Den store symptomjakten!

I går og i dag smakte den sppelsinjuicen vi pleier å kjøpe helt grusom. Smaker såpass vondt at med det samme jeg smaker på den så må jeg bare spytte den ut. Pleier å like den. Samboer kjøpe derfor en ny bare i norge, som også ikke smakte som det pleier :facepalm: Puppe er anderledes og da nipplene som fortsatt er vonde. Og trøtt igjennom dagen. Har fått påvist lav jern, men denne syklusen har keg vært mer trøtt.I de siste dagene har jeg sovnet med guttungen og sovet til dagen etter. Har hatt lavt jern før, men ikke vært så trøtt som jeg er nå
Høres jo lovende ut at ting du liker ikke smaker godt lenger:happy7

Har du testet da?

Jeg er vel 8 dpo og er også trøtt, mye murringer og ømme pupper..men var jo slik de to andre månedene ogvat jeg var sikker på at det hadde klaffet men den gang ei, så.tør ikke håpe for mye:smiley-ashamed005Testet blendahvitt i dag..
Om det ikke klaffer denne måneden så må vi pause prøvingen i 2 måneder, så vi ikke krasjer med bryllupet til neste år:smiley-ashamed008

Høres jo lovende ut at ting du liker ikke smaker godt lenger:happy7

Har du testet da?

Ja, men ser ingen tydelig strek enda :arghh:
Legger ved bilder. Er omlag 10-12DPO

Kanskje du har mer utviklet streksyn enn meg

Tatt tidlig i dag

Etter 3 min
IMG_0280.jpeg

Etter 5 min
IMG_0284.jpeg

Tatt etter kl.12

etter 3min
IMG_0295.jpeg

etter 5min
IMG_0298.jpeg

Tatt etter den er tørket i to forskjellige lys (så disse kan vell kanskje ikke regnes med)
IMG_0343.jpeg
IMG_0345.jpeg

Last edited:

Tatt tidlig i dag

Etter 3 min
Vis vedlegget 410490

Etter 5 min
Vis vedlegget 410491

Tatt etter kl.12

etter 3min
Vis vedlegget 410481

etter 5min
Vis vedlegget 410482

Tatt etter den er tørket i to forskjellige lys (så disse kan vell kanskje ikke regnes med)
Vis vedlegget 410484Vis vedlegget 410485
Ser nå tydelig strek på.de som hat ligget og tørket, men skal jo ikke lese av etter ett visst tidsrom da..Får håpe neste test blir synlig strek på innen tidsfristen da :smiley-angelic003

Last edited:
I og med at det er så kort tid siden jeg var gravid sist (SA for 3 uker siden) så er det så lett å sammenligne hvordan jeg føler meg nå med da :P Jeg vet ikke heeelt hvilken dag EL var, men er hvert fall i DPO-land nå, og de livlige drømmene og nattlige turer på do er tilbake igjen! *håper*
Men så kjenner jeg også på PMS, som jeg ellers bare kjenner før mensen kommer..

Ser nå tydelig strek på.de som hat ligget og tørket, men skal jo ikke lese av etter ett visst tidsrom da..Får håpe neste test blir synlig strek på innen tidsfristen da :smiley-angelic003

Den som er tørket ble bildet tatt omlag 1-2 timer etter tiden var ute. Men får prøve å holde meg noen dager for å slippe å mye etter strek 2 :playful:

Tatt tidlig i dag

Etter 3 min
Vis vedlegget 410490

Etter 5 min
Vis vedlegget 410491

Tatt etter kl.12

etter 3min
Vis vedlegget 410481

etter 5min
Vis vedlegget 410482

Vis vedlegget 410484Vis vedlegget 410485
Tydelig strek på de som har tørket i hvert fall! Krysser fingrene :)

Tydelig strek på de som har tørket i hvert fall! Krysser fingrene :)

Jeg vet! Det som er så forskrudd for streken er tydelig og rosa, men minuset er at den er tørket. Så igjennom alle testene jeg har tatt siste dagene og ingen er like sterk som denne har blitt. Så føler det blir falsk forhåpning og tenke jeg nå er gravid da det er etter tiden dette gjelder :arghh: :arghh: :arghh:

Jeg vet! Det som er så forskrudd for streken er tydelig og rosa, men minuset er at den er tørket. Så igjennom alle testene jeg har tatt siste dagene og ingen er like sterk som denne har blitt. Så føler det blir falsk forhåpning og tenke jeg nå er gravid da det er etter tiden dette gjelder :arghh: :arghh: :arghh:
Når er IKM? Du har ikke en tidligtest du kan ta? Spennende, dette her!

Når er IKM? Du har ikke en tidligtest du kan ta? Spennende, dette her!

Siden jeg endret på ene tempen når jeg mener jeg hadde EL så står det idag. Men skal jeg følge gjennomsnitlig så er IKM 20/21. så det er noen dager til enda. Har bare vanlig MS. Men merker godt ting er annerledes, så hvis det ikke klaffet denne syklus føler jeg bare har hatt falske symptomer :wacky:

Siden jeg endret på ene tempen når jeg mener jeg hadde EL så står det idag. Men skal jeg følge gjennomsnitlig så er IKM 20/21. så det er noen dager til enda. Har bare vanlig MS. Men merker godt ting er annerledes, så hvis det ikke klaffet denne syklus føler jeg bare har hatt falske symptomer :wacky:
Noen tester jo positivt sent, så så lenge ikke tanta dukker opp så er det jo håpxsmile14

Ja der kam du se, når er IKM nå da?

Da er testingen begynt for fullt her, teste hver dag..skimter noe,men vet ikke om det bare er ønsketenkning :smiley-ashamed005

Går jeg ut ifra generelle syklusen så er IKM i morgen :wacky: Føler også de testene jeg har tatt har vært sykt ønsketenkning

Går jeg ut ifra generelle syklusen så er IKM i morgen :wacky: Føler også de testene jeg har tatt har vært sykt ønsketenkning
Ja, men var først i dag jeg trodde jeg kunne se noe og det var før tiden gikk ut til tross for at den var så svak at kanskje det bare er en skyggestrek,men er nok og ganske tidlig å teste for min del,men klarer jo ikke å vente :smiley-ashamed008

Hvilke symptomer har du nå da?

Jeg er kvalm på 4 dagen,hodepine,trøtt og hatt murringer og stikkinger i nedre del av magen siden EL:smiley-angelic002

Ja, men var først i dag jeg trodde jeg kunne se noe og det var før tiden gikk ut til tross for at den var så svak at kanskje det bare er en skyggestrek,men er nok og ganske tidlig å teste for min del,men klarer jo ikke å vente :smiley-ashamed008

Hvilke symptomer har du nå da?

Jeg er kvalm på 4 dagen,hodepine,trøtt og hatt murringer og stikkinger i nedre del av magen siden EL:smiley-angelic002

I de siste dagene har jeg hatt disse symptomer
- ømme/såre nipler
- klarer ikke smaken av appelsinjuice
- trøtt (kan skyldes jernmangel)
- luft i magen ( kan skyldes melk i kaffen)
- små kvalm i løpet av dagen som varierer
- små stikkinger og murringer nederst i magen
- spotting på CD18
- litt mer humørsvingninger enn vanlig

Back
Topp