Den offisielle skraveltråden!

Har 3 stk sovedukker her. En mann, en sønn og ei katt.. Jippi. Så e sett nu her me dataen og prøva å få tia t å gå uten å bråke for mye... [8D]
Skikkelig søtsugen e også. Og sjokoladen ligg i ei skål på stuebordet.. [:-]
Farlig fristelse[8D]
Sto opp kl 7 i morges, da hadde Tobias fått litt frokost. Laga frokost t me og sambo, så dro han på jobb og e ordna Tobias. Stelte han og kledde på han varme klær, så gikk vi på trilletur t butikken og gikk en omvei på hjemturen for å få gå litt. Tobias har slitt m magevondt i dag, men etter å ha bæsja masse og fått ut luft både oppover og nedover så har han roa seg.
Ellers har e fått tømt skittentøyskurven [:D] Endelig klart e å få vaska alle klærne som lå i den. Må henge opp klær nå. Og sett på en maskin m Tobias sine klær.
 
Heihei jenter...
utroolig lenge siden jeg har skrevet noe her inne... så altfor mye som har skjedd på kort tid etter fødselen at jeg ikke har hatt muligheten til å være på nettet og å skrive så masse. men har vært innom og kikket så ofte jeg kan:)

men jeg håper alt står bra med alle:) går sånn noenlunde her hvertfall, men prinsen har det flott og meg og sambo har det kjempeflott... så er ikke det det står på:P

håper alle har hatt en fantastisk påske:D

Dere er supre jenter:) og unner alle det beste:)
 
vi fikk brev i posten med en oversikt over dåpsdatoer. der kunne vi velge en dato og ringe inn, og var det ledig fikk vi den dagen:)
Fikk som sagt brev hvor man kunne velge dato og det stod litt info om kirken og dåp:)
 
Fikk også brev om kirka vi sokner til og datoer vi kunne velge mellom. Men vi vil ikke ha dåpen i denne kirken, vil ha den i en annen, så vi må ta kontakt me kirkekontoret og si det.... *lenge leve tregheten her i gården [8|] *
 
hheeei folkens, endelig har jeg  tid, ro å muligheten til å sitte å prate hær, huset er strøkent, ny vasket, jeg har ikke besøk å snuppa er rolig så lenge hu ligger i armkroken min...:)
 
meeeeen e savner kaffen... kaffe trakteren min er ødlagt:( blæææh... å jeg som er så avhengig av kaffe!!
jjaja har hatt noen få kopper så e slipper hodepinen  hvertfall...
 
åssen går det med dokke folkens???
 
 
 
Jaaaa June nå må vi begynne med frukt og grønt klubben vår [:)] du må hjelpe meg [:D]
jeg kan virkelig ikke spise mer sjokkis :) men aaaah, sandwich iiiiiis [:)] Skal vi sette en dato? men vi får låv på lørdagene ja? [:D] bare litt [:D] hehe..

jeg har sandwich is i fryseren, 3 stk som jeg må spise opp før vi begynner ellers så sprekker jeg,.. hehe.. men skal ikke kjøpe noe godt fra nå av [:)]


Sorc : hehe.. alle må få [:D] hehe.. neida, jeg skjønner.. jeg og samboer varma opp skillingsboller til oss selv vi.. de var jo så gode at vi måtte nyte de selv [:D] mens de andre fikk tørre boller [:D] åssen klarer du å ha det i fryseren da? :) hehe..

Trone : Jeg så bilder av deg på den festen til broren din og der var det ikke noe ekstra mage nei, slank og fin [:)]
 
lørdager er heelt greit vettdu :) da er det jo trossalt helg :D[:D] men imorgen skal jeg på butikken og da blir det heelt klart frukt og grønt :) har hele skapet fult av godis, men er til gjestene da vettdu ;D klarer og holde meg unna!! detta blir BRA tommelise[:D][:D]
 
Crispus; Vi ringte bare til menighetskontoret vi når vi skulle døpe snuppa. Denne gangen fikk vi papirer i fra kirkekontoret her i byen. :)

Beybin; Oh holy shit! Du får løpe inn til din mor og få noe kaffe fra henne, he he he he!!!! Vet hvor avhengi du er av kaffen din, hi hihi!! :)

T0mmelise; ååååååh, den trengte jeg i dag!! Smask!!!! Men magen har vokst siden festen, snufs... Men nå er jeg passert 8 uker så nå får jeg lov å trene igjen! Begynne i det små vel og merke, men må trene vekk mage og lår. ;)
 
Trone er pen og slank ikkenoe og si på det [:D] trur jeg KAANSKJE skal trene LITT!! får se [:D] hiiihii..
 
trooone jeg har glemt bilde [:(][:(] IMORGEN er dagen, det er helt garanter[:D]
 
trone: men jeg har jo allerede smisket til meg 2 kopper tidligere i dag.. :P
 
 
ORIGINAL: juneb

Trone er pen og slank ikkenoe og si på det [:D] trur jeg KAANSKJE skal trene LITT!! får se [:D] hiiihii..

trooone jeg har glemt bilde [:(][:(] IMORGEN er dagen, det er helt garanter[:D]


Ååååh jeg kunne spist dere opp altså!! [:D][:D][:D] Dere er ikke så store så det hadde gått helt greit, hi hi !!!

