet streksyn enn meg
Tatt tidlig i dag
Etter 3 min
Vis vedlegget 410490
Etter 5 min
Vis vedlegget 410491
Tatt etter kl.12
etter 3min
Vis vedlegget 410481
etter 5min
Vis vedlegget 410482
Tatt etter den er tørket i to forskjellige lys (så disse kan vell kanskje ikke regnes med)
Vis vedlegget 410484Vis vedlegget 410485
Ser nå tydelig strek på.de som hat ligget og tørket, men skal jo ikke lese av etter ett visst tidsrom da..Får håpe neste test blir synlig strek på innen tidsfristen da
Ja du får prøve på det,lykke tilDen som er tørket ble bildet tatt omlag 1-2 timer etter tiden var ute. Men får prøve å holde meg noen dager for å slippe å mye etter strek 2
Ja du får prøve på det,lykke til
Jeg tester annenhver dag med sånn tidligtest, så blir testing i morgen igjen, alltid like spennende
Tydelig strek på de som har tørket i hvert fall! Krysser fingreneJa, men ser ingen tydelig strek enda
Legger ved bilder. Er omlag 10-12DPO
Kanskje du har mer utviklet streksyn enn meg
Tatt tidlig i dag
Etter 3 min
Vis vedlegget 410490
Etter 5 min
Vis vedlegget 410491
Tatt etter kl.12
etter 3min
Vis vedlegget 410481
etter 5min
Vis vedlegget 410482
Tatt etter den er tørket i to forskjellige lys (så disse kan vell kanskje ikke regnes med)
Vis vedlegget 410484Vis vedlegget 410485
Tydelig strek på de som har tørket i hvert fall! Krysser fingrene
Når er IKM? Du har ikke en tidligtest du kan ta? Spennende, dette her!Jeg vet! Det som er så forskrudd for streken er tydelig og rosa, men minuset er at den er tørket. Så igjennom alle testene jeg har tatt siste dagene og ingen er like sterk som denne har blitt. Så føler det blir falsk forhåpning og tenke jeg nå er gravid da det er etter tiden dette gjelder
Når er IKM? Du har ikke en tidligtest du kan ta? Spennende, dette her!
Noen tester jo positivt sent, så så lenge ikke tanta dukker opp så er det jo håpSiden jeg endret på ene tempen når jeg mener jeg hadde EL så står det idag. Men skal jeg følge gjennomsnitlig så er IKM 20/21. så det er noen dager til enda. Har bare vanlig MS. Men merker godt ting er annerledes, så hvis det ikke klaffet denne syklus føler jeg bare har hatt falske symptomer
Noen tester jo positivt sent, så så lenge ikke tanta dukker opp så er det jo håp
Ja der kam du se, når er IKM nå da?I 2021 testet jeg ikke sterkt engang 4/5IKM. så hvis tilfellet er samme nå får jeg sikkert ikke sterk før IKM eller etter
Ja der kam du se, når er IKM nå da?
Da er testingen begynt for fullt her, teste hver dag..skimter noe,men vet ikke om det bare er ønsketenkning
Ja, men var først i dag jeg trodde jeg kunne se noe og det var før tiden gikk ut til tross for at den var så svak at kanskje det bare er en skyggestrek,men er nok og ganske tidlig å teste for min del,men klarer jo ikke å venteGår jeg ut ifra generelle syklusen så er IKM i morgen Føler også de testene jeg har tatt har vært sykt ønsketenkning
Ja, men var først i dag jeg trodde jeg kunne se noe og det var før tiden gikk ut til tross for at den var så svak at kanskje det bare er en skyggestrek,men er nok og ganske tidlig å teste for min del,men klarer jo ikke å vente
Hvilke symptomer har du nå da?
Jeg er kvalm på 4 dagen,hodepine,trøtt og hatt murringer og stikkinger i nedre del av magen siden EL