Den offisielle skraveltråden!

Sorciere_ : Det tok litt tid før snuppa her ble interessert i uroen sin over sengen også..

ville bare se på lyset på siden men nå for 3 dager siden eller noe sånn så ligger hun å ser rett opp på disse dyra som snurrer rundt og bladene som går opp og ned [:D]

det er nok ikke skummelt for han, vil jeg tro da..[8|] går jo an å prøve med en babygym som du sier da [;)]
men jeg tror nok bare det at han er oppmerksomhets syk og vil kose.. eller er trøtt kanskje? legg han f.eks under der med engang han er ferdig med å spise, da er han mett og fornøyd :)

det går ikke å legge hun ned under uroen hele tiden, hun må være fornøyd for å ville ligge der [;)]

vi snakka litt om øyekontakt med hs sist gang og da sa hun det at om babyen vil se deg i øynene og prate så er det bare å prate i vei men om babyen ser vekk så gidder den rett og slett ikke [:D] kanskje det samme gjelder leker? [:)][:D]
 
ORIGINAL: sorciere_

hei jenter!!;D om litt skal eg dusje, deretter skal eg på besøk til ei som er sj.meldt... det er ikkje smittsomt, men kjempe hemmelig [:D][8D]



hihi.. graviiiiiiiid??? [:)][:)][:)] åååh misunnelig [:)][:D]
(ikke en spøk nei [;)], hadde det bare ikke vært for den møkka bekkenløsninga og ryggen så hadde graviditeten min vært perfekt :) eller den var jo selvfølgelig det, og det er ikke lenge til vi skal ha flere men kunne godt klart meg uten de plagene selv om det er verdt det for ALT i verden[:)][;)]
 
ORIGINAL: t0mmelise

ORIGINAL: sorciere_

hei jenter!!;D om litt skal eg dusje, deretter skal eg på besøk til ei som er sj.meldt... det er ikkje smittsomt, men kjempe hemmelig [:D][8D]



hihi.. graviiiiiiiid??? [:)][:)][:)] åååh misunnelig [:)][:D]
(ikke en spøk nei [;)], hadde det bare ikke vært for den møkka bekkenløsninga og ryggen så hadde graviditeten min vært perfekt :) eller den var jo selvfølgelig det, og det er ikke lenge til vi skal ha flere men kunne godt klart meg uten de plagene selv om det er verdt det for ALT i verden[:)][;)]


eg og er misunnelig!! Det som er fint er at her kan eg seie det!!;D ja, ho skal ha baby!! får lyst til å slenge meg på, men samtidig føler eg at joakim fortjener all oppmerksomheten min!! <3
 
June tok på ALT for lite klær når hun var ute og gikk !! og det resulterer i att hun begynner og bli dårlig[&:] hah! jaja, lenge siden nå så ;P
 
misunner og din venninde sorciere_[:)]
 
Hej Ingvild,
Oj, jag ser nu att inte iban och bic står på fakturan som du fick. Men här kommer de.

Villa Magnolia HB
IBAN: SE5560000000000760940592
BIC: HANDSESS

Mvh
Peter


kva betyr det??? :P
 
Du skal betale til utlandet skjønner jeg? IBAN-nr er det samme som KID-nr når det gjelder utenlansbetaling.

Jeg bruker bare paypal når jeg betaler noe til utlandet.
 
ja, var kun ein bet. mulighet... men eg skjønner ikkje korleis eg skal betale, eg.. finner liksom ikkje noke kontonr:P 
 
Vi har måtte betale via banken, sånn fysisk gå ned i banken med IBANnrummer. Men mulig det er blitt forandret i nettbankene i det siste altså.

******************

Reker til alle!!!!
 
Jeg måtte også gå i banken med IBAN nummeret når jeg bestilte voksi posen fra danmark.. tok ikke andre kort enn dk visa greier..


ååååååh, Trone, sleng over litt reker :D jammiiiiiii.. majones også? [;)][:D] Kos deg massevis :)
har sikkert nydelig vær dere også? [:)]
 
Reker : Jatakk. [:D]
Majones: Neitakk[&:][:'(]
 
virker som det er fint vær i heile landet;D vurerer å ta meg ein trille tur til i solnedgangen!! *glede seg til i sommar, - då har vi sol masse lenger*
 
Her har junior tatt kveld. Pappaen leka emil og sett i snekkerbua (boden) og e sett her og nikosa meg med brus og snop[8D] Pus har lagt seg så fint i sofaen og søv.. Tru om ho ska herje snart.. Med en gang det bi mørkt ute så våkna villdyret i ho[8D] Da leka ho vilt me lekan sine. Ei tøymus fær ho og bær på i heile leiligheten også gjøm ho den bak gardina eller under møbler.. Eller så får den seg en luftig flytur gjennom stua....
 
hehehe;) så lenge det er ei tøymus;D litt misunnelig kjenner eg! eg og har lyst på kattepus!! til sommaren kanskje;D kanskje eg kan hjelpe dyrebeskyttelsen litt då;D *håpe-håpe* ;D
 
nei =( t0mmelise og Sofie. tok alt :( tyyypisk!!



Dåååke... eg har sjokoladekake i frysaren, eg... eg har litt lyst på [8|][8|][8|] men tar eg den opp må eg ete opp alt, for min kjære blir sint om han ser restar, for då ete han og, å så klarer han ikkje å slanke seg :\ :/


...burde jo ikkje ete den for mi ega vekts del heller, men.... ..lika ikkje å snakke om den delen...
 
Back
Topp