Bilde ja, det hadde jeg glemt, hi hi hi !!!!! [:)][:)] Men da gleder jeg meg videre! :)
 
ORIGINAL: beybin88

trone: men jeg har jo allerede smisket til meg 2 kopper tidligere i dag.. :P



Du må jo fikse den da di høne, hehehe!! Ellers går jo du amokk!!! He heh e!!!
 
ORIGINAL: Trone

ORIGINAL: beybin88

trone: men jeg har jo allerede smisket til meg 2 kopper tidligere i dag.. :P



Du må jo fikse den da di høne, hehehe!! Ellers går jo du amokk!!! He heh e!!!

 
mamma skulle kjøpe n for meg i morgen:):) gleder meg!!!
 
 
guuuud som jeg gleder meg til i morgen!!!!fikk tlf av min kjære nevø tidligere i dag, han lurte veldig på om han kunne komme på besøk i morgen! å litt etter litt så spurte han om han kunne overnatte hos meg.. kooooselig!!  han er bare 5 år å har ett hjerte av gull!!! han e så skjønn. passer på lillegull når hu ikke vil sove i vuggen så sitter han å vugger på vugga, å snger natta sang for hu, holder ho å leser bok for hu... han e så hærlig!!
 
Dåååh så herlig!!! [:)][:)][:)][:)] En skikkelig kosegutt! [:D]

**************

Nå legger jeg meg. Skal bare pumpe, så hopper jeg til sengs. Er stuuuptrøtt! Sikkert noe å gjøre me at jeg ikke har sovet på andre døgnet nå..
 
Her sover faktisk Malin, hun sovna under maten klokka 8, så me la hun i senga si og der sover hun [:D][:D] Eg vente på å bli trøtt no, så skal eg legge meg, med mindre hun våkner og vil ha mat då. Men eg har pumpa ut masse melk, så det kan faktisk pappaen gi. Men merke eg savne hun når hun sover [:-][:-] Men det er vel normalt? 
 
hehe lett for.. ring og hør om ikke de kan sende på nytt da;) eller hvertfall datoene slik at dere kan velge hva som passer best for dere:) ordner seg nok;)
ORIGINAL: crispus

ORIGINAL: blåbæret

vi fikk brev i posten med en oversikt over dåpsdatoer. der kunne vi velge en dato og ringe inn, og var det ledig fikk vi den dagen:)
Fikk som sagt brev hvor man kunne velge dato og det stod litt info om kirken og dåp:)



husker jeg fikk sånt et brev...men tror jeg eller gubben kasta det pga vi trodde det bare var noe reklame greier...hehe[;)]
typisk meg det...så fort jeg ser noe kirke greier så går det ofte rett i søpla...[&:]
 
I morgen skal jeg til sminkøren min og fikse brynene. Første gang jeg er hos henne så blir spennende... Nå har jeg Thomas Alsgård-bryn.. Usj... Det er hun som skal fikse meg til bryllupet jeg skal til. Jeg har en prøvetime pluss fiksing av bryn i pakken jeg skal ha hos henne, men vil ta en time nå slik at jeg er sikker på at vi finner den rette brynfargen og fasongen.

Og så skal jeg levere forlover-erklæringene, prøving av ekteskapsvilkårskjemaene og navnendringsskjemaene!!! Gjett om jeg gleder meg!! [:D][:D][:D]

Så nå er det nattinatt på meg jenter!! Sove godt og drømme søtt! :)
 
Nå skal jeg bare kle meg og gullet så skal vi til sminkøren min. Skal få orden på brynene mine. I den pakken jeg har valgt på bryllupsdagen så er det med napping/voksing og farging. Men jeg vil gjøre det en gang allerede nå slik at jeg er sikker på jeg får den rette fargen. Og så skal jeg gjøre det en måneds tid før bryllupet igjen.
Og etterpå der igjen så skal jeg innom en butikk og bestille oppkuttet frukt som vi skal servere til velkomstdrinkene.
Etter der skal jeg til byen igjen og levere alle skjemaene vi må sende inn.
Og så skal jeg innom noen venner og levere ett par invitasjoner.

Så jeg har nok og gjøre i dag i grunn

Ja, det glemte jeg! Hi hi!! Jeg sa til prinsessa at hvis formen min var bedre i dag så skulle vi ut på shopping. Når jeg stod opp lå det en stor lapp på dataen min:
" Bli bra igjen mamma, for jeg vil dra til byen i dag. Hilsen prinsessa"
Og så hadde hun tegnet meg, he he he!!!
 
Back
Topp